Zoekresultaten

1. C

Gaan voor een 2e kindje maar niet zwanger willen zijn

Ik heb juist bij de eerste 4 zwangerschappen geen last gehad van misselijkheid maar bij nummer 5 HG en negen maanden aan een stuk overgegeven. Ik hoop voor jou dat jij het nu net anders om hebt dan wat ik had.
  2. C

Keus: mijn vriend of mijn baby.

Ik ben ook wel eens zwanger geraakt ook al gebruikte ik de pil hoor. Was schijnbaar te lichte pil die de huisarts voor had geschreven. Wij hebben het wel gehouden en ze is u 7 jaar. Onze andere kinderen 15 .18 en een zou er 20 zijn maar is overleden. Ik wil je sterkte wensen met je keus
  3. C

BMI, cupmaten en frustratie..

Ik heb geen ervaring met overgewicht voor de zwangerschap. Nu heb ik wel overgewicht. Maar heb wel ervaring met grotere cup ik heb 90 f had ik al voor de zwangerschappen en nu 5 zwangerschappen verder nog steeds 90 f dus bij mij zijn ze nooit gegroeid tijdens de zwangerschappen. Ik zou er gewoon...
  4. C

Zwanger worden na je 40e

Ik was bij onze oudste juist jong 22 en die is overleden 3 dagen na zijn geboorte omdat hij ziek was en hersenbloeding kreeg. Bij de miskraam was ik 23 dus ook nog jong en ook misgegaan. Bij de andere dochters was ik 24 en 26 beide gezond en onze jongste is geboren toen ik 35 was en ook gezond...
  5. C

Bijna 6 weken…

Ik ben bij de eerste 3 zwangerschappen helemaal niet misselijk geweest. Maar bij de laatste 9 maanden aan 1 stuk dus wil echt niks zeggen.
  6. C

Uterusruptuur

Ik ben bij mijn zoontje ook door de gang gerend met het bed voor een spoedkeizersnede. Maar was niet het zelfde als bij jou ik voelde minder leven was 34 weken zwanger. Ons zoontje bleek leukemie te hebben en kreeg hersenbloedingen. Ook zijn lever en nieren werkte niet. Helaas heeft ons zoontje...
  7. C

Zwanger, en nu?