Zoekresultaten

1. J

Derde kindje

Echt samen over praten dat is het enige! Je hebt elkaar nodig, ook als ze ouder worden. Ik denk dat je er heel bewust voor gekozen hebt, om alles te doen. Weet je de redenen waarom hij het niet wil? Ik weet bijv dat mijn man heel erg tegen de bevalling van de tweede opzag, omdat het bij de...
  2. J

Ondergoed

Klopt idd! Ik denk dat het belangrijk is om te doen wat jij lekker vindt zitten!
  3. J

Achterzitje Yepp of Bobike??!

Hier ook bobike en heel tevreden over!
  4. J

Ondergoed

Ik denk dat je moet afwachten totdat je zelf vind dat het niet meer lekker zit of dat het niet meer haalbaar is. Na 2 bevalling is mijn vagina e.d. zo veranderd dat het niet lekker meer zit. En nee, ik heb nauwelijks hechtingen gehad. Dus ik denk dat het ook voor ieder persoonlijk is. De laatste...
  5. J

November/december 2021 baby's

Nou, helaas, ik ben nog steeds ziek. Baal er echt heel erg van. Het was vandaag mn eerste werkdag weer. Echt vreemd om niet te kunnen! En @ Cheza: Logan alweer gepoept? Kan best door de verandering van voeding komen. Hier wordt ook maar 1x in de 2-3 dagen gepoept. Als ze er last van krijgt, dan...
  6. J

Zwanger??

Deze testen zijn echt positief! En als je zegt dat je gestopt bent met de pil tijdens de bloeding dan kan dat ook heel goed! Gefeliciteerd!
  7. J

Van bar le duc naar kraanwater

Wij hebben altijd water gekookt ivm krampjes. Dus ik begrijp je heel goed! Met nr 2 zijn we over gegaan op kraanwater en geen problemen gehad. Ik weet niet of ze nog melk krijgt, maar dan zou ik het daarmee eerst proberen!
  8. J

Vader weekend weg na 6 weken

Ik zou er ook heeeel veeeel moeite mee hebben! De eerste maanden is het hier gewoon 50/50, zeker de nachten! Dus het zou hier zeker niet van te voren gepland worden. Ook omdat je niet weet hoe het dan gaat! Ik zou hierover wel blijven communiceren en ook uitleggen waarom je er moeite mee hebt.
  9. J

Bang dat de bevalling weer niet uit zichzelf start

Ik snap je angst heel goed! Bij de eerste ben ik wel natuurlijk bevallen, maar kreeg ik weeopwekkers om een andere reden. Bij de tweede ben ik ingeleid. Heel die zwangerschap heb ik mezelf de ideale bevalling voor gesteld. De klap dat alles anders ging, was daardoor groter. Het beste advies wat...
  10. J

Kleding Maat 80 en 86, hoe lang past dat?

Maat 80 was hij hier zo uit! Met maat 86 heeft hij bijna een jaar gedaan. Hij is nu net 2 en ik ga nu over op maat 92, omdat de mouwen vooral te kort worden. Het was altijd een grote baby, maar sinds hij loopt is hij weinig gegroeid! Dus het ligt echt aan je kindje.
  11. J

Poeh @Cheza wat heftig zeg! Heb je wel het idee dat je kan gaan werken zo? Wat voor werk doe je? Hoelang geef je nu al pepti? Hier gaat het gelukkig goed. Behalve dat we allemaal corona te pakken hebben. Heb de kinderen niet laten testen. Gelukkig heeft Jette op wat spugen na geen klachten...
  12. J

Wanneer over op meer voeding+fles overslaan

Hoi Leli, volg hierin ook je kindje. Als je merkt dat ze meer nodig heeft per keer, dan mag je dat gewoon geven! Wij zitten nu met 3,5 maand en ik denk 6,5 kilo op 5x 180. De laatste dagen komt ze snachts ook weer. Maar dan slaapt ze overdag weer meer. Succes!
  13. J

Tips vlieg vakantie met baby

Overigens gaat onze kinderwagen niet in het ruim mee. Daar raken ze vaak beschadigd. Dus wij nemen de maxi cosi en het onderstel mee, zodat we dat in het vliegtuig ook kunnen gebruiken. En we een maxi cosi hebben met het rijden daar.
  14. J

Tips vlieg vakantie met baby

Wij hopen binnenkort te vliegen met een baby van 5 maanden en een peuter van ruim 2. Weet niet hoelang jullie vliegen. Maar ik neem voor onze baby ook iets van wat speelgoed mee.
  15. J

baby 3 maanden nachten

Ik doe dit altijd. Maar weet niet of het helpt. Wij hebben een goede slaper!
  16. J

....

Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
  17. J

baby 3 maanden nachten

Onze kindjes zijn nog zo klein en hebben ons nodig! Dus dit is echt normaal. Onze dochter komt weer om 5 uur nu. Helemaal prima. Ik probeer overdag even te slapen als het kan en in het weekend slaap ik bij. Dus echt... go with the flow. Er is altijd wel wat ;-)
  18. J

3 dagen overtijd, negatieve test

Heb je voor het proberen hormonen gebruikt?
  19. J

Wat moet een kind van 4 weten?

Hoi, hier een derde juf. Spelen is zo belangrijk op deze leeftijd! Ieder kind ontwikkelt zich op zijn manier en prestatiedrang werkt alleen maar averechts. Wat ik zie is het echt ruim voldoende wat hij kan. En ja, als ik als juf me zorgen maak dan bespreek ik dat als ouders.
  20. J

Vertellen zwangerschap kinderen

Onze zoon was jonger. Maar wij hebben met hem een foto gemaakt. Andere mensen zeggen al heel snel: wat leuk dat je een broertje/zusje krijgt. Dus wij hebben hem bewust er bij betrokken vanaf het moment dat anderen het ook wisten.
  21. J

Helderrrood bloedverlies 5 dpo

Heb je al wel bloed geprikt bij de huisarts? Gewoon om te kijken of er niets geks uitkomt? Of een echo nog? Bij allebei mn zwangerschappen, wat goed is blijven gaan. Had ik rond mn menstruatie helder rood bloed, gewoon een menstruatie maar dan minder heftig. Dus geef de moed niet op!
  22. J

Helderrrood bloedverlies 5 dpo

Hoi Bloempje, ik weet niet hoelang het geleden is dat je de miskramen gehad hebt. Maar je lichaam kan daar ook behoorlijk van in de war zijn. Ik hoop echt voor je dat het snel lukt om weer zwanger te raken!
  23. J

Tja, hier wordt de baby niet zoveel bezig gehouden. Ze geniet erg van het spelen in de box. Ze heeft een rups met felle kleuren en een muziekmobiel. Ze geniet ook gewoon van het rondkijken in de wipstoel en alle aandacht van grote broer ;-) Hoe is het bij iedereen?
  24. J

Paracetamol en ADHD&AUTISME

Ik denk dat je er nuchter mee om moet gaan. Koorts is ook gevaarlijk! Bovendien wordt duidelijk gezegd dat met dit onderzoek het niet is bewezen dat er een verhoogde kans is bij langdurig gebruik en een hoge dosering. Ik hoop echt dat je het los kan laten!
  25. J

Hoeveel tijd vraagt een kind straks?

Hoeveel? Dag en nacht?! Nee, het ligt heel erg aan jezelf en je kindje. Bij de eerste was het allemaal nieuw en hij was onrustig. Ondanks dat ik maar een dag meer werkte, was ik blij dat ik door corona pas later hoefde te beginnen. De tweede is heel anders en kan ik niet wachten om weer te...
  26. J

Zwanger en moeder onlangs overleden

Wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte in dit gemis. 2 jaar geleden ben ik mijn vader verloren. Dit was een dag na de geboorte van ons kindje. Dus een andere situatie!
  27. J

Te veel slaap? / groentehap

Hoe oud is je zoontje?
  28. J

Peuter water leren drinken

Steeds meer water bij de limonade doen? Zodat het steeds meer naar water gaat proeven? En op een andere manier aanbieden? Onze zoon is net 2. Maar melk e.d. drinkt hij uit een rietjes beker. Water uit een open beker. Daardoor drinkt hij veel meer water!
  29. J

Afbouwen van 5 naar 4 flessen

Als hij ze allemaal leegdrinkt, lijkt het wel alsof hij ze nodig heeft. Je zou het schema los kunnen laten en kijken of je er in de tijd dat hij erom vraagt 5 kunt geven. Of smorgens wat eerder wakker maken voor de eerste fles. Ik heb overigens nooit meer dan 180 per keer gegeven en max 1...
  30. J

Ongesteldheid

Fijn! Ik heb het nooit gehad, maar mn vriendin wel! Je lichaam moet weer helemaal 'wennen' , als het te lang duurt of je gaat veel bloed verliezen zou ik wel aan de bel trekken! Geniet van je meisje!
Terug
Bovenaan