Zoekresultaten

1. R

Zwanger worden na Mirena spiraal

Hallo! Ik heb begin januari mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb toen een paar dagen na het verwijderen ook een 'menstruatie' gehad van 6 dagen ongeveer. Ik denk wel dat dit een menstruatie was, gezien de lengte en de hevigheid van de bloeding. Daarna een cyclus gehad van 26 dagen en een van...
  2. R

NOD tussen 26 februari en 7 maart

Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test en veel geluk toegewenst voor de volgende ronde voor de dames die toch ongesteld zijn geworden! Hier drie dagen overtijd, maar vanmorgen (weer) een negatieve test. Ben nu zover dat die rode duivels gewoon mogen komen, dan kan ik me weer...
  3. R

Mijn NOD was gebaseerd op vorige maand 1 maart, maar vind het lastig om me daar aan vast te houden. Heb eigenlijk nog geen idee wat mijn cyclus is, omdat ik 5,5 jaar een mirena spiraal heb gehad en daarvoor 4 jaar de pil heb geslikt. Nu was mijn eerste cyclus zonder spiraal 26 dagen, maar nu na...
  4. R

Goedemorgen dames! Gefeliciteerd iedereen die een positieve test heeft, wat een fijn nieuws!  Mijn nod zou gisteren zijn, maar er is nog niks. Ook geen gevoel dat ik ongesteld moet/ga worden. Wel een negatieve test vanmorgen, dus dan zou het wel snel doorkomen. En dan weer op naar de volgende maand!
  5. R

Dag dames!   Mijn vruchtbare dagen zijn ook voorbij, NOD staat op 1 maart. Ben erg benieuwd! Heb ook ovulatietesten gebruikt, omdat ik toch wel benieuwd was naar m'n cyclus. Heb wel een opbouw gezien en ik denk ook een piek, maar toch lastig af te lezen inderdaad.  Nu maar plaatsnemen op het...
  6. R

Hallo! :) Ik klets ook graag mee. Nu ronde 2 ingegaan, NOD is 1 maart. Heb begin januari mijn (mirena) spiraal laten verwijderen en daarna één cyclus gehad van 26 dagen. Geen idee of dat nu de standaard is, maar ga er voor de berekening maar even van uit. Heb wel ovulatietesten in huis, maar...
  7. R

Wachten op NOD, wie nog meer?

Ah Junibaby12 dat ziet er positief uit! Voorzichtig gefeliciteerd :)    
  8. R

Spiraal laten verwijderen

Ah, daar leek iets mis te gaan! Excuus voor m'n dubbele bericht ?
  9. R

Hallo Kriebels! Ik heb op 5 januari mijn (mirena) spiraal weg laten halen. Op 8 januari werd ik ongesteld en ben gisteren weer ongesteld geworden. Dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van 26 dagen. Wel fijn opzich om het te kunnen berekenen en nu gaan we het ook echt proberen! Ik vond het wel...
  10. R

Hallo Kriebels! Ik heb op 5 januari mijn (mirena) spiraal weg laten halen. Op 8 januari werd ik ongesteld en ben gisteren weer ongesteld geworden. Dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van 26 dagen. Wel fijn opzich om het te kunnen berekenen en nu gaan we het ook echt proberen! Ik vond het wel...
  11. R

Wachten op NOD, wie nog meer?

Hallo allemaal! Mag ik me ook melden? Ik lees al een paar weken mee, maar dacht nu laat ik ook eens wat schrijven :) Gefeliciteerd iedereen die zwanger is geworden afgelopen periode en ik hoop voor de rest dat het ook snel lukt! Ik heb net na de jaarwisseling (5 januari) mijn spiraal na 5,5...
Terug
Bovenaan