Zoekresultaten

1. M

Geen energie

Wat vervelend allemaal! Ik herken het wel. Dit is mijn tweede zwangerschap en ben het gehele eerste trimester misselijk geweest met overgeven. Dat was toen even weg en met 16 weken opnieuw. Nu ben ik 21 weken en is het voor het grootste gedeelte weg. Zo nu en dan nog een dag misselijk en dan...
  2. M

Meisjes naam

Bij eleven ging er een lampje branden hahahah
  3. M

Accupentuur en zwanger

Gefeliciteerd! Ik heb er ook ervaring mee. Bij mij heeft ze gezegd dat ze op sommige punten dan niet kan ‘prikken’. That’s it! :)
  4. M

December 2022

@pm Jeetje wat erg!!! :( heeeeel veeel sterkte en kracht toegewenst voor nu. Dikke virtuele knuffel
  5. M

December 2022

Hoi allemaal, gefeliciteerd! @TWD: sultana direct in bed eten als je wakker wordt hielp bij mijn eerste zwangerschap goed. En vla schijnt goed te te zijn tegen maagzuur ;). @Ooievaar; ja, ik heb ook die krampen. Lijkt nu wel minder te worden. Ik ben 28 december uitgerekend en ik heb 17...
  6. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hey meiden,Hier alles goed. Ik ben 21 juli uitgerekend en alles is goed.Wij hebben ook de Nipt test gedaan en heb er vanmorgen de uitslagen van gekregen. Wij hadden wel met nevenbevindingen. De uitslag is helemaal goed! Wij zijn erg gelukkig, nu 12,2 weken zwanger.dwaallichtje: wat vervelend...
  7. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo allemaal, Het was even stil aan mijn kant. Ik heb af en toe last van flinke krampen. Ik merk dat het mij angstig maakt voor een miskraam. Gisteren heb ik weer een erge pijn gehad die een tijdje aanhield. Daardoor heb ik gisteren een vroege echo gehad. Het zag er goed uit en we hebben het...
  8. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hey Joosje,  Gefeliciteerd!! Spannend allemaal he. Je zou alvast een verloskundige in de buurt kunnen zoeken en die bellen. Zij helpen je dan verder met wat je nu kan doen etc. Probeer inderdaad er ook van te genieten! Hey Anneke, vervelend dat je eten niet wil zakken. Ik zou ook niet weten wat...
  9. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ja had de organisatie gesproken en alles doorgenomen haha. Was zenuwachtig of het wel ging lukken en niet op viel maar ze hadden het super goed geregeld! O dat is ook een goeie ja! Leugens van te voren vertellen haha. Lastig he! Ik gebruik voorlopig nu 2 sport bhs. Ben ook bang dat ze nog gaan...
  10. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik pas trouwens mijn bh’s niet meer. Ik heb nu sport bh’s aan die wel wat zijn voorgevormd. Wij hebben het onze ouders wel verteld. Overige familie en vrienden vertellen we het later. Mn zussen en de zussen van mijn vriend vertellen we wel wat eerder nog maar de rest hoort het van ons bij 10/12...
  11. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

@lepeltjelepeltje Zowel mn schoonmoeder als mijn oma is van een tweeling. Daarnaast zitten er bij mijn schoonfamilie meerdere tweelingen en bij mijn moeders kant van de familie ook nog 3!  Vind het beide leuk. Tweeling hou ik rekening mee laat maar zeggen haha maar voor 1 gezond kindje zou ik...
  12. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi allemaal, Ook ik sluit me graag aan! Dinsdag positief getest en ben 23 juli uitgerekend van ons eerste kindje! Ik merk dat ik dehele dag door boeren moet laten, af en toe een vlaag misselijkheid en ben vooral erg moe. Ik heb een ontzettend opgezette buik.. ik pas mijn spijkerbroeken ook niet...
Terug
Bovenaan