He Saar,
Hoe is het?? Heb je dit weekend nou je terugplaatsing gehad?
Ben zelf de hele week verder niet op de site geweest, ik wilde nog even wat afstand houden. Was een spannende week, want woensdag met de eerste folikelmeting was het eitje pas 12,5mm. (dag 10) Dit gaf me weinig vertrouwen meer in de clomid en hoe m 'n lichaam het daarop doet. De vorige keer was 'ie namelijk 15mm op dag 10. Ik zag het schip al helemaal varen, was er best wel gespannen door.
Vrijdag ben ik nog bij de manueel-therapeut geweest, die is steeds bezig met m 'n hoofd/nek. Hij zegt dat ie een blokkade voelt waar ongeveer de hypofyse zit, die over de hormonen gaat. Ik vind het allemaal wel heel apart, maar heb er toch ook wel een goed gevoel bij... Ik heb toen ik ong. 12 was een aantal onderzoeken gehad omdat ik steeds steken voelde in m 'n achterhoofd, daar is toen uitgekomen dat m 'n hoofd een klein beetje scheef staat en die steken kwamen doordat soms wat pezen klem zaten. Dit had ik de therapeut niet verteld, maar dit heeft 'ie dus eigenlijk zelf ontdekt, terwijl dit echt milimeterwerk is!! toen ik vrijdag vroeg of iets met die blokkade te maken kon hebben, zei hij dat dat zo was!!! Dit kan dus ook een gedeelte van het probleem zijn, en hij is bezig om het te verhelpen...ben benieuwd.
Zaterdag moest ik weer naar het z 'huis voor de FM... m 'n eitje was 5mm gegroeid!! dus 17,5mm. Nog niet rijp, maar ik was al wel heel tevreden dat 'ie in ieder geval groeit. De gyn. vond ook dat 'ie nog een dagje nodig had om wat verder te groeien, maar concludeerde vanuit mijn vorige cycli dat dit ook zou gaan gebeuren, en dat ik vandaag, zondag dus, met pregnyl mocht spuiten!!! Oh wat was ik blij!!! heb in de auto opweg naar huis lekker een potje zitten janken van blijdschap en van de spanning die wegviel, dat het allemaal toch gewoon door kan gaan!!
Dinsdag is nu m 'n 3de IUI-poging. Om 8.30u moeten we het zaad inleveren en om 9.30u is de inseminatie.
Hou je op de hoogte....
Hoop snel ook weer wat van jou te lezen.
Groet, MOON