Zoekresultaten

1. M

Baby verzet zich tegen slapen

De titel zegt het al: onze dochter van (bijna) 3 maanden wil overdag niet slapen.. 'S nachts slaapt ze goed. Ze ligt rond half 8 in bed en afgezien van wat voedingen (borstvoeding) slaapt ze de hele nacht. Overdag daarentegen is drama. Of ze nou op ons ligt, in de draagzak, maxi cosi of bed...
  2. M

Uitgerekend oktober 2023

https://chat.whatsapp.com/Eu0wjDUEnqxIUXufiNqEBq   Voor jullie nog de link, welkom! Maar daarna is de groep helaas vol.
  3. M

Uitgerekend oktober 2023

@ntje, klopt, we hadden de groep gesloten bij 10 man, maar als je wilt, kan ik hem nog wel even 1x voor je open zetten? ?
  4. M

Uitgerekend oktober 2023

@Danoontje, leuk dat je ook lid bent geworden, ik zag je al verschijnen ;) (Of ja, haha, iemand met dezelfde naam).   Ik heb vanochtend nog getest. Test was echt super donker, dus was weer helemaal gerustgesteld, haha. (Wat een achtbaan..)   Heb ook een afspraak bij de verloskundige gemaakt...
  5. M

Uitgerekend oktober 2023

@Ntje, slim hoor; goed naar je gevoel luisteren! Hoewel ik die lage buikpijn ook wel heb en dat nu ook wel zie bij die andere dames in de apps, dus dat kan ook zeker gewoon iets zijn wat er bij hoort.   Het is inderdaad een groepsapp met dames die in (begin) oktober 2023 uitgerekend zijn! 
  6. M

Is deze test positief?

Nee, klopt, ik vond het ook zeer verwarrend, maar herkende de dop van de test, haha.
  7. M

Is deze test positief?

Ik zie de foto ook.   Het is een ovulatietest. De strepen moeten daarbij even dik zijn om hem 'positief' te laten zijn. Als dit mijn cyclus zou zijn, dan zou ik nog een dagje wachten.
  8. M

Uitgerekend oktober 2023

Vind het zelf wel leuk om een whatsapp-groepje te starten, omdat je dan toch ook wat laagdrempeliger echt wat met elkaar kunt kletsen. Ik heb dus een link aangemaakt. Als je wilt aansluiten, dan ben je welkom! Mijn ervaring is dat zo'n groep kan uitgroeien tot een leuke, gezellige, hechte groep...
  9. M

Uitgerekend oktober 2023

@Gebruikermei, wat goed, gefeliciteerd! En je bent dus ook al over je NOD heen, neem ik aan? Snap wel dat het spannend is, ik duim met je mee.   @Ntje, ik heb inderdaad de testen van Sensitest (via Bol.com, de volgende dag in huis). Maar in principe kan je dit met iedere test doen hoor, mits...
  10. M

Is deze test positief?

Via imgbb.com uploaden en de link hier plakken
  11. M

Uitgerekend oktober 2023

Nee, bij mij pakt hij de foto's ook nooit, behalve als ik ze dus upload via die externe website en dan de link post. Probeer dat eens?
  12. M

Uitgerekend oktober 2023

https://ibb.co/0ZLCYX7   En dit de volledige opgedroogde versie van 12 DPO (1 of 2 dagen voor NOD dus)
  13. M

Uitgerekend oktober 2023

Je kunt de foto uploaden via imgbb.com en dan de link hier plakken, dan werkt het.   En leuk, ze zijn ongeveer even oud dan!   Ja, een aantal mensen hadden het al over een tweeling, met deze testen en symptomen, maar ik hoop vooral gewoon dat het allemaal goed zit en we over een week of 4 een...
  14. M

Uitgerekend oktober 2023

https://ibb.co/hKj5L1k   Dit is dus 10, 11 en 12 DPO..
  15. M

Uitgerekend oktober 2023

Ik ga denk ik wel bellen, want ik ben echt hondsberoerd en m'n testen lopen echt super snel op. Het aan een aantal mensen laten zien en die vonden deze oploop zo nog voor NOD wel groot, haha. Zal de foto zo eens meesturen.   Maar nee, het zou ons tweede kindje worden. We hebben een jongetje van...
  16. M

NOD januari 2023

@ntje, ik had al in het februari topic gereageerd, maar wat goed zeg! 1 februari is jouw NOD, zag ik? Ben benieuwd, je uitgerekende datum zal dan ook rond 10 oktober liggen? Als je alvast mee wilt kletsen in het oktober-topic?
  17. M

Uitgerekend oktober 2023

Oh, we zitten dan bijna gelijk! Mijn NOD is morgen. Ga je wel al bellen naar de verloskundige, of wacht je nog even af?
  18. M

Uitgerekend oktober 2023

@Danoontje, leuk, welkom! Wanneer had je getest? En al voorbij NOD, of nog niet?
  19. M

NOD Februari 2023

@ntje, wat goed! En volgens mij hebben die digitale testen van CB best wat HCG nodig, dus dat lijkt al ergens op dan!
  20. M

NOD januari 2023

@zeeuwsmeisje, maandag! Dus nog even afwachten.
  21. M

Uitgerekend oktober 2023

Hoi allen! Yes, wat leuk om dit topic te starten. Een beetje voorzichtig nog, want ik heb pas 2 positieve testen gehad, maar hé, een beetje dromen mag, toch? Wie wil er mee kletsen? Uitgerekende datum: 09/10 oktober: Mama_Croco
  22. M

NOD januari 2023

https://ibb.co/n6b7VP4
  23. M

NOD januari 2023

@ntje, nog voor NOD, dus dat is wel nog even spannend! @noenoe, huh, wat gek. De rest kan hem wel zien, denk ik? Zal een nieuwe foto van vandaag posten! @zazou, je had het er natuurlijk al over, maar toch flink balen dat het nu al negatief is. Sterkte en ik duim mee voor snel goed nieuws!
  24. M

NOD januari 2023

https://ibb.co/VgGgdf9
  25. M

NOD januari 2023

Ja, dat vind ik altijd lastig, want ik heb tot nu toe iedere maand wel iets gevoeld haha!   Maar heb wel heel veel gedroomd en onrustig geslapen deze week, veel maagzuur en ook al een aantal dagen vervelend drukkend gevoel thv m'n baarmoeder 
  26. M

NOD januari 2023

@niezo, nog niet getest haha?
  27. M

NOD januari 2023

Ok, wat is ook alweer de manier om een foto toe te voegen? Ik heb een positieve test denk ik! EN IK STA TE TRILLEN OP M'N BENEN
  28. M

NOD januari 2023

@ZazouTwee, dan duim ik tijdens het afwachten voor een kans op een goede afloop. Sterkte!
  29. M

NOD januari 2023

@Zazoutwee, nee! Shit. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik lees wel eens dat bloed niet per sé slecht hoeft te zijn, toch? 
  30. M

NOD januari 2023

Ja hoor, duidelijk genoeg! Ik gebruikte bij ons eerste kindje de early en gewone naast elkaar en de early was inderdaad vaak veel lichter.
Terug
Bovenaan