Zoekresultaten

1. C

Gaan voor een 2e kindje maar niet zwanger willen zijn

Ik heb juist bij de eerste 4 zwangerschappen geen last gehad van misselijkheid maar bij nummer 5 HG en negen maanden aan een stuk overgegeven. Ik hoop voor jou dat jij het nu net anders om hebt dan wat ik had.
  2. C

Keus: mijn vriend of mijn baby.

Ik ben ook wel eens zwanger geraakt ook al gebruikte ik de pil hoor. Was schijnbaar te lichte pil die de huisarts voor had geschreven. Wij hebben het wel gehouden en ze is u 7 jaar. Onze andere kinderen 15 .18 en een zou er 20 zijn maar is overleden. Ik wil je sterkte wensen met je keus
  3. C

BMI, cupmaten en frustratie..

Ik heb geen ervaring met overgewicht voor de zwangerschap. Nu heb ik wel overgewicht. Maar heb wel ervaring met grotere cup ik heb 90 f had ik al voor de zwangerschappen en nu 5 zwangerschappen verder nog steeds 90 f dus bij mij zijn ze nooit gegroeid tijdens de zwangerschappen. Ik zou er gewoon...
  4. C

Zwanger worden na je 40e

Ik was bij onze oudste juist jong 22 en die is overleden 3 dagen na zijn geboorte omdat hij ziek was en hersenbloeding kreeg. Bij de miskraam was ik 23 dus ook nog jong en ook misgegaan. Bij de andere dochters was ik 24 en 26 beide gezond en onze jongste is geboren toen ik 35 was en ook gezond...
  5. C

Bijna 6 weken…

Ik ben bij de eerste 3 zwangerschappen helemaal niet misselijk geweest. Maar bij de laatste 9 maanden aan 1 stuk dus wil echt niks zeggen.
  6. C

Uterusruptuur

Ik ben bij mijn zoontje ook door de gang gerend met het bed voor een spoedkeizersnede. Maar was niet het zelfde als bij jou ik voelde minder leven was 34 weken zwanger. Ons zoontje bleek leukemie te hebben en kreeg hersenbloedingen. Ook zijn lever en nieren werkte niet. Helaas heeft ons zoontje...
  7. C

Zwanger, en nu?

Ik zou er gewoon voor gaan jullie hebben alles goed op orde. Mijn zus was 12 jaar getrouw en ging scheiden dus dan kan altijd gebeuren. Ik kende mijn man ook kort en raakte zwanger ook al had ik de pil. Wij zijn er ook voor gegaan ik was 24 toen ik beviel.
  8. C

Symptomen maar wel heel vaag streepje

Ik zou ook eens een keer testen met ochtend urine is geconcentreerder. Want als je hem in de avond doet heb je heel de dag al geplast en gedronken.
  9. C

Ervaringen met slaapcoach

Wij hebben een slaapchoach gehad voor onze dochter van 2.5 jaar ze is nu 6 jaar. Wij moesten haar naar bed brengen 5 minuten laten huilen en daarna terug leggen en dit steeds herhalen tot dat ze sliep. Onze dochter kwam ook steeds haar bed uit maar steeds weer terug leggen en niks zeggen. Ook...
  10. C

Stoppen met Nutrilon pepti

Bij ons heeft de huisarts het geregeld de pepti voeding van onze dochter toen 6 jaar geleden. Het cb heeft een bericht naar hem gestuurd wij moesten alleen wel overstappen op een andere apotheek omdat de apotheek hier op de hoek niks deed met bestellingen van de pepti voeding.
  11. C

Vandaag 5 weken, sinds eergisteren bloeding

Ik heb bij de laatste zwangerschap een bloeding gehad met 8 weken. Ik was in het winkelcentrum en opeens begon het te lopen langs mijn benen. Ik was met mijn moeder en zus die hebben meteen aan ambulance gebeld want ondertussen lag er al een hele plas bloed. En omdat ik al een zoontje ben...
  12. C

Twijfel

Gefeliciteerd
  13. C

positieve ovulatie test

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik vind dit ook raar want je weet helemaal niet of je wel zwanger raakt niet rot bedoeld hoor. Hebben ze je niet verkeerd begrepen en denken ze dat je een positieve zwangerschapstest heb ?
  14. C

Eerder inleiden

Ik ben ook ingeleid ivm depressie tijdens de zwangerschap. Ik heb wel bij de pop poli gelopen en nog 1 jaar na de bevalling omdat ik weer alle medicijnen moest opbouwen waar ik tijdens begin van de zwangerschap mee was gestopt. Ik vond het wel fijn de pop poli.
  15. C

Pijnlijke eisprong, normaal?

Ik heb ook last van mijn eisprong elke maand de ene maand rechts andere maand links. Ik voel het dan ook trekken aan die kant. En ook echt pijn dat ik krom sta naar een paar uur is het over.
  16. C

IUI poging nummer 4 gonal f ovitrelle

Ik zie ook het streepje. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
  17. C

Geen borstvoeding? Niet normaal?

Ik heb bij de oudste borstvoeding geven. Maar na 3 maanden gestopt ik had niet genoeg voeding waar door ze maar bleef afvallen. Bij de andere twee meteen de fles omdat ik antipsychotica en antidepressivia moest gaan slikken ivm depressie en psychose. Maar het is helemaal goed gekomen de jongste...
  18. C

Kitten en zwangerschap

Wij hebben ook een kat gehad en hebben kinderen. Ik maakte af en toe wel de kattenbak schoon met handschoenen de gynaecoloog zei toen dat dat wel mocht. Mijn man was voor zijn werk 1 week weg dus moest toen wel. Ik zorgde wel dat ik ook een mondkapje voor had zodat ik niet te veel inademen geen...
  19. C

Bevallen van mijn engeltje; 17 weken zwanger :(

Je mag alles vragen hoor. Nee van de miskraam weten wij de reden niet artsen zeiden gewoon domme pech dat het twee keer achter elkaar was. Wat ons zoontje had leukemie enz is niet erfelijk.
  20. C

Ik had wel toen eerst met ons zoontje en daarna een miskraam dat ik wel even bang was dat ik nooit meer kinderen kon krijgen. Ik dacht misschien kunnen onze genen wel niet samen. Ons zoontje is 1 oktober overleden en in januari was ik alweer zwanger dat werd een miskraam in april en toen weer 3...
  21. C

Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Wij zijn ons zoontje verloren met 34 weken zwangerschap 3 dagen na zijn geboorte is hij overleden. Hij had leukemie zijn nieren en lever werkte niet en hij kreeg hersenbloedingen. Die dagen van geboorte en sterfdag blijven moeilijk afgelopen...
  22. C

Bloedingen eerste trimester

6 jaar bedoel ik
  23. C

Bloedingen eerste trimester

Ik heb bij de laatste zwangerschap met 8 weken bloed verlies gehad stroomde gewoon langs mijn benen een hele plas op de grond. En toch is het nu een gezonde meid van 8 jaar.
  24. C

Omneo voeding / speen voor fles

Je hebt ook de 123 standen speen. Dan kan je afwisselen met de gaatjes en die zijn voor de difraxflessen.
  25. C

Aan alle slapeloze ouders, houdt vol!

Mijn dochter is in april 6 geworden en slaap sinds kort pas door en hele nacht in haar eigen bed. Het was soms echt vermoeiend en lastig maar ik hou zo veel van haar en het komt echt goed. Heel veel sterkte voor alle ouders.
  26. C

Tweeling zus haar baby met 7 weken verloren

Ik heb zelf een zoontje verloren aan leukemie en hersenbloedingen. Zijn geboortedag is 29 september en zijn sterfdag 1 oktober. Ik vind het vooral fijn als ik een berichtje krijg van mensen om mijn heen zodat hij niet vergeten wordt. Al sturen ze maar sterkte meer niet is al goed. Wij gaan zelf...
  27. C

16 weken en ontsluiting?

Ik heb het zelf nooit geprobeerd om dat te voelen. Maar als je twijfelt of ongerust ben zou ik even de verloskundige bellen.
  28. C

Onzeker…

Hoi Onze oudste zoontje is ook overleden 3 dagen na zijn geboorte. Daarna heb ik een miskraam gehad met 12 weken zwangerschap. En daarna nog 3 gezonde dochters gekregen ik vond de zwangerschappen daarna ook heel spannend. Ook.al.was het met ons zoontje niet erfelijk hij had leukemie en kreeg...
  29. C

Miskraam?

Ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook bloeding gehad dat het langs mijn benen stroomde en bij de gynaecoloog lag een hele plas bloed onder de stoel. Dit was met 8 weken zwangerschap ik had wel stolsels maar geen buikkrampen en nu is het een gezonde dochter van alweer 6 jaar.
Terug
Bovenaan