Zoekresultaten

1. G

Krampjes (Infacol)

Hier werkt het.. Van 6 uur krampjes naar 1 uur kramo3jes per dag
  2. G

Borstvoeding of flesvoeding

Hi   Wat hierboven al gezegd wordt moet je vooral doen wat bij jou past. Maar je vraagt om verhalen.dus hier mijn ervaring. Ik ben begonnen met: we zien wel hoe het gaat. De opstart vond ik erg pittig met kloven, tepelhoedjes, extra kolven en bijvoeden. Maar na een paar weken waren we helemeaal...
  3. G

Laatste loodjes, man 'te druk'

Hi   Vervelend voor jullie allebei! Ik herken het enorm. Wij komen net uit een jaar vol verbouwen beiden meer dan voltijd werken en we hebben een peuter in huis.  Ik kan niet helemaal in jullie situatie kijken natuurlijk maar hier probeer ik het om te draaien. De dingen die hij moet doen (zoals...
  4. G

Pijnbestrijding

De eerste keer liep mijnnbevalling uit op een keizersnee. Dit omdat de ontsluiting niet vorderde. Ik vond de weeën goed te doen, maar op een gegeven moment werd het te veel ivm weeenstorm en wee opwekkers. De kans is redelijk dat het deze keer weer gebeurd dus ik heb de tens in huis gehaald...
  5. G

Waar slapen overdag eerste weken?

De eerste weken sliep hij heerlijk in mijn armen en als.ik.op bed lang in de cosleeper. Ze zijn maar.zo.kort zo klein, ik heb er heerlijk van genoten en in november mag ik weer.   
  6. G

Ondergoed na bevalling

Grannypants van ann rolfi. Die zitten hoog en aangezien ik een keizersnee had was dat fijn. Succes!
  7. G

Boxpakjes en naar buiten.

Ligt er aan... Als je kindje veel spuigd zou ik ze uberhapt niet aan doen. De kleine van ons kon ik 8x per dag verschonen.. En die pakjes zijn heel leuk maar als ze klef zijn van de spuug voor geen milimeter uit te trekken.   Succes nog met de laatste loodjes!
  8. G

Pijnlijke buik (bovenkant)

Is het het gevoel alsof er een spanband om je buik zit? Dan heb je gewoon te veel gedaan. Maar bel wel even je verloskundige. Het kan ook wat anders zijn. 
  9. G

Pijnlijke buik (bovenkant)

Is het het gevoel alsof er een spanband om je buik zit? Dan heb je gewoon te veel gedaan. Maar bel wel even je verloskundige. Het kan ook wat anders zijn. 
  10. G

Ervaring met (huren van) co-sleeper?

Ik ben dol op de cosleeper. Ons zoontje van 3 heeft er 2 jaar in gelegen. Maar ik heb er wel eentje die net zo groot is als een ledikant.  Het ledikantje van de ikea kun je ombouwen en dus als het bevalt kun je er dus heel.lang gebruik van maken.  Ik hoop dat je er een kunt vinden die bij jullie...
  11. G

Hypnobirthing of zwangerschaps yoga

Dat is inderdaad wel te doen! 4 of 5x... Alleen het moet wel s avonds zo lang ik niet met verlof ben. Ben niet voor 18uur thuis en vaak nog later. Helaas. En anders moet ik vrij nemen wat lastig gaat.    Bedankt voor het meedenken in ieder geval! Xx
  12. G

Twijfels borstvoeding

Je.kunt het altijd proberen. Hoe dan ook krijg je stuwing enzo na de bevalling. Dus waarom niet proberen.  En misschien een ander puntje: ga je hierdoor anders naar je borsten kijken. Het gaf mij een echt gevoel van vrouw zijn. Klinkt misschien vreemd maar het maakt voor mij de cirkel van...
  13. G

Hoi andere gebruiker ;)    Wat fijn! Ik ga dat artikel zo even doorlezen! Super! Heel erg bedankt! Ik hoop ook voor je zus dat het gaat werken.    Groetjes en bedankt! Ik hoop dat het allemaal goed gaat die bevalling. 
  14. G

Hoi paaseitjes,   Bedankt voor de reactie. In princiepe geen enkele. Dat komt voornamelijk doordat we in de avond niet samen de deur uit kunnen doordat de oudste een erg lastige slaper is. Dus een keer mee is ok, maar 10 weken elke meer mee is niet te organiseren. Daarom valt haptonomie af, want...
  15. G

Hoi paaseitjes,   Bedankt voor de reactie. In princiepe geen enkele. Dat komt voornamelijk doordat we in de avond niet samen de deur uit kunnen doordat de oudste een erg lastige slaper is. Dus een keer mee is ok, maar 10 weken elke meer mee is niet te organiseren. Daarom valt haptonomie af, want...
  16. G

17. G

Oma die alles wil kopen voor de baby.

Vervelend zeg! Ik kan me enorm voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Als een van de oma's hier iets koopt waarvan wij echt niet blij worden zeggen wij: prima, maar dan gebruikt de baby dit bij jou thuis. Maar onze moeders zijn beide niet boarderline achtig.  Verder zou je kunnen zeggen...
  18. G

<p>Ik ben zwanger van de tweede en ben op zoek naar een leuke cursus waarbij ik bewuster bezig ben met de zwangerschap. ( ik vergeet het gewoon de helft van de tijd, want een rond rennende peuter thuis) </p><p>Ik doe al mee aan mom in balance, dat vind ik top maar ik ben op...
Terug
Bovenaan