Zoekresultaten

1. L

Jongens namen

Luca!
  2. L

Opzoek Actieve groepsapp januari uitgerekend

Hi meiden, Als je nog niet toegevoegd bent, stuur even opnieuw je naam en nr naar het emailadres.
  3. L

Tuurlijk! Als je je nummer mailt zal ik je toevoegen in de app.
  4. L

Hoi! Wij hebben een Whatsapp groepje en allemaal uitgerekend in januari. Je kan je nummer sturen naar Larissalois@hotmail.com 
  5. L

Whatsapp groep januari baby

<p>Hi allemaal,</p><p>Lijkt me leuk om een Whatsapp groepje aan te maken voor degene die ook in jan uitgerekend zijn.</p><p>Ik ben zelf 24 jaar en dit wordt mijn eerste kindje.</p><p>Als je het ook leuk lijkt, stuur mij dan je naam met je nr. naar...
  6. L

Januari 2020 Baby

Hoi Allemaal,Op 5 maart heb ik een miskraam gekregen bij 9wkn. Was ervan overtuigd dat het deze ronde niet raak was, maar afgelopen zondag toch een positieve test in handen.Uitgerekende datum schat ik op 17 januari.. 11 juni staat de echo gepland.. spannend!Meld me graag aan voor de fb pagina
  7. L

Zwanger en super onzeker

Ben er vandaag ook achter gekomen dat ik zwanger ben! Vorige zwangerschap helaas met 9wkn miskraam gehad en 5maart curretage.  Is nog heel pril, maar meteen erg onzeker. Heb wel veel last van mijn opgezette buik en krampen (voelt met alsof er een heftige menstruatie aan zit te komen).. hopelijk...
  8. L

Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ?

Ik heb ook een mailtje gestuurd! :)
  9. L

Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ?

Hii! Wij zitten in hetzelfde schuitje haha. Ben zelf 24 jaar en mijn vriend 29. Sinds januari gestopt met de pil en was meteen raak, helaas is de zwangerschap met 9 weken geëindigd in een miskraam.  Nu hopelijk weer snel een positieve test! Sluit me graag aan in de groep!
  10. L

NOD mei 2019

Nu   NOD 2 mei – Kristel – 24 jaar – ronde 3 – 1e kindje  NOD 2 mei – amarylles – 26 jaar – ronde 2 – 1e Kindje  NOD 3 mei (?) – xCy – 24 jaar – Ronde 3 (ronde 2 na bbz) – 1e kindje  NOD 3 mei – Molly – 27 jaar – Ronde 5 – 1e kindje  NOD3 mei – Canoniem – 25 jaar – ronde 4 (2e na 2 miskramen) –...
  11. L

Cyclus na Miskraam (?)

Ik was 8 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg. Op 5 maart heb ik een currerage gehad en vanaf dat moment 3 weken later mijn ovulatie. Dit hield ik bij met de ovu test en daarna 2 weken later ongesteld (cyclus 38 dagen). De verloskundige had al verteld dat de eerste keer ongesteld worden na...
  12. L

Symptomen vroege zwangerschap

@Elza na de eisprong duurt het zn 14 dagen voordat je ongesteld zou moeten wordt. Wanneer dit dus uitblijft zou je een (vroege) zwangerschapstest kunnen doen.. Spannend.. laat je het weten zodra je getest hebt? 
  13. L

Eerste kindje

Hoi dames, Wij proberen ook weer zwanger te worden van ons eerste kindje. Na het stoppen van de pil was het meteen raak. Helaas na 8wkn geëindigd in een miskraam. Toen ik erachter kwam zwanger te zijn ging er zoveel door je heen. Met je gedachte zit je bijna al bij de geboorte van je kindje...
  14. L

Verhaal delen

Helaas minder positief verhaal. Ik was 8 weken zwanger en toen begon bij mij een lichte bloeding, alleen bij het afvegen had ik bloedverlies (begon op zaterdag). Ik kon gelukkig snel bij de vk terecht (maandags) en echo gaf een kloppend hartje aan. De week vorderde en kreeg een opgezette buik en...
  15. L

Symptomen vroege zwangerschap

Ik ben zelf sinds 1 januari gestopt met de pil (ook na 8 jaar) en na mijn ontrekkingsbloeding had ik kort daarna ook bruin bloedverlies bij het afvegen.  Ik dacht kan nooit zo snel al, maar kreeg daarna ook menstuatie achtige klachten zoals buikkrampen/steken. Mijn menstruatie bleef uit en...
  16. L

NOD April 2019

Ik zet mezelf er ook bij! Helaas is mn eerste zwangerschap na 8 wkn misgegaan, op 5 maart curretage gehad. Volgens ovutesten was mn eiersprong op 27 maart, nod wrs 10 april.   NOD 1 april – Facha – 3e ronde – 3e kindje – ZWANGER!    NOD 1 April – Melllie – 2e ronde – eerste kindje    NOD 1 april...
  17. L

Ovulatietesten resultaten

https://www.mupload.nl/img/midljwad.jpg
  18. L

Ovulatietesten resultaten

Hii allemaal, Even een vraagje. Mijn eerste zwangerschap is helaas misgegaan na 8 weken. Op 5 maart ben ik gecurrateerd. Er werd mij verteld dat je menstruatie weer op gang komt zn 4 a 6 weken daarna. Vanaf 19 maart ben ik begonnen met de ovulatietesten. Elke keer had ik maar 1 streepje en...
  19. L

Zwanger worden na miskraam

<p>Hii allemaal,</p><p>Ben erg benieuwd naar positieve verhalen!</p><p>Helaas is mijn eerste zwangerschap met 8 weken geeindigd in een miskraam. Afgelopen dinsdag 5 maart ben ik gecurreteerd. </p><p>Het is echt een emotionele rollercoaster, ene moment...
  20. L

Ervaring bloedingen 6wk zwanger

Gelukkig goed nieuws! Het hartje klopt en zag er verder goed uit voor nu
  21. L

Bedankt voor jullie advies! Heb vanochtend meteen de verloskundige gebeld en kan vanmiddag meteen terecht gelukkig!
  22. L

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben nu +/- 6/7 wkn zwanger en 12 maart de eerste echo. Nu heb ik sinds gister ineens last van bloedingen. Het voelt ook echt alsof ik ongesteld ben, buikpijn etc. Hebben jullie hier ervaring mee? Moet ik me zorgen maken of is dit iets onschuldigs?</p>
  23. L

Hoe snel zwanger na stoppen met de pil ?

24 december 18 gestopt met de pil en vrijdag positief getest. Volgens de verloskundige zn 5 weken zwanger. Het was dus de eerste ronde meteen raak, niet verwacht zo snel. Ging ervan uit dat het wel een half jaar tot jaar kon duren het 'ontpillen' 
  24. L

Uitgerekend oktober 2019

Hallo dames, In december ben ik gestopt met de pil. Vorige week vrijdag en vandaag positief getest! Volgens de verloskundige 5wkn en volgens berekening uitgerekend op 20 oktober. 12 maart de eerste echo. Ontzettend spannend allemaal!  Het is nog best vroeg en is erg lastig om mijn mond te...
Terug
Bovenaan