Zo hee, wat een lekker lang verhaal! ha ha!
maar heel fijn om te lezen dat er deze maand weer iets goeds gaat gebeuren bij je!
het gaat goed met je eitje, iedere poging is weer zo spannend!
wij zijn idd gisteren weer bij de gyn geweest, eerst even een kort gesprekje, en daarna met de assistent om volledig bepakt met spuiten weer huiswaarts te keren. Het geeft me zo'n akelig gevoel. maar dat komt denk ik omdat ik deze keer precies weet wat er allemaal staat te gebeuren.
bij eerste "verse"poging hebben we de 2 tenzij regeling gedaan. er worden dan 2 embryo's geplaatst tenzij er 1 topper bij zit, dan wordt er maar 1 geplaatst. ze werken in deze kliniek met 2 gyn de vorige keer hadden we de andere, maar zijn overgestapt naar deze omdat het gevoel bij deze toch net iets beter is.
de vorige keer raadde de gyn het ons af, hij vond de risico's te groot dat het een tweeling zou worden en er zouden complicaties kunnen komen....
maar we hebben samen met de gyn die we nu hebben besloten om er sowieso 2 te plaatsen, toppers of niet. we willen gewoon graag de kans vergroten. en hij vond het een goede keus.
Dinsdag begin ik te spuiten met deca, en dan moeten we de 1e dag van de ongi bellen voor een uitgangsecho, en dan gaat het echte werk beginnen.
de gyn heeft gisteren wel 10 x gevraagd of ik het allemaal nog wel aankon.
tuurlijk, ik vind het niet leuk, en al helemaal niet prettig, maar ik heb geen andere keus. het is soms moeilijk en heel zwaar. maar we moeten door.
dat snapte hij gelukkig.
wij hebben het ook niet iedereen verteld, we hebben dan ook geen collega's allebei, dat scheelt een hoop. we hebben echt beide ouders, mijn broer, en wat hele goede vrienden ingelicht. ik denk dat als mensen goed nadenken ze min of meer wel weten wat er aan de hand is. we hebben er namelijk nooit een geheim van gemaakt dat we gek zijn op kinderen. mijn man is echt zo'n man waar kinderen gek op zijn, hij doet lekker gek, en ze zitten hem ook altijd lekker uit te dagen en te plagen.
omdat we nu al zover in het traject zitten zijn we er wel achter dat we met de een beter kunnen praten dan met de ander. en meestal laten ze ons met rust, en wachten ze netjes tot we er zelf over beginnen.
maar goed, nu moet ik echt aan het werk!
ik wil je heel veel succes wensen morgen, en ik ga voor je duimen!
liefs Saar