Zoekresultaten

1. L

Nog geen naam

Veerle ?
  2. L

Eerste bevalling duurde meer dan 24 uur, hoe snel ging de tweede bevalling?

De eerste 16 uur over gedaan, waarvan 2,5 persweeën, uiteindelijk met de vacuümpomp geboren. (Sterrenkijker) De tweede 4,5 uur over gedaan, waarvan 20 minuten persweeën. Het hangt ook af van heel veel factoren maar bij mij zei de verloskundige dat als je lichaam het eerder gedaan heeft...
  3. L

Uitgerekend April 2022

Hallo allemaal, Ik meld me hier ook graag. Ben nu ongeveer 4-5 weken zwanger en 19-4 uitgerekend. Heb al een zoontje van bijna 2. Afgelopen maart helaas een vroege miskraam gehad bij 6 weken. Zo spannend die eerste weken.. 13-9 eerste echo, gelukkig tussendoor op vakantie. Succes allemaal!
  4. L

De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Ik snap je helemaal Joena. Ik ben 40+3 vandaag, morgen een afspraak bij de verloskundige en dan wil ik de volgende afspraak met 41+1 (maandag) plannen om te strippen. Hoop uiteraard dat hij zich daarvoor al heeft gemeld ;) Ik word uiterlijk volgende week vrijdag met 41+5 ingeleid omdat de eerste...
  5. L

Uitgerekend augustus

Ik ben gisteren ook (een deel van?) de slijmprop verloren. Verder een beetje zeurderige menstruatiepijn die doortrekt naar mijn benen. Enorm last van mijn rug.. maar ik geloof niet dat het voortekenen zijn. Het zet niet door. 40+2 vandaag en overmorgen maar weer naar de verloskundige al strippen...
  6. L

De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Ik lees ook al een tijdje mee.. inmiddels 40+2. Het begint me nu wel een beetje op te breken allemaal. Slaap slecht, heb last van mijn rug en benen en dat terwijl ik gisteren nog zo positief was.. Het schommelt zo erg en het wachten duurt lang. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben ;)...
  7. L

Uitgerekend augustus

Dat herken ik wel gummybeer, vooral ‘s avonds na het eten. Daarbij zijn mijn darmen ook erg gevoelig.. ik ben nu 38+3 dagen zwanger. Heel benieuwd wanneer hij zich gaat melden. Spannend! Succes allemaal! 
  8. L

Luiertas

Oeps hij verzond hem al..  niet te groot en niet te klein. Past mooi bij onze Joolz en de cognac-kleurige lederen bekleding. Succes!
  9. L

Luiertas

Ik heb die van mij bij baby-dump gekocht. De little company diaperbag vienna cognac. Hij is betaalbaar, niet 
  10. L

Kinkhoest vaccinatie

Ik heb hem ook laten zetten. Mede omdat er een aantal maanden geleden een kinkhoest uitbraak was op de afdeling in het ziekenhuis waar ik wil gaan bevallen. (CWZ Nijmegen)  Je kunt m maar hebben denk ik dan voordat je eventueel achteraf spijt krijgt.
  11. L

Jongensnaam

<p>Help! Wij twijfelen over een jongensnaam. We vinden tot nu toe namen als Finn en Noud mooi. Heeft iemand nog andere suggesties? Alvast bedankt ?</p>
  12. L

smoes tip

Ik heb ook een goede vriendin betrokken in zo’n soort zelfde situatie. Zij dronk mijn glas leeg, zodat het net leek of ik gewoon meedronk met de rest. Niemand heeft iets door gehad! Succes! 
  13. L

Zwanger na 9, 10 of meer maanden?

Hoi Yres, Ik begrijp hoe je je voelt. Wij waren na 14 maanden eindelijk zwanger, terwijl er stellen zijn die er nog veel langer over doen, vonden wij die periode erg lang duren. Inmiddels alweer bijna 28 weken zwanger.    Bij ons hielp een luchtig gesprek bij de huisarts met een doorverwijzing...
  14. L

HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben die hier afgelopen nacht voor het eerst (en hoop het laatst) last van heeft gehad. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Ik werd rond 3 uur 's nachts wakker met hevige pijn net boven de schaamstreek. Dit ging gepaard met zweten, duizelingen en misselijkheid...
Terug
Bovenaan