Dank voor jullie lieve reacties!
@ Anne, ik zal zeker bij jullie aankloppen met al mijn vragen en twijfels, jullie zijn mij toch voorgegaan en hebben een hoop meer wijsheid dan ik!
Wat betreft de klachten valt het wel mee. Ik had op vakantie al best last van een opgezwollen buik en rommelende darmen. Dacht eigenlijk dat het door alle rijst (lekker verstoppend) en het pittige eten kwam. Heb er nooit bij stil gestaan dat het wat anders kon zijn. Die darmen rommelen nu nog steeds een beetje maar niet extreem hoor. Het enige waardoor ik het had kunnen vermoeden is de lage rugpijn. In principe natuurlijk gewoon een ongi-klacht maar één die ik nooit heb. Ja en natuurlijk mijn borsten, dat is bij elke ongi het geval maar nu is het weer zo extreem als de eerste maand nadat ik met de nuvaring was gestopt, Die dingen doen de hele dag zo'n pijn. Maar that's it dus mij hoor je niet klagen. Ach het is allemaal nog zo pril, als het goed gaat moet het ergste nog komen, we wachten af....
@ Svtje, ja ja verwekt in het verre oosten, zeg maar Azie. Best grappig want normaal ben ik niet zo met zwanger worden bezig omdat ik zoveel uren maak met werk. Nu was ik natuurlijk meer ontspannen maar er tegelijk zo mee bezig, werd helemaal gek van mezelf af en toe.
Pas jij inderdaad wel een beetje goed op jezelf! Want dat zilver zien wat ik eerder las kan naast je bloeddruk ook 'gewoon' te maken hebben met extreme oververmoeidheid. Rustig aan hè!
@ Ilse, lief dat je ons en het forum zo waardeert. Ik sluit me helemaal bij je aan hoor. De dingen waar ik met jullie over praat hoef ik bij mijn vriendinnen echt niet aan te komen. Het is fijn dat jullie er zijn en het voelt inderdaad heel vertrouwd!
@ Pooh, ik ga heel hard voor je duimen! Elke maand bij mij is anders geweest, dan weer met steken, dan zonder, er valt niets over te zeggen. Ook deze maand had ik totaal geen verwachting en dan is het ineens toch zover. Afwachten dus maar weer, nooit het leukste voor de meeste van ons, sterkte!
@ Zebraatje, welkom meid, klets lekker mee.
Fijne dag allemaal! Ik geniet van mijn laatste vrije dagje, hopelijk met veel zon!
Liefs Lynn.