Je haalt verschillende dingen door elkaar, ik laat jou heel goed in je waarde maar ik heb niet dezelfde mening als jou en die deel ik met je.
Voor de rest laat ik iedereen in zijn waarde, begrijp me niet verkeerd.
Als jij lekker wilt blijven roken moet je lekker blijven roken.
Maar als ik zoiets lees kan ik niet stil blijven, net zoals jij ook niet stil kan blijven en ook op deze topic reageert, gelukkig maar want dat kan allemaal hier!
Zoals ik al zei; sluit ik me verder aan bij bami. stress is niet goed maar dat is maar even en het gaat over als je maar wilt! etc
Als jij steeds tegen jezelf zegt ik heb die 3 sigaretten nodig, heb je ze ook nodig. het word op een gegeven moment psychisch
Ik heb toen ook gezocht naar boeken, nee daar word je wijzer van. Je moet het bij jezelf houden dat heb ik ondervonden. Ik zeg niet dat het gemakkelijk is, dat heb ik je volgens mij ook al verteld het is zwaar moeilijk!
En ja ik ben nu nog steeds elke nacht wakker en heb ook totaaaal geen gemakkelijke zwangerschap, ik mag niks en moet plat liggen en die sigaret spookt ook de hele dag door mijn hoofd, ik droom er zelfs over!
En ook mijn gyneacoloog heeft gezegt meissie dan blijf je toch lekker een paar sigaretten door roken. ik doe/deed het niet Wat ik ging doen?
Zoals ik ook al eerder zei anders denken dat is één.
Niet de hele tijd denken ik heb hem nodig, ik moet hem hebben, dat heb je want je bent verslaafd. Weet precies hoe dit gaat want ik werk in de verslavingszorg. en daar valt jammer genoeg roken ook onder.
Je moet het niet opzoeken, feestje?ja leuk! Maar als jij het niet kan omdat je dat met je geest in de strijd gaat, niet gaan..volgend jaar ben je er weer!
Afleiding zoeken, sport je? Werk? Boek? Vriendinnen zijn heel belangrijk!
Praat groep? yoga?
Ik zeg niet dat dit oplossingen voor je zijn. ik geef je tips!!En doe het met de allerbeste bedoelingen!
Kan jeje voorstellen hoe het is om een kind te hebben van een verkrachter?
stress?? een hele hoop!
Kan je je voorstellen dat je dat wat jij niet 1 keer hebt meegemaakt maar 4 keer??
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik werk met deze mensen en dat ben ik ook niet zomaar gaan doen.. ik weet heel goed dus waar dit over gaat!
Nogmaals succes en dat het je maar mag lukken, weet dat je niet de enige bent..dat is misschien ook wel goed om te horen, er zijn vele zoals jij, maar je kan het best!