Waar zijn Moon en P3?

Aaaaahh neeee!!! ik was zo benieuwd, en heb het zo voor je gehoopt!!!
Echt klote voor jullie, en begrijpelijk dat het steeds zwaarder wordt om je weer op te laden voor een volgende keer.   Hopelijk lukt dit je snel, en krijg je weer de moed om door te gaan!!
Ik zal je nu maar niet vervelen met mijn situatie..komt van de week wel weer...
Sterkte,
Groet, Moon

Hey Saar,
Hoe gaat het met je?

Hier is alles eigenlijk nog vrij rustig. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, ben ook erg druk, dus dat lukt aardig. Soms voel ik wel wat rommelen onder in m 'n buik, en denk ook af en toe m 'n borsten te voelen, maar in beide gevallen probeer ik dat ook te negeren... m 'n lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.
Over het algemeen voel ik vrij weinig.   Heb geloof ik een beetje last van een geïrriteerde baarmoedermond of urineweg (infectie???)   Het jeukt zeg maar daar onder, en begin van de week had ik ook wat last/moeite met plassen en stonk de urine behoorlijk (sorry )
Omdat  ik in ieder geval geen anti-biotica kan gebruiken heb ik bij de reformwinkel een fles cranberrysap gehaald. Dit schijnt te helpen om de blaasfunctie (weer) optimaal te krijgen. Heb dit van de zomer ook een keer gebruikt en dit werkte toen prima. (ben verder niet zo van dat alternatieve gedoe;-))   Ben het nu al sinds maandag aan het drinken, maar dat jeukerige gevoel blijft een beetje met vlagen komen.
Zou het ook zo kunnen zijn dat bij de inseminatie een bacterie is achter gebleven in de baarmoedermond??? vraag me dit wel af, en ook een andere gedachte schiet af en toe door m 'n hoofd...namelijk: verandert de ph-waarde van de afscheiding niet als je zwanger bent..wat voor irritatie kan zorgen?????

Nog een kleine week wachten,
Hopelijk gaat het weer wat beter met je!?!
Groet, MOON

He Moon,

Het gaat wel weer, het duurt iedere keer weer iets langer voordat ik uit dat diepe dal gekropen ben. maar goed, moet het tijd geven denk ik, en mezelf ( proberen ) niet gek te maken. ik weet soms alleen even niet meer hoe dat moet.

Gisteren sinterklaas gevierd bij een vriendin en haar 2 kids. em dat was erg gelukkig erg leuk. en dat geeft weer een beetje hoop, dat wij over een tijdje ook zo'n leuke tijd hebben met onze kids.

we geven voorlopig niet op, en beginnen donderdag gewoon weer met nieuwe FM.

en bij jou???
ik las je verhaal. en het begint bij jou ook erg spannend te worden.
en laat je niet gek maken he!!! geen verkeerde conclusies trekken, soms heel moeilijk, maar er zit niets anders op dan gewoon afwachten.
en wat betreft die bacterie, het lijkt me sterk, alles is steriel wat ze gebruiken, en er zijn geen andere "patienten" aanwezig. maar als je het niet vertrouwd ga je toch gewoon even langs de huisarts. is voor je gemoedsrust wel goed.

ik ga nog even flink voor je duimen, want nu wordt het wel echt tijd dat 1 van ons es met goed nieuws komt. en als ik het niet ben, dan moet jij daar voor zorgen! afgesproken?????

groetjes Saar

Hey Saar,
Fijn dat je er weer bent! "Klinkt" gelukkig al weer wat positiever.   De moed erin houden hoor!!

Ik heb sinds gisteravond het gevoel dat ik heb voordat ik ongi wordt .
Vanmorgen zelfs wat krampen in de buik. Nu is het weer een beetje afgezakt, maar tja, wat zal het betekenen?? (of was het gewoon een scheetje dat dwars zat?!?!) Ik moet officieel maandag pas ongi worden, maar volgens mij lees ik geregeld bij mensen die ook met IUI of iets dergelijks bezig zijn dat de ongi eerder begint.
Nou, als het dan toch moet komen, dan maar vandaag of morgen (vindt het wel gek van mezelf dat ik zo denk!)   Het is dan waarschijnlijk zo dat ik één of twee dagen voor kerst de derde IUI-poging ga krijgen. en vlak na het nieuwe jaar dan de uitslag.   Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar eens afwachten wat dit weekend of maandag brengt.

Fijn weekend,
en ik laat het je zo snel mogelijk weten...
Groet, MOON

Hoi,
Nou, m 'n gevoel van 't weekend is helaas uitgekomen... ben vanmorgen al ongesteld geworden .   Gisteren kwam ik toch weer een beetje aan het twijfelen, en dacht ik dat er toch nog wel een kans in zat, het gevoel was weer een beetje afgezwakt, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een beetje aan het gerommel gewend raakte en het niet meer zo opmerkte. Tja, je wilt toch hoop houden, je hersenen gaan dan ook met je aan de haal.   Zucht.
Het enige positieve waar ik me ook een beetje mee probeer op te beuren is dat ik nu in ieder geval een eisprong heb gehad, en een mooie cyclus. En dat ik niet vandaag de hele dag, of bijv. zelfs tot woensdag in spanning heb moeten zitten, terwijl het uiteindelijk toch niet gelukt is.
Woensdag begin ik weer met de 150mg clomid, en als m 'n eitje weer goed wil groeien dan is de inseminatie rond de 22ste... toch nog een kansje vlak voor kerst.

Ben nu denk ik een paar dagen niet op deze site te vinden,
tot snel,
Groet, MOON

Ow moon, wat balen zeg.
Had gehoopt dat een van ons eindelijk is goed nieuws zou hebben.
Maar nu toch weer samen naar de volgende ronde.
echt frustrerend zo he.

ik ben afgelopen donderdag weer bij de gyn voor de eerste FM geweest voor onze laatste cryo terugplaatsing van deze icsi poging. het zijn de laatste 2 in de vriezer.
dan begint de ellende weer van voren af aan . en ik zie er nu al tegen op.
Maar goed, eerst deze cryo's mijn vertrouwen weer geven.
Het begon er allemaal weer goed uit te zien, en maandag moeten we weer terug, het is dan dag 16 van mijn cyclus, dus hoop dat er dan alweer iets meer duidelijkheid komt.
ik verwacht dat de tp volgend weekend zal zijn.

maar goed, het is zo moeilijk om positief te blijven, de gyn raadde mijn man aan dat ie me een beetje op moest peppen, en de moed niet moet laten zakken.
hij blijft volhouden dat het goed komt.

ik WIL hem wel geloven, maar ik wil het eerst zien.

hoe gaat het met jou?

Liefs Saar

Hey Saar,

Hier gaat het wel weer. ben vorige week meteen weer met de clomid begonnen, en moet morgen alweer voor een eerste FM. Erg fijn om meteen door te kunnen, en niet eerst maar moet afwachten wanneer ik een keer ongi wordt en weer verder kan.
Ben heel benieuwd hoe het er morgen voorstaat. De vorige keer had ik een eitje van 15mm op dag 10 maar daarna groeide 'ie erg traag, pfff. Hopelijk gaat het nu wat vlotter, vindt die spanning van  wel of geen goeie  eisprong  best wel zwaar. Heb er ook steeds niet zo veel vertrouwen in, alhoewel de vorige cyclus uiteindelijk prima is verlopen. Tja, eerst morgen maar eens afwachten.
Hoe was het maandag in het z 'huis?? Weet je al wat meer over de volgende tp??
Moeilijk he, om je steeds weer op te laden voor een nieuwe poging, het vertrouwen is er niet echt, want je weet gewoon niet of het ooit gaat lukken, het is nog nooit gelukt, dus waar kun je dan vertrouwen in hebben, toch??   Dat neemt natuurlijk niet weg dat je hoop moet blijven houden, en er van mag blijven dromen hoe het zal zijn om eindelijk zo 'n kleine in je armen te mogen houden. Een positieve instelling moet toch uiteindelijk een positief resultaat gaan geven.   KOP OP!!
groet, MOON

He Saar,

Hoe is het?? Heb je dit weekend nou je terugplaatsing gehad?
Ben zelf de hele week verder niet op de site geweest, ik wilde nog even wat afstand houden. Was een spannende week, want woensdag met de eerste folikelmeting was het eitje pas 12,5mm. (dag 10) Dit gaf me weinig vertrouwen meer in de clomid en hoe m 'n lichaam het daarop doet. De vorige keer was 'ie namelijk 15mm op dag 10.   Ik zag het schip al helemaal varen, was er best wel gespannen door.
Vrijdag ben ik nog bij de manueel-therapeut geweest, die is steeds bezig met m 'n hoofd/nek. Hij zegt dat ie een blokkade voelt waar ongeveer de hypofyse zit, die over de hormonen gaat.   Ik vind het allemaal wel heel apart, maar heb er toch ook wel een goed gevoel bij... Ik heb toen ik ong. 12 was een aantal onderzoeken gehad omdat ik steeds steken voelde in m 'n achterhoofd, daar is toen uitgekomen dat m 'n hoofd een klein beetje scheef staat en die steken kwamen doordat soms wat pezen klem zaten.   Dit had ik de therapeut niet verteld, maar  dit heeft 'ie dus eigenlijk zelf ontdekt, terwijl dit echt milimeterwerk is!!  toen ik vrijdag vroeg  of iets met die blokkade te maken kon hebben, zei hij dat dat zo was!!! Dit kan dus ook een gedeelte van het probleem zijn, en hij is bezig om het te verhelpen...ben benieuwd.
Zaterdag moest ik weer naar het z 'huis voor de FM... m 'n eitje was 5mm gegroeid!! dus 17,5mm. Nog niet rijp, maar ik was al wel heel tevreden dat 'ie in ieder geval groeit.   De gyn. vond ook dat 'ie nog een dagje nodig had om wat verder te groeien, maar concludeerde vanuit mijn vorige cycli dat dit ook zou gaan gebeuren, en dat ik vandaag, zondag dus, met pregnyl  mocht spuiten!!! Oh wat was ik blij!!! heb in de auto opweg naar huis lekker een potje zitten janken van blijdschap en van de spanning die wegviel, dat het allemaal toch gewoon door kan gaan!!
Dinsdag is nu m 'n 3de IUI-poging. Om 8.30u moeten we het zaad inleveren en om 9.30u is de inseminatie.

Hou je op de hoogte....
Hoop snel ook weer wat van jou te lezen.
Groet, MOON

Terug
Bovenaan