hoi Saar,
Ben er even tussenuit geweest, 'k was sowieso erg druk, maar ook doordat het bij mij op dit moment rustig is kan ik ook wat makkelijker minder bezig zijn met al dat zwanger gedoe. vandaar dat ik eventjes niet op deze site ben geweest. (heb zelfs de hele week de computer niet aangehad!!)
Alhoewel... vorige week ging m 'n collega met zwangerschapsverlof, en afgelopen woensdag is een vriendin van me bevallen van haar 2de dochter. Tja, hoe je het ook probeert, er helemaal niet mee bezig zijn is gewoon onmogelijk.
Maar nu.... ik ben gelukkig afgelopen maandag eindelijk ongi geworden, nog een dag later dan ik het verwachtte, maar ja. Woensdag begonnen met de 150mg clomid.
Komende woensdag moet ik weer voor de eerste FM. Volgende week zondag is in principe dag 14, maar 't is natuurlijk eerst even afwachten hoe m 'n eitje(s) groeit(en)
Ben wel benieuwd wat de 150mg doet. Misschien wel twee eitjes?? maar...ben natuurlijk al blij als er één goed groeiend eitje is.
Ik heb i.v.m. m 'n rug al een tijdje manuele therapie. Peter, de therapeut is een beetje een rare maar wel leuke man. Ik heb hem verteld van onze kinderwens en het hele traject dat we al gehad hebben. Hij vertelde me daarna dat hij zou gaan proberen om eventuele blokkades in m 'n 7de ,8ste en 9de borstwervels weg te werken. Dit omdat die wervels een zenuw-verbinding hebben met de eierstokken. Eventuele blokkades zou de werking van de eierstokken kunnen beinvloeden. Gek he!!
Ben afgelopen maandag nog bij hem geweest en hij heeft toen nog een blokkade weggekraakt (auw!!) en komende dinsdag moet ik nogmaals terugkomen, om nog eens te kijken naar die wervels, maar dan gaat 'ie ook de verbinding tussen m 'n hypofyse (gebied in je hersenen dat voor de hormonen zorgt) en de eierstokken "scherpstellen" Echt wel een beetje zweverig allemaal, maar ja, baat het niet...
Vreemd verhaal van je, over die verschenen en verdwenen folikel!! Maar ja, je weet nu inmiddels dat het allemaal de goede kant opgaat!! Als jij komende vrijdag je TP hebt, en ik die zondag daarna mijn eisprong en IUI, dan zitten we toch wel weer erg dicht bij elkaar zeg!!
Ik zal de komende tijd weer proberen wat meer hier te kijken, gaat nu toch ook al weer richting spannend, en dan vind ik het toch ook wel fijn om hier op de site erover te schrijven!
Tot snel,
Simone