Zoekresultaten

1. P

NOD december 2019

snackworteltje! Wat een leuk initiatief! Ik heb je ook een mailtje gestuurd. 
  2. P

NOD december 2019

? nee ik ook niet hahah daarom vroeg ik het, om eens te kijken of ik wat zou kunnen voelen 
  3. P

NOD december 2019

Wat voelen jullie eigenlijk rondom je ovulatie? Ik voel me niet gek veel anders, merk alleen dat het slijm wat dikker is.
  4. P

NOD december 2019

Ik herken je wel. Ik heb dat ook dat ik me daar zorgen over maak, terwijl we net begonnen zijn.  Om mij heen is echt een babyboom automatisch volgt de vraag wanneer wij gaan beginnen. Tot nu toe vindt ik dat niet heel vervelend, maar ik kan me zo voorstellen als het niet lukt ze dan heel...
  5. P

NOD december 2019

Zwemmer en Lizzje, hoe zorgen jullie ervoor dat het 'leuk' blijft en niet als moeten gaat aanvoelen. Ik kan me voorstellen dat dit na een aantal maanden toch lastiger wordt. 
  6. P

NOD december 2019

*rent naar AH om een pak te halen* Je komt nog op ideeën door zo'n forum. Heb toch al heel wat afgelezen over zwanger worden en tips etc, maar deze kende ik ook nog niet. 
  7. P

NOD december 2019

Leuk lizzje dat schema. Nu hopen dat er eind van de maand allemaal ja's komen achter zwanger ? Ik ken die maca capsules helemaal niet. Ga me er eens in verdiepen. Alle kleine beetjes helpen tenslotte. 
  8. P

NOD december 2019

@frummel, Ik herken dat wel alles voelen in je lijf. Om gek van te worden. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar aan de andere kant is mijn kinderwens gewoon heel groot. @zwemmer, ik zou gewoon vast naar de huisarts gaan. Wat de andere ook zeggen, je bent al wel een jaar bezig en...
  9. P

NOD december 2019

hahahaha jij bent scherp was mij nog niet eens opgevallen, [ quote quote=10131059]Hoi allemaal, ik meld mij ook hier. Ronde 11 gehad.. vandaag ongesteld geworden. Echt niet leuk. Ben sowieso niet lekker vandaag, lang geslapen, hoofdpijn, beetje misselijk. Dus downdagje zo..  genoeg geklaagd! Op...
  10. P

NOD december 2019

Ik herken dat wel van die babyboom. Gelukkig trekt mijn vriend me af en toe weer met beide benen op de grond als ik weer iets teveel in mijn bubbel zit.  Hij staat er heel nuchter in. Zegt ook telkens 'het komt wel, heb geduld.' Heb ik ook wel nodig af en toe, anderds zou ik mezelf helemaal gek...
  11. P

NOD december 2019

Niet heel bewust op voeding, probeer wel gezond te eten. Alcohol drink ik überhaubt al heel weinig tot niet. Foliumzuur slik ik al wel een paar maanden en daarnaast nog een multivitamine voor vrouwen. Heb ook ovulatietesten in huis die ik gebruik, maar over het algemeen is mijn menstruatie heel...
  12. P

NOD december 2019

Wij gaan nu naar ronde 4 toe. Maar hebben nog '2 kansen' voor het 2019 is. Met een beetje geluk is mijn NOD 1 dec. mocht dit toch niet zo zijn, heb ik in 31 dec. nog een NOD staan.  Zou mooi zijn om 2018 af te sluiten met een positieve test
  13. P

Net begonnen... spannend!

Ik zit 'rustig' te wachten. Nog 'maar' 5 dagen. Al kan ik mezelf aardig gek maken bij ieder dingetje wat ik voel (of juist niet voel) herkenbaar bij anderen?   
  14. P

Net begonnen... spannend!

Hallo Allemaal,  Ik kom gezellig mee praten als jullie dat goed vinden ;). Mijn vriend (27) en ik (30) hebben in augustus ook besloten om het te gaan proberen. We zitten nu in 'ronde 3'. Net mijn ovulatie gehad dus nu duimen dat mijn NOD 4/5 nov. gaat worden. Groetjes! 
Terug
Bovenaan