Zoekresultaten

1. G

Flessenverwarmer

<p>lieve mamas,</p><p> </p><p>Ik zoek een goede flessenverwarmer. Heeft iemand er eentje waarmee die heel blij is? De revieuws zijn overal zo dubbel.</p><p>Liefss</p>
  2. G

Baby 10 maanden poept veel

Hi, Ik gooide er altijd een laagje maizena op. Als de kleine dan ging poepen dan konden de billetjes niet nat worden waardoor ze niet nog roder werd Ik heb 7 jaar in de opvang gewerkt en het helpt echt want rode billetjes is doen zoveel pijn. Is gewoon sneu. Ouders waren altijd blij met het...
  3. G

Wel of geen avondfles meer

Ja, zolang ze goed groeit.  Hoef je haar niet wakker te maken voor de fles van 00.00?  Ik maakte me dochtertje wel wakker maar dat kwam omdat ze onder het gemiddelde groeide en het dus ook echt nodig had.
  4. G

Soms wat ongelukkig in relatie

Hey lieve mama, Ik denk dat de hormonen nu gewoon een grote rol spelen. En dat je meer op dingen let dan normaal. Tot nu toe heb ik het er zo vaak met al mijn vriendinnen over gehad en tijdens onze zwangerschap zijn we gewoon gevoeliger en al die romantische film op tv die de ideale beeld laten...
  5. G

Is 3 jaar leeftijdsverschil nog wel leuk voor kinderen?

Mijn broer en ik schelen zelf 2 jaar. En me zusje en ik schelen zelfs 7 jaar en  heb een enorm goede band met haar. Altijd al gehad. Ik denk dat we door de opvoeding ook wel zo goede band met elkaar hebben gehad. Leeftijd speelde er geen grote rol in bij ons dan. We zitten graag nu met zr drieen...
  6. G

Is 3 jaar leeftijdsverschil nog wel leuk voor kinderen?

Mijn broer en ik schelen zelf 2 jaar. En me zusje en ik schelen zelfs 7 jaar en  heb een enorm goede band met haar. Altijd al gehad. Ik denk dat we door de opvoeding ook wel zo goede band met elkaar hebben gehad. Leeftijd speelde er geen grote rol in bij ons dan. We zitten graag nu met zr drieen...
  7. G

Dames Ik heb jullie hulp nodig

Bij mij zeiden ze ook dat ik moest bellen maar was achteraf alleen om alles na te bespreken een plan van aanpak te maken. En om het proces te bespreken. Ze vroegen of ik ook behoefte had aan extra gespreken met iemand omdat mijn zwangerschap ook heel heftig was en de bevalling dat kan je toch...
  8. G

Een moeilijke kwestie voor een alleenstaande moeder...

Ik vind het heel knap van jou hoe je omgaat met de situatie. Leven jouw ouders allebei nog wel? Ik snap dat je je schuldig voelt tegenover je dochtertje. Je wilt alleen maar beste voor haar. Maar misschien is dit het beste voor haar. In vrolijke omgeving opgroeien met mama zonder stres en nare...
  9. G

Ik vind het heel knap van jou hoe je omgaat met de situatie. Leven jouw ouders allebei nog wel? Ik snap dat je je schuldig voelt tegenover je dochtertje. Je wilt alleen maar beste voor haar. Maar misschien is dit het beste voor haar. In vrolijke omgeving opgroeien met mama zonder stres en nare...
  10. G

11. G

Cadeau 1ste verjaardag zoon

- houtenblokjes - eigen bankje bij xenos heb je ze, mijn dochtertje is er echt gek op. Als ze even voor tv mag zitten of een snack eet gaat ze op haar eigen bankje zitten. Ik had niet verwacht dat me dochtertje er zo gek op was maar had het cadeau gekregen van vrienden die al twee kinderen...
  12. G

Wat is jullie mening: in slaap laten huilen?

Je kan aan huiltje horen of er wat is denk ik. Ik hb op advies van vrienden toe  me dochtertje laten huilenomdat drama was met slapen. Ik heb me nog nooit ergens achteraf zo naar over gevoeld. Bleek dat ze tandjes kreeg en daarom dus zo overstuur was kan soms echt weken duren voordat het...
  13. G

Zwanger gevoel, early testen negatief

Ik zou geen early doen en echt past testsn op de eerste of tweede dag dat je ongesteld word.  Ookal js het spannend ik zou even wachten. 
  14. G

Licht blauw streepje

Je kan even bloed laten prikken? Dan kunnen ze aan de waardes in je bloed zijn of je zwanger bent.... Heb je ook even sneller ast duidelijkheid.
  15. G

KDV vind mijn zoontje onhandelbaar

Ik zou van kdv veranderen, misschien is het gewoon te druk voor hem en zijn het teveel prikkels. of voor gastouder kiezen. Heeft de manager al geopserveerd? Ipv gelijk een derde partij in te schakelen. Vind ik nogal onprofesioneel. Hebben ze dit voor de eerste x aangekaart of al vaker? Ik snap...
  16. G

Tips voor een voedingskussen

Die vond die van de hema het fijnst.  Ik had een duren van doomoo maar daar zaten balletjes in en was alles behalve relax.
  17. G

Stevig maar wel een zwangere buik bij tweede baby?

Ja, dat verschilt echt per lichaam. Bij mijn tweede was me buik al flink rond de 16 weken. Paste me broeken oook echt niet meer.  Een vriendin van mij is slanker dan ik maar bij haar derde had ze pas rond de 19 weken een buikje.  
  18. G

Dochtertje 1 jaar slaapt niet

<p>Hoi lieve papa en mama’s,</p><p> </p><p>mijn dochtertje is 14 maanden en sinds twee weken wilt ze bij mij slapen. Ze was ook ziek dus ze heeft twee dagen bij mij in bed gelegen.</p><p> </p><p>maar nu slaapt ze niet meer in haar bed. Heeft...
  19. G

Waar slapen overdag eerste weken?

In baby nestje in de box en ik deed haar ook zonder babynestje in de box. Je kan eventueel het mandje can de kinderwagen in de box leggen.     
  20. G

Vliegen met een baby

Hio, ik ga vliegen voor de tweede keer met me dochtertje en de eerste keer was ze zes maanden. Ik heb een buggy gekocht.  En had een maxicossie tweedehand goedkoop aangeschaft via marktplaats en met de babage mee laten gaan Ik hb liever dat een buggy stuk is twv 90 euro dan me kinderenwagen die...
  21. G

Een verloren mama die dringend advies nodig heeft..

Hi,  Om eerlijk te zijn denk ik dat je dochter aanvoelt dat jij gestrest bent en daarop reageert. Een opvang is misschien nog niet zo slecht. Een andere omgeving zal wat fijner zijn zowel voor haar als voor jou denk ik persoonlijk. En soms is een andere omgeving voor kindje juist fijner. Hoe ver...
  22. G

Ik ben net bevallen en depressief

hii bel de dokter, je bnt geen slechte.moeder  1 op de 10 moeders.overkomt dit gewoon. Maar zorg je er alsjebliefr.voor dt een oma langskomt en dat de baby toch wel.liefde krijgt en geknuffet word... Dan heb jij dat om.het te verwerken en weet je dat je dochter ook geen liefde tekort komt. Het...
  23. G

Slaapritme niet in orde

Mijne is 7 maanden en word snacht nog wakker..... Je baby is zo jong gewooj flesje geven.. Als.je echt keertje wil doorslapen vraah dan oma of een familielid... die even het een keertje kan geven.. De eerste vier maanden werd mijne om 12, 3 en 6 uur wakker. Dua 5 uurtjes slaap is echt top.
  24. G

Verdenking groeiachterstand

Hi, Ik heb er geen ervaring mee maar ze zitten er ook vaak naast ... ze zijn gewoon extra voorzichtig meestal. Hoever ben je? Is ze niet al ingedaald..
  25. G

Baby in winkelwagenzitje

Hii, Ik zou sowieso niet de baby daarin zitten. Doe lekker de maxicossi in de winkelwagen  of doe een draagzak om maar een bby van 7 maanden hoort daar niet in te zitten. Het zit stoeltje van de joolz adviseren ook pas vanaf 8 maanden.... Het is en blijft jou keus... ik prsoonlijk had het niet...
  26. G

Bonusdochter moeite met acceptatie andere mama

Ik zou haar eigenlijk niet afwijzen door te zeggen dat ze maar 1 mama heeft.. Ze vind warmte en liefde bij jou dus hou je eraan vast. Het is een enorm compliment en blijkbaar is ze dol je. Was dat alsjeblieft niet af.. Ik zie zo vaak wat voor problemen kinderen op latere leeftijd krijgen omdat...
  27. G

Positiekleding

Hi, lidl heeft altijd wel goedkopen spullen ... En jaa ik droeg alleeen maar leggings dus die waren p.s. 5 euro. En dan thirstjes van h&m.. de sale is nt begonnen miss zit er wat leuks tussen.  
  28. G

Reizen met baby

Hi,   Ik ben dus een maand geleden op vakantie gegaan en je mag tegewoordig gewoon water en thermoflessen meenemen.  Hoef je niet meer weg te gooien. Ik had twee flesjes evian mee en een thermofles met water.  En had is toch wel fijn om een kleine kussen of iets mee te hebben waar je zelf een...
  29. G

Mn gevoel zegt nee

Ik werk ook op de opvang en sterker bog je bent verplicht de naam te schrijven op alle verpakkingen. Zeker voor als er controle komt. Maar goed vraag even welke luiers ze gebruiken en welke billendoekjes... wij hadden soms ouders die hun eigen billendoekjes meenameb om dat het kindje een...
  30. G

Vroeggeboorte en weer zwanger

Hi lieve Mellebel, Mijn zoontje was geboren met 24 weken en heeft het helaas niet overleeft.. Toen voor de tweede keer zwanger werd was ik ook onder strenge controle en kreeg ik elke week proluton voor mijn baarmoedermond... Daarnaast kreeg ik regelmatige controles om de twee weken wat aan de...
Terug
Bovenaan