Zoekresultaten

1. R

Zwanger na miskraam

Na m'n miskraam meteen weer zwanger en dat ging goed. Helaas is dat geen garantie. Het is geen garantie dat het fout gaat maar ook niet dat het goed gaat. Enige wat je kunt doen is wachten op de echo. Veel afleiding zoeken en proberen positief te blijven. 
  2. R

Uitgerekend mei 2023

Ja dat is heel normaal. Je HCG, wat oa je klachten veroorzaakt verdubbelt ongeveer elke 48 uur, waardoor het soms ook stabiel is of nog niet hoog genoeg om klachten van te hebben. 
  3. R

Uitgerekend mei 2023

Daar is helaas niets over te zeggen. Mijn eerste zwangerschap was een miskraam, de tweede niet. Bij de tweede heel veel bloedverlies gehad dus ik dacht toen ook een miskraam te hebben maar dat was niet zo. Nu weer zwanger en nog spannend. Het is echt afwachten hoe moeilijk ook. Probeer afleiding...
  4. R

Uitgerekend mei 2023

Ik heb je een berichtje gestuurd.
  5. R

Uitgerekend mei 2023

Hi! Ik schrijf ook graag mee. Ik denk rond 7 mei uitgerekend te zijn. Eerste echo is over 3 weken, heb dat bewust wat later gepland. Ik vind een appgroepje denk ik ook wel leuk!
  6. R

Indroogsteep sensitest?

Is het streepje grijs of roze? Grijs is indroog, roze niet!
  7. R

NOD augustus

Wat geweldig joh! Dat moet straks een heerlijk gevoel zijn om geen afspraak te hoeven maken.  Onze oudste is ruim 2,5! Die zal rond de tijd dat de baby er is bijna 3,5 zijn.  Ja die 9 maanden misselijk was echt heftig. Maar goed wie weet valt het nu mee! Eerst maar eens de komende weken...
  8. R

NOD augustus

Ah spannend joh! Voor ons idd de tweede. Vandaag was 9dpo, cyclusdag 25. Dus is nog echt wel even spannend, maar de test was meteen positief. Heb meestal cyclussen van 27/28 dagen.  Merk dat het bij een tweede een stuk minder romantisch is dan bij de eerste ? Je wordt al meteen opgeslokt door...
  9. R

NOD augustus

Ik heb weinig klachten. Had wat steekjes in m'n borsten en hoofdpijn. Met vlagen wat misselijk maar verder niet. Eerste twee zwangerschappen (miskraam en goede) was ik beide vanaf de bevruchting misselijk. En ben dat 9 maanden gebleven. Het kan beide kanten op!
  10. R

NOD augustus

Gefeliciteerd madeliefje! Wat leuk, lopen we gelijk op. Hoeveelste kindje is dit voor jullie?  Voor de anderen: bedankt! En ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.  Ik vind het echt nog mega onwerkelijk! Zo gek dat m'n oudste straks een broertje of zusje krijgt als alles goed...
  11. R

NOD augustus

Ah joh mamavanes, ik had jouw berichtje gemist. Wat ontzettend jammer!! Sterkte 
  12. R

NOD augustus

Ik kon me vanmorgen ineens niet bedwingen. Heb getest en meteen positief ?. Sensitest en daarna Kruidvat 2v5 binnen 2 min heel positief.
  13. R

NOD augustus

Spannend mamavanes! Blijft een mindfuck hè? Alles wat je voelt kan beide kanten op iets betekenen. Hopelijk heb je morgen een positieve test!
  14. R

NOD augustus

Hm heb af en toe wat steken in m'n borsten. Beetje zon branderig gevoel. Blijft moeilijk om je niet gek te laten maken hè ?
  15. R

NOD augustus

Ik heb nog niet zo'n testdrang! Het is wel dat ik de hele dag door elke keer denk oh zou het? Heb last van hoofdpijn en een opgeblazen gevoel. Maar het is pas 7dpo dus of ik echt al wat moet merken... 
  16. R

Gevoelens tegenslagen en hoop

Dit is pas de tweede ronde! Sta er wel anders in. Was bij de eerste vlot zwanger, maar miskraam. Daarna wel meteen weer zwanger maar pittige zwangerschap/bevalling/huilbaby. Dus lang geduurd voor we er weer aan toe waren en het blijft spannend. Wil heel graag maar weet beter hoe kwetsbaar het...
  17. R

NOD augustus

@mamavanes wil deze ronde niet te vroeg testen. Bij m'n eerdere zwangerschappen (miskraam en een gezonde) wel vroeg positief getest maar het blijft dan zo spannend en duurt dan helemaal zo lang tot een echo.
  18. R

NOD augustus

Ja pff nog een weekje! Maar goed ik verwacht er echt niks van, we waren ziek, dus alleen de dag van de positieve ovulatietest seks gehad. Maar goed, je weet nooit! Dacht deze ronde relaxt te zijn, maar toch... vorige ronde wist ik zeker dat het raak was (denk ook nog steeds een vroege miskraam)...
  19. R

NOD augustus

@ninna, wat balen voor jullie. Heb je ovulatie testen gedaan? 
  20. R

Gevoelens tegenslagen en hoop

Logisch hoor je gevoelens. Als je een kinderwens hebt kan het je niet snel genoeg gaan.  Ik heb bij onze eerste ovulatietesten gebruikt, daardoor kwam ik er achter dat m'n eisprong pas op cd 20 was en ik een luteale fase had van 10-12 dagen. Nu voor onze tweede weer ovulatietesten gedaan en...
  21. R

NOD augustus

Leuk om weer mee te gaan schrijven! We zijn bezig voor onze tweede. Vorige maand was ik vreselijk misselijk na de vermoedelijke innesteling, en allerlei andere zwangerschapsklachten, maar toch ongesteld geworden. Deze was veel heftiger dan normaal, vermoedelijk was het dus raak maar is het...
Terug
Bovenaan