Zoekresultaten

1. T

December Baby

Oh ja en een extreem gevoelige neus! ? Hebben jullie dat ook al? Ik word echt woest als mijn vrouw handcrème op doet of koekkruiden door haar havermout. Het stinkt zo erg ? Herkenbaar?
  2. T

December Baby

Hey allemaal, Gefeliciteerd allemaal! Na 8x KID hebben wij ook eindelijk een positieve test in handen. Voor de testdag al midden op de dag een knaller! Als het goed is zou ik 2 december uitgerekend moeten zijn. De testen lopen mooi op. Vrijdag de intake voor Moeders voor Moeder. Doen jullie ook...
  3. T

NOD januari 2019

@krekeltje: wij gaan ook door naar ronde 6 in januari en verwacht mijn eisprong ook op 12januari (cyclusdag 18).Ik had ook gehoopt dat ik nu al wel zwanger zou zijn. Ook omdat bij iedereen om ons heen het letterlijk in één keer raak isiwaardoor het voor ons extra lang lijkt te duren terwijl een...
  4. T

NOD december 2019

Nou een ding erger dan ongesteld worden met kerst. Twee dagen over tijd en dan alsnog ongesteld worden met kerst. Deze ronde dus twee keer de teleurstelling gehad, eerst met de negatieve test maar omdat de menstruatie uitbleef, nu nog een keer. En dan vanmiddag eten bij mijn schoonfamilie met oa...
  5. T

NOD december 2019

Hai!Ik heb twee weken terug IUI 5 gehad. Gisteren early test gedaan, die was negatief dus ervan uit gegaan dat het weer mislukt was maar ben nog steeds niet ongesteld geworden en de vorige 4 rondes was ik nu al 1,5 dag ongesteld. Maar wil ook geen valse hoop hebben en heb ook geen testen meer in...
  6. T

Zwanger worden ronde 5: moet ik mij zorgen maken?

Herkenbaar hoor! Ik heb twee weken terug IUI 5 gehad. En hoewel ik weet dat 5 pogingen nog helemaal normaal is, wordt op dit moment iedereen om mij heen letterlijk in 1 poging zwanger. Dus dat frustreert wel omdat wij het ook zo graag willen.Ik had gisteren ongesteld moeten worden en had toen...
  7. T

Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dag dames, ik zit ook weer in de wachtweken. Morgen/overmorgen zou mijn NOD moeten xijz. 3e IUI was 10 oktober en de eerste twee keren werd ik daarna op dag 14 of 15 ongesteld. Nu al twee dagen misselijk bij op staan en nu net terug van mijn late dienst thuis en weer maagzuur (heb ik nooit)...
  8. T

NOD september 2018..

Hoi hoi, Mijn NOD is 22 september. Afgelopen zaterdag heb ik de 2e IUI gehad. Dus ik heb er bijna één wachtweek op zitten. Ben deze keer gelukkig wel wat relaxter als de eerste keer. Maar de zenuwen zullen komende week wel weer komen. 
  9. T

NOD augustus 2018

DaphneP: wat leuk, gefeliciteerd!!   Ik heb vanmorgen zo'n vroege test gedaan maar die was negatief helaas. Nu dus toch maar wachten tot de menstruatie :( 
  10. T

Wachten op NOD, wie nog meer?

Mijn NOD zou vrijdag moeten zijn. Ben al een paar dagen hartstikke misselijk maar durf eigenlijk niet te hopen. Zo spannend dit, bluhh.
  11. T

NOD augustus 2018

Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier. Vrijdag is het twee weken geleden dat we onze eerste KID behandeling hebben gehad en vrijdag (22-8) zou dus ook mijn NOD zijn. Sinds een paar dagen ben ik echt de hele dag misselijk maar het lijkt niet op buikgriep. Wil ik het te graag, stress of toch misschien...
Terug
Bovenaan