Zoekresultaten

1. G

Sporten na keizersnede

Ja fysio wel maar ik ga straks al naar Egypte. Naja ik wandel nu buiten 30 minuutjes met de hond en daar gaat prima!  Ik weet niet of ze dit ook in Egypte hebben die cursussen en etc. Hmm.  Ik ga wel even geduldig zijn en wat buikspieren doen. ??‍♀️
  2. G

Sporten na keizersnede

Wat bedoel je met niet zelf zomaar beginnen sn wat doen, bedoel je daarmee sporten?    Beetje late reactie haha hopelijk lees je t nog!    Ik zal die oefeningen gaan doen. Dankjewel! 
  3. G

Schildklier

Ja ik had traagwerkend maar slikte geen medicatie, en diabetes maar zwangerschap zonder complicatie volbracht.  Stressen brengt je immuun systeem omlaag.  Als t kindje hoort te komen dan komt t, zo niet dan niet. Klinkt hard maar er zo nuchter in staan is t beste. Meer kan je niet doen toch dan...
  4. G

Sporten na keizersnede

Bij mij nu 5 weken en ik ben verslaafd aan sporten !!  Lastig om dus tegen jezelf nee te zeggen ;( Heb tot mn 5de maand in de zwangerschap ook rustig blijven sporten! :)  dus zo cursus kan je volgen bij de fysio?  Ga dat denk ik wel doen klinkt niet gek. Alvast oefeningen die je mij kan...
  5. G

Sporten na keizersnede

<p>Beste dames, </p><p> </p><p>wat zijn jullie ervsringen met sport opbouwen na de keizersnede? </p><p>Hoe deden jullie opbouwen? </p><p>Wat hebben jullie gevoeld gaande weg? </p><p>Na hoeveel weken zijn jullie...
  6. G

Welke draagzak?

* door experts beoordeelt en wetenschappelijk dus welke draagzak wel if niet ergonomisch is voor je kindje 
  7. G

Welke draagzak?

http://draagzak.nu/  kan je vergelijken deze website is door expert
  8. G

Veel moe na keizersnede?

Ben net herstellende van ks 3 weken terug en inderdaad moe en duf. Bij natuurlijke bevalling duurt t ook maanden. Mijn moeder had na een maand na een bevalling even een boodschapje gedaan,vertelde ze mij. En ze kwam bezweet en beetje licht in dr hoofd terug. En zij sliep elke dag ook een uur in...
  9. G

Borstvoeding en gewicht

<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>graag wat ervaring en feiten over dat als je borstvoeding geeft in hoe verre je gewicht hebt verloren (en ook in hoeveel tijd) </p><p>ben daar erg benieuwd naar! </p><p> </p><p>Liefs </p>
  10. G

Wasbare borstcompressen

Heb bamboe gekocht maar nog even afwachten met gebruiken haha ben bijna uitgerekend hoor van andere dat bamboe goed is inderdaad 
  11. G

34 weken en pijn

Mn moeder zegt ook is waarschijnlijk indalen ik let er dus niet zo op 
  12. G

Gewichtstoename zwangerschap

Ben zelf ook van t sporten en gezond eten, was er eerst wel flink mee bezig maar zat op 5 kilo + met 24 weken. Gewoon lekker sporten en lekker eten zolang t kan. Op gegeven moment kan je niet meer sporten. Maar valt echt reuze mee wat je dan aankomt. Als je niet bizar veel of slecht gaat eten...
  13. G

Gewichtstoename tijdens zwangerschap (nu 34+6)

Hoi hoi!  Is toch een leuke bijkomstigheid? ?  je gaf zelf aan dat je normaal at en tijdens de laatste 3 maanden mag je 300 calorieën extra eten.  Als je dat doet,afvallen of aankomen dat maakt niet uit voor je baby.  De groei is ook goed dus niet zo onzeker zijn haha.    Zelf ben ik 31 weken en...
  14. G

Vergeet die buik! Hoe zwanger ben jij in je hoofd?

Hahah ik zit in week 29 en ben mentaal 30 weekjes zwanger, wat grappig 
  15. G

Frustratie en onbegrip

Ik denk dat veel vrouwen hier laat van hebben  en door de hormonen  en inderaaad door de obstakels en verantwoordelijk van de baby en ja dan komen er meer aandacht punten of discussie    mAr die combi is niet zo lekker   meeatal kunnen wij vrouwen t wel relativeren maar wij ervaren t toch anders...
  16. G

Misselijkheid tip

Hahhah oke, limoen werkt trouwens ook heel goed tegen misselijkheid ! ;) 
  17. G

Arts adviseert niet gelijk zwanger worden na verwijderen spiraal?

Ik had zelf een spiraal en ben zwanger geraakt en ik moesst een week stil liggen omdat de spiraal er uit was gehaald, na 2 maanden zwanger te zijn..  was 50% kans op abortus En moest een injectie nemen om mijn baarmoeder meer stabiel te maken. Is best logisch omdat je iets eruit trekt en dat...
  18. G

Vriend kan niet klaarkomen tijdens seks, maar wel grote kinderwense

Het is iets tussen de oren.  Ik spreek uit eigen ervaring dat het een barrière is die je jezelf oplegt. Ik had problemen met klaarkomen zonder ik mijzelf aanraakte. Het is toch een soort ontspanning en écht genieten van het moment en denk ook loslaten. Dat iemand anders dus jezelf kan aanraken...
  19. G

Bevallen met 21weken

Jeetje omdat je al een ander kindje hebt wat gezond is mag je wel gezegend en gerust gesteld zijn dat het deze enkele keer gewoon zo moest zijn :(    veel sterkte lieverd  ?
  20. G

sporten tijdens de zwangerschap

Ja zij buikspieren mag je blijven doen.  Vanaf tweed trimester gaat je buik groeien dus dan gaan je buikspieren ook opzij dus echt sit UPS doen is afgeraden. Anders heb je na je zwangerschap geen mooie buikspieren maar blijven ze opzij ;(  De side plank en plank mag je wel blijven doen dit is...
  21. G

Hormonen, huilbuien en een laag zelfvertrouwen

Hoi lieverd!    Ik ben inmiddels al een stukje verder in de zwangerschap en ik mag je alvast meegeven dat de eerste trimester dus tot week 12 echt ontzetténd!!
  22. G

sporten tijdens de zwangerschap

Hoi hoi !  Ik liep zelf ook eerst met deze vragen rond. Het punt is vooral met niet teveel tillen, is dat jij je lichaam niet belast. Niet iedereen traint en niet iedere vrouw doet gewicht heffen. Als je dit niet gewent bent is mijn mening om inderdaad aan de tweede website haha die ik ook...
  23. G

Seks tijdens de zwangerschap

eerste 3 maanden vaak misselijk dus ik dacht een enkele keer seks, 1x in de week.. nu zit ik op 4 maanden en ervaar wel zin! ? seks is nu elke dag. En soms kom ik niet klaar want orgasme zijn wel anders tijdens je zwangerschap, een soort pijn en beetje kramp gevoel erna en dat houdt mij wel...
  24. G

Ongewenst zwanger

ik spreek uit ervaring als ik zeg; ja da gevoel van zwanger zijn is er sterk maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet zo ;)
  25. G

Rollercoaster van emoties

Ik kan geen ervaring advies geven, wel wil ik je mee geven dat hoe lastig t ook is, de gedachte dat jij het probleem bent en jezelf eigenlijk zo negatief maakt is natuurlijk niet leuk voor je en niet de bedoeling.  Blijf positief en heb vertrouwen in je lichaam! Het komt echt wel goed! Het...
  26. G

Hormonen en man?!

Ja herken het. Echt ruzie om niks. En inderdaad een de die zegt hier dat de man het dan op een excuus gooit en ja ik probeer mijn man toch een beetje artikelen te laten lezen zodat hij het een beetje begrijpt. (Hoop ik!!) hier op deze app staat trouwens een artikel geschreven door een man dus...
  27. G

Eenzaam & overweldigd

Hoi!    Tuurlijk ben je er klaar voor ;)  het is een proces dus misschien dat t eerst allemaal niet lukt maar als je eenmaal naar je moeder instinkt luistert als je je baby in je armen hebt, komt alles goed.  Iedere ouder maakt fouten maar geniet gewoon van de teis/ proces.    Ik heb ook mijn...
  28. G

Al vroeg harde buiken

Ik vraag mij af wat een harde buik is kan iemand mij dat uitleggen?  Ik volg 
  29. G

Bijna 15 weken zwanger, steken in onderbuik

Klopt ik heb t nog soms  steken, en in een keer iets voelen is niet erg en hoort erbij.  Ik las ook dat buikpijn ook redelijk normaal is als je buik begint te groeien.  Dua vanaf week 14 tot week 20 is dit zeker normaal als je meer voelt in je buik gebeuren.    Alleen aan de bel trekken als je...
  30. G

Veel zorgen

Ik herken het onverwachtste en t gevoel wat je kreeg toen de test positief was!  Lieverd, niet stressen. Stress is slecht voor je lichaam en zal je imuunsysyteem naar beneden brengen. Daarbij, jij blijft maar denken en je onnodig druk maken, dat is toch niet fijn voor jezelf? Ik was in het begin...
Terug
Bovenaan