Zoekresultaten

1. A

NOD rond pakjesavond...

@Meliis jij ook gefeliciteerd!!!
  2. A

NOD rond pakjesavond...

Omg!! De streepjes zijn op beide testen iets duidelijker! ?????
  3. A

NOD rond pakjesavond...

@meliis ik zie hem!!
  4. A

NOD rond pakjesavond...

Kruidvat 2v5 schijnt ook gevoelig te zijn. Ik heb nu met 9dpo kruidvat 2v5 gedaan en sensitest extra vroeg dipstick.. proberen kan. In principe kan een 6 days early 5 dagen voor je NOD. Bij die 6 dagen tellen ze ook altijd je NOD mee.
  5. A

NOD rond pakjesavond...

Jaa ik ga vanaf nu iedere dag testen haha. Mijn partner is vandaag pas laat thuis. Zeg nog niks omdat ze op beide testen zo vaag zijn, maar wil morgenochtend samen nog eens testen.. ik hoop zo dat ik oploop ga zien! Sta gewoon te trillen.. morgen ook afspraak op afdeling fertiliteit omdat het...
  6. A

NOD rond pakjesavond...

Omg!! Ik moet best wel turen, maar heb op zowel kruidvat 2v5 als sensitest een mini streepje! ?
  7. A

NOD rond pakjesavond...

9dpo vandaag en ineens vruchtbare afscheiding terwijl ik met ovulatietesten heel zeker weet wanneer mijn ovulatie is geweest. Heb dit ook nog niet eerder gehad. Heb ik niet eens tijdens mij ovulatie
  8. A

NOD rond pakjesavond...

Ik duim voor je! ??
  9. A

NOD rond pakjesavond...

Is ook veel te vroeg, maar kon me niet bedwingen. Heb gelukkig goedkope testen thuis liggen ?
  10. A

NOD rond pakjesavond...

Vanaf vandaag gewoon iedere dag. Ziekenhuis omdat we al 1 jaar aan het proberen zijn. Wel 1 miskraam gehad afgelopen jaar bij bijna 5 weken, maar sindsdien ook een succes meer. Wij houden ook in het achterhoofd dat mijn partner volgend jaar 6 maanden van huis is, dus willen niet te lang wachten...
  11. A

NOD rond pakjesavond...

7 dpo. Tijd kruipt voorbij en denk bij alles dat het een symptoom is haha. Vanochtend een negatieve test (ben er vroeg bij haha) stomme is dat daarmee mijn hoop vervliegt. Hoop eigenlijk op een positieve test zodat we niet naar het ziekenhuis hoeven voor vervolgonderzoek (donderdag eerste afspraak)
  12. A

NOD rond pakjesavond...

Ik durf sinds mijn miskraam in juli ook niet volop te sporten rondom mogelijke innesteling. Ben bang dat het weer misgaat. Wandelen is wel een goed alternatief. Verder werken en ongeduldig zijn haha.
  13. A

NOD rond pakjesavond...

Wat doen jullie om komende 1.5 week door te komen? De tijd kruipt echt voorbij.. ?
  14. A

NOD rond pakjesavond...

Hier ook NOD rond pakjesavond. 5 of 6 december! Afgelopen weekend een enorm positieve ovulatietest gehad.
  15. A

Eerste afspraak fertiliteit

Super bedankt voor je uitgebreide antwoorden en de moeite die je hebt genomen mijn vragen te beantwoorden en tips te geven. Ben ik echt mee geholpen! Ga nu met wat meer kennis en gevoel wat we kunnen verwachten de periode naar mijn afspraak in. ??
  16. A

Heel erg bedankt voor je eerlijkheid. Pittig om te lezen wel hoor. Zie er nu wel een beetje tegenop, maar mogen al lang blij zijn met wat er allemaal kan tegenwoordig! En nog bedankt voor je tip met bloed prikken. Hoe zijn jullie hier samen allemaal doorheen gekomen? Of echt door afleiding en...
  17. A

Oooh God.. klinkt als een flink traject. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat de onderzoeken voorbij waren?
  18. A

Kan iemand mij vertellen wat we kunnen verwachten? Ik heb namelijk geen flauw idee. Wij hebben 2 december onze eerste afspraak gepland staan.
  19. A

Predictor early | ervaringen

Vandaag weer een licht positieve predictor..
  20. A

Hij is zo licht dat ik hem er niet op krijg.
  21. A

Hi allemaal, Gisteren na het sporten een predictor early gedaan omdat mijn borsten al enkele dagen gevoelig ziin. Deze voor het eerst gekocht op aanraden van mijn zus. Hier moest ik extreem goed op kijken en toen zag ik iets.. Vanochtend weer een gedaan met ochtendurine.. iets...
  22. A

Vals positief of positief?

Hij was vanochtend negatief.. zo stom want de streep gisteren was duidelijker dan op de foto.. nu dus wachten op menstruatie vrijdag.
  23. A

Ik test morgen gewoon weer met ochtendurine...
  24. A

Ik had 2 maanden terug ook 3 dagen voor NOD positief getest, 1 dag vooraf met de digitale, maar is helaas net voor de 5 weken misgegaan. Had ook toen 1 dag voor NOD behoorlijk wat symptomen die helaas vrij snel afnamen
  25. A

Dankjewel voor je reactie. Ik zal morgen en/of overmorgen nogmaals testen! ?
  26. A

Vanochtend een kruidvat early gedaan met een positief resultaat, maar de kv 2 voor 5 is negatief. Kan het nog? Ben nu 10 dpo en geen symptomen. Symptomen had ik overigens 2 mnd terug ook pas een dag voor NOD.. was helaas wel vroege miskraam geworden.. dus nu extra gefocust...
  27. A

Is dit hem?!

Hi allemaal, Vanochtend test gehad die ik je als eerste kan openen. Tweede linkje is de bovenste van zaterdag en onderste twee testen van gisteren. Zojuist (binnen tijd genomen) https://postimg.cc/ygdWN1Wx<br /> Overig: https://postimg.cc/XpcWTM7z
  28. A

Vruchtbaarheidsmassage en acupunctuur

Ik ben ook best down to earth, maar wil het dus ook graag een poging geven. Dankjewel in ieder geval voor je reactie! Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste massage gepland staan en ben erg benieuwd hoe ik het ga ervaren. ? En duim natuurlijk dat het iets gaat doen.
  29. A

Vruchtbaarheidsmassage en acupunctuur

Zijn er hier vrouwen bekend met een vruchtbaarheidsmassage of acupunctuur om zwanger te worden? Wou dit voor komende ronde gaan proberen, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
  30. A

Vals positief?

Net een sensitest gedaan, niet de extra gevoelige, maar de gewone. Hier kwam een extreem lichte streep. Moest wel echt goed kijken. Ik denk dat ik af ga wachten of ik morgen ongesteld word en dan eventueel woensdag weer ga testen.?
Terug
Bovenaan