Waar zijn Moon en P3?

he moon, even om hoog halen weer!

hoe staat het er voor, ben je inmiddels ongi????

ik moet vanmiddag weer naar de gyn en heb er GEEN zin in.

saar

Hey Saar,

En, hoe is het gegaan dinsdag??   Hopelijk heb je een goed  groeiend eitje gezien!!
Hier nog geen rd'tjes, maar denk dat die morgen komen.
Groet, Moon

He moon,

we zijn dinsdag idd weer bij de gyn geweest, er zat een eitje van 10 mm, het was dag 10 van mijn cyclus, dus dat kon wel kloppen,vanmorgen zijn we weer geweest, en nu was ie 15 mm. ik had van de week al tegen de gyn gezegd dat ik volgens mij dinsdag mijn ei heb.
We hebben nu dus weer een afspraak om te kijken wanneer mijn ei sprong is geweest of gaat komen. ( ik weet dus bijna zeker dat ik di mijn ei heb) en dan is vrijdag of zaterdag dus de TP van 2 eskimo's. ik hoop dat ze weer maar 1 rietje met 2 cryo's hoeven te ontdooien. en dat dan de overige 2 nog maar lekekr in de vriezer blijven zitten.

Vind het wel weer heel spannend allemaal.
ik weet ook nu niet hoe ik me erop in moet stelle. de vorige ronde was ik heel positief en hoopvol. en het was zo'n klap toen ik ik ongi werd.

tuurlijk wil ik positief blijven, maar ik kan mezelf niet meer zo gek laten maken.
het doet me dan nog meer verdriet dan het nu al doet.
dus dinsdag meer!

hoe gaat het bij jou? RD al in aantocht???

liefs Saar

He moon,

Gisteren weer even bij de gyn geweest, en het was erg raar.
De andere gyn die we zaterdag hadden, had opgeschreven dat er rechts een eitje zat van 14 mm. Maar gisteren was die nergens te bekennen!?!?!?! heel raar, en links zat nu wel een eitje van 14 mm. nog niet groot genoeg.
de gyn die we gisteren hadden dacht dat zijn collega het waarschijnlijk verkeerd gezien had. nu hebben we afgesproken dat ik met de LH test in de gaten hou of ik mijn eisprong komt/ is geweest. en morgen moeten we nog een keer terug om te meten en te kijken.
Als mijn eisprong al wel is geweest zet belt ie nog naar het ziekenhuis voor een TP.
Is het ei links groter geworden, houden we die in de gaten en gaan we daarvan uit.

wat raar he, heb normaal altijd een nette cuclus maar na de punctie is het allemaal een beetje in de war.

dussssssss morgen nog een keer terug, en hoop dan meer te weten over de TP.

Hoe gaat het met jou???
heb al even niks meer van je gehoord!

liefs Saar

Jeujjjjjjjjj eindelijk staat de TP weer op de planning.
Ben vanmorgen bij de gyn geweest. en het zag er allemaal weer goed uit.
moet vanavond om 23.00 1 prgnyl spuit zetten.
en dan hebben we vrijdag de TP.
Kan vrijdag om 9.15 bellen voor de afspraak.
eerst duimen dat ze maar 1 rietje hoeven te ontdooien ( met 2 eskimo's )
en dat het andere rietje nog in de vriezer kan blijven zitten.
en daarna ...... wachten wachten wachten.
en natuurlijk ook heel veel duimen!

hoe gaat het bij jou???

liefs saar

hoi Saar,
Ben er even tussenuit geweest, 'k was sowieso erg druk, maar ook doordat het bij mij op dit moment rustig is kan ik ook wat makkelijker minder bezig zijn met al dat zwanger gedoe. vandaar dat ik eventjes niet op deze site ben geweest. (heb zelfs de hele week de computer niet aangehad!!)
Alhoewel... vorige week ging m 'n collega met zwangerschapsverlof, en afgelopen woensdag is een vriendin van me bevallen van haar 2de dochter. Tja, hoe je het ook probeert, er helemaal niet mee bezig zijn is gewoon onmogelijk.

Maar nu.... ik ben gelukkig afgelopen maandag eindelijk ongi geworden, nog een dag later dan ik het verwachtte, maar ja.   Woensdag begonnen met de 150mg clomid.
Komende woensdag moet ik weer voor de eerste FM. Volgende week zondag is in principe dag 14, maar 't is natuurlijk eerst even afwachten hoe m 'n eitje(s) groeit(en)
Ben wel benieuwd wat de 150mg doet.   Misschien wel twee eitjes?? maar...ben natuurlijk al blij als er één goed groeiend eitje is.
Ik heb i.v.m. m 'n rug al een tijdje manuele therapie. Peter, de therapeut is een beetje een rare maar wel leuke man. Ik heb hem verteld van onze kinderwens en het hele traject dat we al gehad hebben.   Hij vertelde me daarna dat hij zou gaan proberen om eventuele blokkades in m 'n 7de ,8ste en  9de borstwervels weg te werken. Dit omdat die wervels een zenuw-verbinding hebben met de eierstokken. Eventuele blokkades zou de werking van de eierstokken kunnen beinvloeden. Gek he!!
Ben afgelopen maandag nog bij hem geweest en hij heeft toen nog een blokkade weggekraakt (auw!!) en komende dinsdag moet ik nogmaals terugkomen, om nog eens te kijken naar die wervels, maar dan gaat 'ie ook de verbinding tussen m 'n hypofyse (gebied in je hersenen dat voor de hormonen zorgt)   en de eierstokken "scherpstellen"   Echt wel een beetje zweverig allemaal, maar ja, baat het niet...

Vreemd verhaal van je, over die verschenen en verdwenen folikel!!   Maar ja, je weet nu inmiddels dat het allemaal de goede kant opgaat!! Als jij komende vrijdag je TP hebt, en ik die zondag daarna mijn eisprong en IUI, dan zitten we toch wel weer erg dicht bij elkaar zeg!!

Ik zal de komende tijd weer proberen wat meer hier te kijken, gaat nu toch ook al weer richting spannend, en dan vind ik het toch ook wel fijn om hier op de site erover te schrijven!
Tot snel,
Simone

HE Moon!
Wat fijn om van je te horen, ik geef je groot gelijk hoor, om even een adem pauze te nemen.
is om z'n tijd ook nodig toch!
ik hoop zo voor je dat deze cyclus helemaal goed met je komt.
en dat je therapeut iets voor je kan betekenen.

Ik ben vandaga voor het eerst naar de osteopaat geweest, hele aardige man. Heb even in een sneltrein vaart mijn hele leven doorgespit en op tafel gegooid.
en hij had er wel wat aan.
Ik ben heel erg benieuwd of dit gaat werken. heb de volgende afspraak op 2 december staan.
Hij heeft me nu al flink onder handen genomen.
Er stond heel veel spanning op mijn buik, op mijn darmen en ook op mijn baarmoeder.
Dat gaat ie proberen te verhelpen.
en er zat ook iets niet helemaal goed in mijn schedel.

Beetje hocuspocus nu nog, maar ik hoop dat we er iets aan gaan hebben.
hij was ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het hele medische circus in zijn werk gaat.

dus nu geduld..................
en heel veel duimen.

vrijdag morgen kunnen we bellen voor de afspraak voor de TP.
en dan weer wachten.

wel fijn dat we bijna gelijk lopen.
bouwen we de spanning lekker samen op.

en dan hopelijk samen een positieve test in handen!

liefs Saar

He Moontje!

Hoe gaat het met je????
mocht vanmorgen eindelijk bellen naar het ziekenhuis! en gelukkig weer es wat goed nieuws. ze hebben weer maar 1 rietje te hoeven ontdooien om 2 goede eskimo's over te houden.
Dus we hebben nu nog 2 eskimo's in de vriezer.
we moesten om 11.20 in het ziekenhuis zijn, en een half uurtje later stonden we al weer buiten. ook wel es fijn om niet zo lang te hoven wachten in het ziekenhuis.

volgens de embryologe ( schrijf je dat zo??? ) waren het hele mooie eskimo's, dus mijn mannetje heeft een deal met haar gesloten, dat het met deze eskimo's MOET lukken.
nou prima deal toch????

de gyn was weer erg aardig, en het ging allemaal soepltjes.

Had vanmorgen mijn moeder even aan de telefoon om haar op de hoogte te houden, ik hoorde aan haar stem dat ze er ook steeds meer moeite begint te krijgen, het grijpt haar in elk geval steeds meer aan.
Ze heeft weer trouw 2 kaarsjes op haar dressoir staan. de lieverd!

verder gaan we nu dus heeeeeeeel veeeeeeeeeel duimen. dit weekend zijn we lekker weg, even relaxen is wel nodig!

bij jullie nieuws???

liefs Saar

Terug
Bovenaan