Zoekresultaten

1. L

Uitgerekend September 2019

Inmiddels hebben wij afgelopen week ook een goede 20 weken echo gehad! Het was even onduidelijk want de kleine wilde niet meewerken maar inmiddels weten we het; we krijgen een meisje! Nu begonnen met de babykamer, leuk om er dan zo echt mee bezig te zijn! ?
  2. L

Annemoontje ik had al even niet gelezen maar wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie! Ik hoop dat het binnen de mogelijkheden toch nog een ‘goede’ uitslag is en er nog mogelijkheden zijn! ❤️ Ik heb aanstaande maandag de 20 weken echo. Het ene moment ben ik er heel nuchter onder van ‘ja, er kan...
  3. L

Whatsapp groep uitgerekend september 2019

Ben wel benieuwd of dit nog is gestart? beetje laat maar zie het nu pas :-)
  4. L

Leuk! Mijn uitgerekende datum blijft 28 september!
  5. L

Fijn al die goede berichten! Ik heb om 14.00 termijnecho dus zenuwen lopen nu wel op!
  6. L

Voelen nog niet maar vanochtend met angelsound voor het eerst het hartje gehoord ?
  7. L

Zijn er hier meer mensen die last hebben van een lage bloeddruk? Mijn bloeddruk is altijd al aan de lage kant; maar nu regelmatig zo laag dat ik al een aantal keer ben flauwgevallen waaronder vanochtend. Volgens ziekenhuis niet gevaarlijk maar vooral heel vervelend. Enige wat ik er volgens hen...
  8. L

Gekke vraag maar hebben jullie ook een soort ‘steken’ af en toe vanaf je schaambot naar beneden? kan het niet zo goed plaatsen, en gelukkig zijn er dan dit soort anonieme vraagbaken haha
  9. L

@Egeltje  Ik heb echt precies hetzelfde. Alles lijkt wat minder hoewel het constant weeig en misselijk zijn blijft. ik het ook steeds die steekjes/krampjes onderin, helaas geen eerdere zwangerschaps ervaring, maar deel nu wel je onzekerheid. Ben 10+1 en pas 13-3 weer een echo!
  10. L

@Julesss ik heb zo’n zelfde gevoel. Zo’n leeg gevoel in mijn buik en zeurderig onderbuik gevoel. Wat ik soms lastig vind is dat het voor mijn vriend veel minder intensief lijkt. Als ik bijvoorbeeld zeg hmm die krampjes of ik voel ineens niets meer, komt hij niet veel verder dan ja ik weet het...
  11. L

Gefeliciteerd! wel grappig ik heb ook 6 februari intake en 18 februari eerste echo 
  12. L

Gefeliciteerd! wel grappig ik heb ook 6 februari intake en 18 februari eerste echo ?
  13. L

Ik sluit me ook graag aan. Zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 28-9-2019!
Terug
Bovenaan