Waar zijn Moon en P3?

Hoi,

Ha, fijn zeg al dat goeie nieuws!!   en nu maar weer duimen dat er over twee weken nog meer positief nieuws van komt!

Ik ben woensdag voor de eerste meting geweest... had een eitje rechts van 15,5mm.
Vrijdag terug geweest... weer een traag groeiend eitje, pfff, hij was toen 18,5mm, nog niet groot genoeg dus. Tja, het was ook pas dag 12,   maar ja m 'n geduld is soms ver te zoeken. Had dit ook niet verwacht met 150mg clomid.
Moet vanmiddag weer terugkomen, hopelijk is ie dan toch ver genoeg gegroeid zodat we de IUI-afspraak kunnen maken voor dinsdag.  
Hou je op de hoogte,
Groet, MOON

oja, mijn moeder is ongeveer hetzelfde als de jouwe. Ze probeert zich wel wat afzijdig te houden, vindt dat het iets voor onszelf is, maar als ik haar af en toe zelf wat vertel over hoe het verloopt, dan merk ik dat ze het er toch ook wel een  beetje moeilijk mee heeft. M 'n ouders hebben er 5 jaar over gedaan voordat ze voor het eerst zwanger waren van
m 'n zus....erfelijk??? Ze voelt zich volgens mij af en toe wel een beetje schuldig/verantwoordelijk, maar dat hoeft natuurlijk niet, kan zij toch ook niks aan doen??!!
Het lag bij hun wel ook aan haar, onregelmatige eisprong, maar 32 jaar geleden  waren ze nog niet zo ver met al die onderzoeken enzo. Ze heeft geloof ik wel medicatie gebruikt zoiets als nu clomid,  en toen ze eindlijk zwanger was stonden ze net op het punt dat ze over ivf zouden gaan praten, maar dat hoefde toen gelukkig niet meer.  
Ben zelf niet van plan om er ook 5 jaar over te gaan doen, dat trek ik volgens mij echt niet!!!
groet, moon

.....tja, zo kom ik een week niet hier, en zo drie keer op een dag, haha...
maar..... goed nieuws!! Ik mag vanavond spuiten met pregnyl, en dinsdagochtend moeten we om 9.30u met een potje bij het lab zijn. Om 10.30u is dan de inseminatie. YES!!!
Ben zo opgelucht. Was bang dat nu m 'n eitje niet zo snel groeide, dat 'ie er misschien nu ook mee zou stoppen en weer zou gaan krimpen. ('t is al vaker mis gegaan, vandaar dat ik het nu niet blindelings op vertrouw dat het goed komt)

Hoe was je weekendje weg??
Groet, Moon

nou moon, heel veel succes vandaag, hoop dat jullie een goede score hebben, en dar er eentje voor wat goed nieuws gaat zorgen.
ik ben in ieder geval aan het duimen voor ons.

5 jaar is echt mega lang, ik hoop niet dat het bij ons zo lang gaat duren. ik denk niet dat ik dat vol hou. is echt te lang.
maar we blijven positief, dat we met wat hulp toch wat eerder aan de beurt zijn he!

laat je me even weten hoe het gegaan is vandaag???

groetjes Saar

hey Saar,
Vandaag dus de iui gehad...
Heb er echt een goed gevoel bij !! Ten eerste was de score van het zaad heel goed!! 150 tot 200 (weet niet precies wat dit betekent..denk het aantal levende zaadjes per vierkante mm ofzo)   en daarvan 90% goeie zwemmers!! Anja, de fertiliteitsmedewerkster zei dat dit echt een hele goeie score was, en dat is natuurlijk het belangrijkste om te weten. Verder was m 'n eitje sinds zondag nog een mm gegroeid naar 21mm. perfect dus. Ze kon zelfs al zien dat het eitje aan het "gaan" was. Er zat een soort van deukje in. (heb het zelf ook gezien).   Heb dus nu goeie hoop dat ik ook echt een eisprong heb gehad... heb de hele dag verder ook best last van krampjes gehad (maar dit kwam ws. door de vloeistof waarmee ze het zaad inspuiten, tenminste, dat hebben ze me verteld)
Heb volgens mij vanmiddag m 'n eitje ook wel gevoeld nog (zat rechts en daar voelde ik steeds een zeurend steekje) Dit gevoel is nu voorbij, dus denk echt dat het goed is gegaan. (de eisprong)
Tja, en nu kom ik weer eens bij je zitten op het wachtbankje. Ik mag 11 december testen. Moet eerst 3 dagen overtijd zijn. Dat worden twee spannende weken.

Hoe is het met jou... wat is je gevoel??
Groet, Moon

He Moon,
wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg.
En erg goed dat je nu positief je wachtweken ingaat. het is wel eens anders geweest, dus het is je echt van harte gegund hoor.
Ik ben flink voor je aan het duimen !

Hoe gaat het nu met je?

hier zitten de wachtweken er bijna op. ik vind het erg spannend! ik durf niet teveel te hopen. tuurlijk wil ik positief blijven, maar ben weer zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. heb natuurlijk weer last van allerlei verschijnselen. maar ja, die had ik andere maanden ook.
ik ben gewoon zo bang.................

maandag is mijn NOD. normaal gesproken ben ik meteen als ik uit bed stap ongi, heb dus op de NOD altijd schrik om uit bed te komen. grrrrrrrrrrrrr.
een mooier sinterklaas cadeautje kunnen we ons niet wensen!

er is sinds ik naar de osteopaat ben geweest wel iets veranderd. maar ik weet niet of dat daaraan ligt of dat het een van de verschijnselen is, mmmmmmmm.
Ik kan normaal gesproke heel slecht naar het toilet, voor de grote boodschap bedoel ik, maar ik ben sinds de osteopaat iedere dag naar gewoon naar het toilet geweest!
heel raar, maar het valt me echt op, want eerst hoefde ik maar eens in de 3 of 4 dagen? gek he.

laat je nog even iets van je horen?

groetjes Saar

hey Saar,

jee, heb je morgen al je nod!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan 's morgens bijna niet op durft te staan en naar de wc durft te gaan. Oh, ik hoop het zo voor je, 't is jou, zeker na zo 'n lange tijd, ook echt gegund!!   Ik zal nog even hard voor je duimen vandaag,     spannend zeg!!
Laat je  me snel weten hoe het gaat!?

Ik moet nog een ruime week wachten, heb het gelukkig de rest van de afgelopen week erg druk gehad, en heb dan ook nog niet echt verschijnselen op kunnen merken. Alleen sinds gisteren, toen ik vrij was en me wat kon ontspannen merk ik dat m 'n onderbuik wat opgezet aanvoeld, en één of twee keer een steekje gevoeld, voelt een beetje zoals bij een blaasontsteking?! Ben ook wel wat moe, maar dat kan ook van de drukke week komen.
Ben ook wat rusteloos; normaal gesproken als ik vrij  ben kan ik lekker uitslapen en tegen 10.00u een keertje opstaan, maar van de week (toen ik vrij was en de andere dag een late dienst had) kon ik in principe uitslapen, maar was rond 8.00u al klaar wakker en kon niet meer lekker liggen!!?  echt erg opmerkelijk voor mij.
Ben op dit moment ook een beetje misselijk, maar ik denk dat het door de koffie komt, die niet helemaal goed gevallen is.
Tja, wil weer zo graag allemaal verschijnselen voelen!!! Zal nog een weekje moeten wachten...meer zelfs. woensdag de 10de mag ik officieel pas testen, maar als ik maandags niet ongi wordt, dan kan ik daar natuurlijk al wel een soort van conclusie uit trekken, niet dan!?

Heeeeel veeeel succes morgen, en ik hoop op een positief bericht als ik morgenavond eventjes hier kom kijken...
Groet, MOON

He Moon,

Helaas weer slecht nieuws van de deze kant, ben gisterenavond al ongi geworden.
Echt onzettend KLOTE weer.
de tranen hebben al weer rijkelijk gevloeid.
Godverdomme wat balen we hier weer van zeg.
ik weet niet hoelang ik nog vol ga houden.
het is echt zo zwaar aan het worden.

wat een ellende. sorry voor de negativiteit, maar heb het even helemaal gehad nu.

ik hoop dat jij beter nieuws krijgt over een een week.

ik laat snel weer iets van me weten, maar nu even rust.

x Saar

Terug
Bovenaan