Zoekresultaten

1. E

Uitgerekend juli 2024

Ahh ik zal voor je duimen!!!!
  2. E

Uitgerekend juli 2024

Ik ben waarschijnlijk ook in juli uitgerekend alleen ook pas over 3 weekjes een echo. Denk dat ik die nog even wil afwachten voor ik in zo'n WhatsApp groep wil. Ben echt nog heel erg bang dat het nog mis gaat ofzo en weet dat ik er geen invloed op heb hoor, maar komt ook uit ervaring uit het...
  3. E

PCOS, Letrozol

Helemaal waar!! Wat super dat je ook zwanger bent!!! Heb je privé berichtje gestuurd
  4. E

PCOS, Letrozol

Heey! Ik had jou ook tijdje terug een privé berichtje gestuurd maar denk dat je die niet hebt gelezen. Geeft niet! Hahah het gaat wel goed met mij. 5e ronde letrozol nu achter de rug en had vrijdag een positieve zwangerschapstest!!! OMG!! Heb er daarna nog 1 gehaald want kon het niet geloven. Ik...
  5. E

PCOS, Letrozol

Hoihoi, ik kreeg het eigenlijk gelijk omdat bij mijn vorige zwangerschapswens ik ook medicijnen heb gebruikt om een regelmatige cyclus te krijgen. Via de huisarts gelijk naar de gynaecoloog gegaan en gelijk met letrozol begonnen.
  6. E

PCOS, Letrozol

Ja mijn cyclus is elke dag rond de 35 dagen... ik heb voor 6 maand gekregen. Dus ik kan nu nog 3 maanden doen. Ppfff vind t wel pittig hoor.. Vind het ook moeilijk om de hoop er in te houden moet ik heel eerlijk zeggen. Maargoed we gaan door!! Fijn weekend!!!
  7. E

PCOS, Letrozol

Oh jeetje ook al een heel traject achter de rug!!! Wat tof dat je nu ook hier je verhaal met ons wilt delen. Soms wel even fijn vind ik om van je af te schrijven.. Hoop echt voor je dat je niet ongesteld gaat worden en dat het dit keer raak is! Zal voor je duimen.
  8. E

PCOS, Letrozol

Ik ben idd gister ongesteld geworden, helaas... Baal wel echt weer Maargoed idd ik begin morgenavond met Letrozol. Nou we doen het samen weer!!! Alvast een fijn weekend en we houden de moed erin...
  9. E

PCOS, Letrozol

Wat een goed nieuws!!! Hoop idd dan op een latere eisprong!!! Hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk en dat je misschien te vroeg heb getest... Lastig allemaal he.. Vooral omdat je ook nooit precies kan zeggen op welke dag de eisprong nu is geweest... Laat je het ons weten? Ik heb sinds...
  10. E

PCOS, Letrozol

Och jeetje... wat een klotezooi weer zeg! Ben je eerst blij met die positieve test en dan gebeurd er dit... Heb je nu die echo en bloedprikken om te kijken naar je HCG gehalte? En om te kijken hoe het er nu voor staat? Ppfff ik snap heel goed dat je er klaar mee bent. Al die tegenslagen. Valt...
  11. E

PCOS, Letrozol

Ja geen idee of dat kan zo laat na een ovulatie test een eisprong? Ik heb gelezen dat nadat de test positief is je eisprong binnen 48 komt of zelfs al is geweest?! Maar heb geen idee hoor .. Je hebt sws een eisprong gehad dus dat is super goed nieuws!!! Hoop echt dat de ongesteldheid uit blijft...
  12. E

PCOS, Letrozol

Ja geloof als de ovulatie test positief is dat je dan 24 tot 48 uur na die tijd je eisprong kunt verwachten.. maar ik had dus die avond van de positieve ovulatie test hele erge steken onderin m'n buik. En ook echt een harde buik gevoel. Dat had ik vorige keren ook toen ik mijn eisprong...
  13. E

PCOS, Letrozol

Jaaa vandaag was mijn streepje op de test ook alweer een stuk lichter.. Dus ben erg benieuwd! Gaat idd lang duren deze 2 weken voor ons. Heel veel succes meid!
  14. E

PCOS, Letrozol

Ja dat snap ik wel hoor.. Je verwacht toch weer iets negatiefs ofzo.. Ben echt blij voor je!! Ik had vandaag een positieve ovulatie test. Dus dat is goed nieuws denk ik hahaha. Gister was die nog negatief. Dus denk dat ik dan mijn eisprong vandaag of ergens deze dagen ga krijgen of al heb...
  15. E

PCOS, Letrozol

Oh wat super!! Veel plezier deze dagen dan maar en laat de uitslag van het bloedprikken maar weten als je wil!! Altijd fijn dan heeft de letrozol toch gewerkt hoogstwaarschijnlijk!!!
  16. E

PCOS, Letrozol

Ah dat is wel balen Romee! Maar gelukkig heb je goede controles. En goede hoop houden dat een hogere dosis echt wel iets voor je gaat doen!!!! En ik ben inderdaad aan het temperaturen en doe ook ovulatie testen.. Dan hoop ik dat dit voor mij goed gaat werken.. ;-) Laat je het ons vrijdag weten?
  17. E

PCOS, Letrozol

Super!!! Spannend... Heel veel succes!
  18. E

PCOS, Letrozol

Ja idd letrozol heeft dus wel weer gewerkt. :) Vandaag op cyclusdag 12. Dus begin rond donderdag weer met ovulatie testen... En ja idd zou ook evt temperatuur kunnen opmeten. Maar weet niet hoe dat helemaal in zn werk gaat... geloof dat als je temperatuur stijgt ofzo dan de eisprong er zit aan...
  19. E

PCOS, Letrozol

Ik ben helaas vanmiddag ongesteld geworden... Had m'n gevoel het helaas toch goed Maargoed we moeten moed houden en positief blijven... Op naar de volgende ronde!! Aaahh dat zou wel fijn zijn. Fijner om lekker op Tenerife te wachten dan hier in Nederland haha.. Heerlijk hoor even 8 daagjes...
  20. E

PCOS, Letrozol

Ja heb altijd hoofdpijn voor ik ongesteld wordt.. Daarom wordt ik nu ook wel beetje bang... Maargoed hoop dat het spanningshoofdpijn is haha.. Ah nou erg benieuwd wanneer je ongesteld wordt dan. Dan snel beginnen met de letrozol. Spannend ook weer!! En wel even fijnn op vakantie.. Ook juist...
  21. E

PCOS, Letrozol

Jaaa het liefst zou ik nu ook al testen alleen ben gewoon zo bang voor weer die teleurstelling. Dus vandaar mijn keuze... Maar inderdaad, iedereen is daar helemaal vrij in om te doen en laten waar hij/zij zich fijnste bij voelt. Dankjewel... Kan de dagen wel omkijken... Tot dusver nog niet...
  22. E

PCOS, Letrozol

Ja had ik vorige maand ook gedaan maar dat was dus elke keer teleurstelling. Ik ben daar nu ook heel erg bang voor.. Dus wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten. Hoe moeilijk ik dat ook vind natuurlijk. En ze zeggen ook dat als je zo'n vroege test doet het ook zo kan zijn dat er nog te weinig HCG...
  23. E

PCOS, Letrozol

Nou ik vind het weer super spannend aankomende dagen... Vandaag cyclusdag 31 en bij de vorige ronde Letrozol werd ik op dag 35 ongesteld.. Dus ben echt aan het wachten wanneer ik ongesteld wordt.. Elke keer die angst als je naar de wc gaat... Bah wordt er helemaal gek van! Sorry moest even van...
  24. E

PCOS, Letrozol

@Ninna Heel begrijpelijk.. Belangrijk nu lekker aan jezelf te denken. Rest komt wel weer!! Heel veel sterkte en succes....
  25. E

PCOS, Letrozol

@Mirelly Wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd.
  26. E

PCOS, Letrozol

@Romee ik neem aan dat je ze in 1 keer kunt innemen. Anders zou ik gewoon even bellen naar het ziekenhuis om het te vragen. Maar lijkt me raar om ze apart van elkaar in te nemen... Sterkte!!
  27. E

PCOS, Letrozol

AAAH spannend Mirelly!! Heel veel succes morgen, laat je het ons weten?!
  28. E

PCOS, Letrozol

Doe ik zeker!! X
  29. E

PCOS, Letrozol

Ah Romee, ik hoop voor je dat de 5mg idd zijn werk gaat doen! Sterkteeee
  30. E

PCOS, Letrozol

Pffff wat onwijs balen weer...
Terug
Bovenaan