Wil iemand succesverhaal met ons delen?

Hoi Kruimel, bedankt voor je uitgebreide verhaal. Super om te lezen en wat spannend dat jullie wondertje binnenkort geboren gaat worden!

Dit soort succesverhalen doen mij echt zo goed en ik hoop dat andere meiden er ook wat aan hebben.

Hopenlijk volgen er nog veeeel meer succesverhalen!

Liefs Hopey
ps: onze vervolgafspraak in het ziekenhuis komt dichtbij, a.s. donderdag! Waarschijnlijk worden er dan afspraken gemaakt voor zaadonderzoek en voor het volgen van mijn cyclus. Ben erg benieuwd...

Hoi,

Ook ik ben hier een tijdje geweest. Wij zijn uiteindelijk 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Eerst moest ik flink afvallen wilde ik behandeld kunnen worden. Dit is na 9 maanden gelukt. Eerst aan de clomid en metfomrine. Dat hielp niet. Toen heb ik een kijkoperatie gehad waaruit bleek  dat IUI niet voor ons was weggelegd, maar alleen IVF. Dat was een harde klap want dit verwacht je natuurlijk nooit. Toen bleek ook nog eens
dat ik niet goed verzekerd was dus dat hebben we eerst moeten aanpassen.

Wij hebben toen 6 maanden moeten wachten voordat we konden starten met IVF. Eind oktober 2006 mocht ik beginnen met de pil en in november dan met de behandeling. Bij de punctie bleek dat ik maar 3 follikels had. Gelukkig zat er in ieder wel een eitje. Daar zijn er 2 van bevrucht waarvan 1 topembryo. De andere heeft het niet gered voor de vriezer. De topembryo hebben ze teruggeplaatst en twee weken later hadden wij een positieve test.

Het grootste wonder was bij ons dus waar geworden. Maar 1 kans en die is blijven zitten.
Ondertussen ben ik op 28 augustus bevallen 2007(uitgerekende datum) van een zoon Tim. Wij zijn dolgelukkig en beseffen nog steeds iedere dag wat dit voor een groot wonder is.

Ik hoop voor  alle meiden hier dat het jullie snel mag lukken. Geef de moed niet op.

Veel liefs
Nicole

Sorry ben nog vergeten te vermelden dat op het laatst bleek dat het zaad van mijn vriend niet goed was omdat hij snipverkouden was op de dag van de punctie. Er is toen uiteindelijk besloten om ICSI te doen.

Liefs
Nicole

Hoi Nicole,

Bedabkt voor je verhaal! Geweldig dat je van de 1e behandeling zwanger bent geraakt!

Kan je me nog vertellen hoe je het beste verzekerd kunt zijn??

Liefs Hopey

Dag dames,

Jullie willen een succesverhaal? Ik ben Nathalie,22 jaar en was 19 toen ik met de pil stopte omdat we graag een kindje wouden. Helaas lukte het niet. Na 2.5 jaar ziekenhuis in en uit en veel onzekerheid en verdriet ben ik vandaag 10 weken en 5 dagen zwanger. Het voelt als een groot wonder! Het mooiste van alles is dat ik zwanger ben geraakt terwijl het ziekenhuis me vertelde dat de behandeling mislukt was... Dus geef nooit de hoop, kracht en moed op.

liefs nathalie

Geweldig! Gefeliciteerd!

Welke behandeling heb je gehad waar je zwanger van bent geworden?

En kan je mij misschien een advies geven over hoe of waar je het beste verzekerd kunt zijn als je behandelingen moet ondergaan? Ik ben nu IZA Basic verzekerd, daar vergoeden ze wel bijv. 3 IVF pogingen, maar de medicijnen van de 2e en 3e poging niet. En volgens mij kunnen die kosten aardig oplopen...toch?

Groetjes Hopey

Hoi,

Ik ben vorig jaar in Oktober gestopt met de pil en na 5 onregelmatige cyclussen in Mei zwanger geworden. We hebben hier helaas maar een week van mogen genieten want toen heb ik een miskraam gehad.
Daarna werd ik maar niet ongesteld en ben ik na 70 dagen naar het ziekenhuis gegaan. Ik bleek PCO te hebben. Echt een drama als je hoort als je vermindert vruchtbaar bent, maar daar kunnen jullie allemaal over mee praten. Ik heb dan nog het geluk dat ik nog voordat ik een jaar bezig was in het ziekenhuis terrecht ben gekomen.

Ik ben wat te zwaar maar mocht gelukkig nog net beginnen met clomid 50. Dit sloeg niet aan dus heb ik medicijnen gekregen om ongesteld te worden (weet niet meer hoe het heet) en daarna clomid 100.

Nu was er vrijdag een eitje te zien op de echo! Ik was al bijna net zo blij als wanneer ik er een kindje op zou zien. Ik weet dat ik nog niet zwanger hoef te zijn maar het begin is gemaakt en dat is ook echt heel positief vind ik!!

Nu is het spannend deze 2 weken of het gelukt is maar ik heb in ieder geval weer hoop dat het niet nog jaren gaat duren. Ik zag er vooral erg tegen op om eind december nog niet zwanger te zijn aangezien ik dan uitgeteld zou zijn. Nu heb ik de hoop dat dat wel goed komt!

Maar ja het blijft afwachten......

Groetjes nicky

Terug
Bovenaan