Waar zijn Moon en P3?

Hai Moon, Oh ik ben zo ziek! heb de griep flink te pakken al vanaf vrijdag.
dus ik voel me zo belabberd dat ik me niet voor kan stellen dat er iets van verschijnselen tussen zitten.
De carnaval gelukkig overleefd zonder rare vragen.
ik heb ze mooi om de tuin geleid, ha ha heb trouw mijn wijntje iedere keer in de wc gekieperd.
Met mijn vader gaat het de goede kant op , hij is inmiddels gedotters en weer thuis.
hij is heel erg veel moe. maar het is een taaie hoor!
ik geloof niet dat het deze ronde gelukt is bij ons.......
ik ben gewoon niet overtuigd..... maar wat zou het dan een verrassing zijn als het wel zo ver is!!!
we hebben nog even geduld.
en bij jou, ook nieuws zeg!
maar ehhhh, een ei leeft toch 24 uur na het springen toch nog, of heb ik het nu mis.
dus dinsdag avond zou toch nog kunnen dan????!?!?!?!
en nu moet je wachten op je NOD voordat ze je verder helpen toch???

liefs Saarj

Ps. ik beloof weer wat vaker te reageren

Hey,
voel je je al wat beter? vervelend hoor griep, vooral nu het een aantal dagen zo mooi weer was.   en dat maakt het er inderdaad ook niet makkelijker op om  zwnagerschapsverschijnselen te ontdekken  
tja, wat mij betreft, ik weet natuurlijk ook niet zeker wanneer m 'n temp omhoog is gegaan, ik tempte toevallig nog een keer en toen was ie al hoog, dus wie weet wat ie al een paar dagen hoog? weet neit meer wanneer ik  daarvoor voor het laatst getempt had, maar toen was het nog laag.    
wel is het natuurlijk zo dat het die eerste dag 36,8 was en daarna is de temp alleen nog maar verder omhoog gegaan, dus misschien  was dat net in het begin, vlak na de  eisprong.   afwachten maar weer. als ik volgende  week dinsdag niet ongesteld word dan ga ik woensdag testen, spannund!!!
wanneer krijgen  jullie nu uitslag?
groet, Moon

ps. ik vind het al leuk als ik af en toe een nieuw berichtje van  je lees,  hoeft echt niet elke dag hoor, zeker niet als er toch nog  geen nieuws is verder,   en zeker niet als je ziek  in je bedje ligt.   ik ben er zelf ook niet iedere dag, maar als ik tijd heb vind ik het leuk om te kijken of er al  weer  nieuws is.
Ik kijk ook altijd nog wel weer bij de andere topics, maar vind de onderwerpen vaak niet aansluiten bij mij.   Dat ik hier m'n ding kwijt kan vind ik dan ook wel genoeg.

hai hai,
ben weer een beetje opgeknapt hoor! het gaat stukken beter.
maar wat raar bij jou zeg..... wanneer is je NOD? of is dat nu ook in de war??
ik hoop zo dat ze je gaan helpen om alles goed op de rit te krijgen en het voor jullie wat makkelijker wordt.
weten waar je aan toe bent en hoe het met je lichaam gaat zou al heel fijn zijn toch!?!?!

Mijn NOD is zondag, dus in principe zou ik morgen al kunnen testen, ( is de verjaardag van mijn broer! misschien wel een goed teken! ) maar ik denk niet dat ik dat durf.
ik kan mezelf soms zo gek maken, dit is gewoon een gevoelig onderwerp. en ben zo bang dat het weer een teleurstelling wordt.
we zijn er wel over na aan het denken , hoe vaak we de IUI willen doen.
de eerste keer hadden we bijna 1 miljoen goed zaadjes
de tweede keer maar 300.000
als het steeds minder wordt, of gelijk blijft aan de laatste keer willen we waarschijnlijk na de derde keer beginnen met de volgende stap, weet niet wat dat is ( of dat dus al de ICSI is) maar we kunnen niet nog een half jaar aan modderen met dit als de kans van slagen maar heel klein is.
maar daar moeten mijn man en ik het nog es goed over hebben.

ga je nog iets leuks doen dit weekend??

liefs Saarj

Hoi hoi,
, ja hoor het is al zover!! gisteren ben ik ongesteld geworden.
Ach ja, ik had ook kunnen weten dat het ineens zou komen.  
Ik had al een paar dagen wat stekerig gevoel in m'n buik, vroeg me wel af wat het kon betekenen, maar gisteren, terwijl ik aan het werk was, werd ik toch ineens verrast op de wc. Ik had gelukkig al sinds de dag (ruim twee weken geleden) een tampon in m 'n zak voor het geval dat, en gsiteren kwam die dus goed van pas.
Wel even gebaald, maar eigenlijk diep van binnen wist ik ook dat het niet kon zijn dat ik zwanger was, was té toevallig geweest dat ik vorige week ineens tempte en verhoging had en het de eerste dag zou zijn, dus de dag van m'n eisprong.   wel eventjes op gehoopt natuurlijk wat wel een fijn gevoel is trouwens, hoop.
Nu moet ik maandag voor een echo komen om te kijken hoe het met m'n cyste is, en als ie er nog zit dat moet ik ws. aan de pil..... de ene fertiliteitsmedewerker zei dat dit zeker is, de andere zei dat het Misschìen nodig is, als ik er last van zou hebben. Maandag is die eerste er, dus zal ik wel aan de pil moeten.   Ik wil het nu ook wel, ben ik er tenminste vanaf en kunnen we daarna weer verder. Nu er steeds tegenaan zitten te hikken is ook niks. Ik heb de afgelopen tijd steeds gedacht, als de cyste weg is, dan wordt ik zwanger, dus misschien is het dan in april wel raak! Positief blijven hè!!!!!!

Ja bij jullie is het ook moeilijk om daar een beslissing in te nemen. Jullie zijn natuurlijk ook al lange tijd bezig, en om nu nog zo lang "aan te blijven modderen" terwijl de kans misschien klein is, kan ik me voorstellen dat je dat niet wilt.
Wat is ISCI ook alweer precies?
Nu eerst maar hopen dat het raak is, en dat je zondag met een positieve test in je handen zit!!! Daarna kijk je wel weer verder, toch!! Geniet nu maar van het idee dat er een kans in zit, dat er hoop is, dan doe ik dat ook,   ik duim voor jullie!!!
Groet, MOON

Hoi moon,

even een kort berichtje van mij.
de RD zijn gekomen. echt klote!
ik had het al wel een beetje verwacht, heb zo de griep gehad.
heb meteen gebeld voor een afspraak voor een FM.
die staat op 27 maart.
dan begint t weer van voren.
grrrrrrrrrrrrrrrr.
ik hou je op de hoogte.

xx Saarj

Hoi meisje,
Ooohh wat een shit bericht!!!  Had het zo voor jullie gehoopt!!!
Nu pas weer 27 maart, wat een eind weg is dat zeg??!!

Zelf ben ik gisteren dus op de cycluspoli geweest voor een echo, ik kreeg wat beter nieuws! De cyste is bijna weg!! was ie vorige maand nog zo'n 4,8 cm nu is ie nog maar 1,3 cm!!   Dus nu hoeft ik de pil niet te gaan slikken en ben ik zelfs al weer begonnen met de Clomid. Als m 'n folikel nu de grote heeft van 20 mm dan krijg ik een spuit Pregnil zodat de eisprong ook echt plaatsvindt binnen een aantal uren daarna, dit zal zo 'n beetje volgende week woensdag zijn. Kunnen we eindelijk echt gericht klussen .
Ook ik hou je op de hoogte,
voor nu sterkte met het verwerken van deze teleurstelling,
Groet, MOON

Pfff, bijwerkingen van de clomid zijn dit keer toch wel duidelijk aanwezig!!
Heb steeds zo'n wazig gevoel in m'n hoofd, en kan af en toe zo maar huilen, ik voel me moe, maar heb vannacht weer (tweede nacht) erg onrustig geslapen, 't zal er allemaal wel bijhoren.
Ik heb voor de verandering maar eens een afteller gemaakt, ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, 'k denk dat als ik pregnil erbij krijg de cyclus aardig goed meot zijn, toch?   Moet maandag weer voor een echo, dat maar even afwachten...

groet, Moon

Hoi hoi,
Ben vandaag weer voor een echo geweest, en ja...weer twee folikels!! de een is iets groter dan de ander, de grootste is nu zo'n 17 mm. Moet morgen al terugkomen, de fertiliteitsmedewerkster zei "ik wil er nu bovenop zitten" haha. Mij best, kan het deze maand niet fout gaan, toch?    
Deze vrouw was een ander dan vorige week, ze had het nog over vorige cyclus, toen m 'n eitjes eerst weer kleiner werden. Ik dacht zelf dat ze misschien nadien weer gegroeid waren, en (daardoor?) toch gesprongen zijn  maar volgens haar kan dat niet. Zij vroeg zich af wat er nu precies is gebeurt vorge cyclus, omdat mijn progestrongehalte uiteindelijk wel wat omhoog is gegaan, wat duid op een eisprong, maar misschien een mislukte omdat het gehalte nou ook weer niet zo hoog was.
Dit had de vrouw van vorige week me helemaal niet verteld, zij zei wel dat het gehalte omhoog was gegaan, maar niets over of het hoog genoeg was. Raar hoor, ik vind sowieso de vrouw die ik vandaag had wat fijner, zij is wat voorzichtiger tijdens de echo, en probeert hardop te denken zegmaar, dat ze er echt mee bezig is.
En ze legt ook uit zichzelf een en ander uit, hoeft ik niet steeds zelf met vragen te komen, erg fijn.
Morgen maar weer kijken of ze gegroeid zijn, en hopelijk (waarschijnlijk) van de week een echte eisprong!!!
Hoe is het met jou? ben je de teleurstelling al weer een beetje teboven?
Groet, Moon

Terug
Bovenaan