M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

He lieve Roos,

Ik wil je alvast heel veel sterkte voor morgen wensen.
Als ik je verhaal zo lees heb je al heel wat voor je kiezen gekregen, maar je   bent er ook iedere keer weer bovenop geklommen. Petje af hoor!!
Hoop voor jullie dat dit verhaal een goede afloop heeft. Toch kan ik jullie keuze wel begrijpen als het niet zo mocht zijn. Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen, en ja dat zal jullie ongeboren kindje best snappen.

Liefs Anne

lieve roos.

ik schrijf dit berichtje, omdat ik mn excuses wil aanbieden aan jou.
het was niet mijn bedoeling, om in discussie te gaan.
je hebt het al moeilijk zat.
ik wilde alleen snappen, wat de achterliggende reden was mbt de evt vroeggeboorte.
natuurlijk hoef je je niet te verdedigen. dit is jullie keuze!

wil je heel veel sterkte wensen vandaag.
en ik lees het wel.
zal voor je duimen op goed nieuws!!!!!

liefs, do

Hoi

Over het waaom krijg je helaas geen antwoord, ik wil je veel sterkte wensen samen met je man!
En veel sterkte met alles wat er nog komen gaat, en als je voor jezelf weet dat dit voor jullie de beste keuze is gewoon achter blijven staan en je niet laten ompraten door andere.
Een kindje met down brengt zeker veel liefde maar blijft eenhele grote zorg voor zijn omgeving.

Sterkte

Hey hoi,

Ik las net je verhaal pas. Toch kan ik je zeggen dat ik hetzelfde denk over een kindje dat een afwijking heeft. Ik heb zelf ook verschillend miskramen gehad waardoor we het er ook vaak over gehad hebben. Nu heb ik een gezond menke en met de zwangerschap gaat het voor als nog goed... Daar ben ik heel blij om.
Ik heb een zusje dat met 6 jaar een zwaar ongeluk heeft gehad, daardoor heb ik iets teveel gezien hoe het gaat met gehandicapten. Ik zou daar zelf ook niet voor kiezen als ik de keuze had. Maar dat is persoonlijk. We ( de andere zussen) hebben er toch wel heel veel voor moeten opgeven. Dat is iets wat ik niet zou willen voor mijn kinderen. Klinkt misschien heel erg grof zo, weet dat veel mensen zoiets niet snappen.
Heel veel succes de komende tijd. Ik hoop dat alles goed komt bij juliie en je nog een mooie zwangerschap krijgt....!

Dikke knuffel Wendy

Hoi roos,

Heb net ook ff je verhaal gelezen en ook ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Ik vind het altijd moeilijk om te reageren en me uit te drukken, dus vandaar als het misschien een korte reactie lijkt.
Ik hoop dat jullie snel de uitslag krijgen.
Respect voor jou meid.

Liefs marielle

Lieve Roos,

Er is al zoveel gezegd en geschreven hier, het enige wat ik wil zeggen is dat ik jullie ontzettend veel sterkte, liefde en kracht wil wensen !

Ik duim voor je en ik denk aan je.

Heel veel liefs, Sophie

Hey,

Wil je onwijs veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop dat je daarna een onbezorgde zwangerschap hebt, dat gun ik je echt!

Mijn eerdere reactie was niet heel negatief bedoeld hoor, maar soms lijkt het zo makkelijk om een gehandicapt kind maar niet te "nemen".. daar krijg ik persoonlijk een beetje de kriebels van.  

Kan me het in jouw geval ontzettend goed voorstellen en  de keuze zal hoe dan ook niet gemakkelijk zijn.
Nogmaals heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je meiden nog heeeel veel zandtaartjes voor je bakken de komende tijd. Put daar maar een beetje kracht uit.
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan