zwanger willen worden maar nog geen baan...

hoi hoi,
heb vorige week mijn sollicitatie gehad en weet nog steeds niks.pff ik had gedacht uiterlijk vandaag wel nieuws te krijgen.maar ja geen nieuws is goed nieuws zeggen ze??
weet iemand van jullie hoe het zit als je zwanger bent  en wel eind contract hebt als je maand of 5 bent.???krijg je dan gewoon ww of soort van zwangerschapsverlof.
ben ff aan het rekenen als het meteen raak zou zijn, was bij mijn eerste ook het geval.
hoe is het met jullie by the way?
groetjes

HOERA, ik werd vandaag gebeld en ik mag op tweede gesprek. heb alleen geen flauw idee wat zo,n tweede gesprek inhoudt. ben tevens tegen de zenuwen en chaos in mijn hoofd maar valdispert gaan halen. baad niet schaad niet, misschien helpt het.denk dat als ik mijn eindopdracht voor school af heb het wel zal zakken.groetjes

Esther! Joepie! Gefeliciteerd.. en nu maar hopen dat het uitpakt zoals je graag zou willen.

Hoi Ikke! hier gaat het goed hoor, druk, druk, druk. Zandbak klaar.. gelukkig.. wel een pokke werk... (maar heel mooi geworden)
Hier is het goed te doen.. doordat ik het druk heb denk ik er iets minder aan. (maar heb wel zin in)

Heb weinig te vertellen..
Maar dames! hoe is het met jullie allemaal?!?!

Liefs Jazzie

Hoi meiden!

Zit al de hele ochtend te stressen. Vandaag krijg ik te horen of ik aangenomen wordt voor de baan! Gisterochtend had ik het tweede gesprek, ging wel aardig volgens mij. Ik heb alleen wel heel duidelijk gemaakt nu dat ik 32 uur de max vind. Aangezien de vacature voor 36 uur is is het dus even afwachten! Ik kon gistermiddag of vandaag gebeld worden en zit echt in de zenuwen nu! Ze weten dat ik bijna 20 weken zwanger ben, dus ben benieuwd wat ze daar mee doen. Ik kan me voorstellen dat ze dat niet zien zitten, aangezien ik dan over een kleine vier maanden al met zwangerschapsverlof ga! Ik weet nog steeds niet hoeveel kandidaten er nog zijn, dat wilde ze niet zeggen. Vlak voor mij was er in ieder geval nog een meid van een jaar of 25.

Oh ik wordt echt gek van de stress. Heb wel besloten dat dit mijn laatste sollicitatie is   en ik na de bevalling pas weer verder ga zoeken. Anders raak ik te gestressed!

Ik hoop niet dat ze pas vanmiddag om 5 uur bellen, dat hou ik niet vol!

Sjeetje,
ik heb mezelf weer in een lastig schuitje gezet. Ik ben dus gebeld en ze willen me graag aannemen! Ik natuurlijk helemaal blij, maar toen kwam de maar..... Ze willen me alleen hebben als ik 36 uur kom werken, ook na de bevalling! Mijn verstand zegt me nu heel duidelijk: niet doen, maar zo'n kans op zo'n baan krijg ik niet snel meer, dus mijn hart breekt ook enorm als ik het nu moet afwijzen. Blijkbaar is het geen bezwaar dat ik zwanger ben en er straks vier maanden uit ben, maar ik zie het echt niet zitten om 36 uur aan het werk te gaan met een baby. Ten eerste omdat mijn man echt niet minder kan werken en al 60 uur per week van huis is en ten tweede omdat ons kind niet bij ouders of familie kan worden ondergebracht, maar dan dus 4 of 5 dagen naar de kinderopvang moet! Dat wil ik ons kind gewoon niet aan doen, twee of hooguit drie dagen is wel te doen, maar we hebben niet gekozen voor een kind om het te dumpen op de kinderopvang! Klinkt misschien hard voor degenen die dat wel doen, maar zo denken wij erover. Zucht ik moet maandag beslissen en heb het er echt moeilijk mee!
Heb ik eindelijk een baan gevonden en dan krijg je dit :(

Groetjes een gestresste Bolle

Hey meiden!!

Goed nieuws!! Ik lees net binnen een ander topic dat Bambi gisteravond bevallen is van een kerngezonde dochter Lois Melody. Ben echt zo blij voor haar. Bambi, als je dit leest: GEFELICITEERD!!!

Hier alles oke. Niet zo heel veel te melden. Ben weer een beetje over m'n twijfels heen en vind het weer verstandig om toch te wachten met voor het echie gaan tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Fijn dat die twijfels weer even weg zijn joh.

@San, en, heb je de uitslag al? Ben zo benieuwd! Hoop dat jullie niet hoeven te wachten...

@Esther, joehoe! Wat fijn dat je op een tweede gesprek mag! Weet je al wanneer? Ik weet eigenlijk niet hoe dat met contracten zit, sorry.... En is het gelukt met je eindopdracht voor school?

@Jazzie, wat fijn dat de zandbak klaar is. Heeft je zoontje er al in gespeeld? Hebben jullie eigenlijk een grote achtertuin? Die van ons is helaas best klein, ook geen gras erin... Maar wij hebben in onze buurt veel grasveldjes en speeltuinen. Komt vast wel goed!

@Bolle, jeetje wat een situatie zeg! Ik denk dat je diep van binnen heel goed weet wat je gaat beslissen. Meis, ga alsjeblieft van je gevoel uit. Als je twijfelt bij die 36 uur, zou ik het niet doen. Zeker als je weet dat je na je bevalling ook die 36 uur moet blijven maken. Ik zou het zelf nooit gedaan hebben, maar dat is mijnm mening. Je hebt er niks aan dat je straks gestresst rondloopt en met tegenzin je kind wegbrengt naar de oppas. Heel veel succes meis met het maken van je beslissing. Houd je ons op de hoogte??

Liefs, ikke

Hey allemaal.......
pf wat een dag en wat ik allemaal te verwerken krijg
De reden van wat ik zo moe loop, lage bloeddruk heb, enz...
is  naar het schijnt een opflakkering van klierkoorts (heb ik een paar jaar geleden gehad)  en er zit toxoplasmose in mijn bloed... Dinsdag moet ik nu terugbellen naar de dokter omdat die gaat navragen of ik dat virus recent gehad heb of een tijd geleden. We moeten het dus al alleszins al 1 maand uitstellen door de zware medicatie voor mijn maag en als de toxoplasmose recent is, nog een paar maand. De dokter zei wel dat het een geluk is dat we het nu te weten gekomen zijn,  dan pas nadat ik al zwanger zou geweest zijn omdat je dat maar 1 keer kan krijgen en je daarna genoeg anti-stoffen aanmaakt...  Dus afwachten tot dinsdag op meer nieuws...
Duimen jullie mee?

Dikke zoen aan allemaal en veel liefs,
San XxX

Dankjewel missX voor het medeleven XxX
Aan bambie een dikke proficiat met de baby XxX
... En bolleke, volg je hart zou ik zeggen, voor werk heb je nog je hele leven, van je baby kan je maar één keer genieten  XxX

hoi sanneke
sterkte meid, dit is flink balen. hoop dat je niet te lang moet wachten.
Miss x   veel succes in het maken van je keuze.lastig maar volg je hart anders krijg je spijt.groetjes

Terug
Bovenaan