Zoekresultaten

1. O

Uitgerekend augustus september '21

Nog niet echt iets. Sneller moe, dat wel en hele tijd krampen alsof ik ongesteld moet worden
  2. O

Gezellig en gefeliciteerd iedereen!
  3. O

Halloo iedereen Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen?? Vanochtend positief getest met een lichte teststreep. Mijn nod was 15 december. Ik denk dat ik deze keer een late cyclus heb gehad. Als alles goed gaat ben ik dan eind augustus uitgerekend!
  4. O

NOD December 2020

Ahhhh dankjewel iedereen! ?? over paar dagen nog een keer testen en dan hopelijk een dikke streep!
  5. O

NOD December 2020

Dag dames,   Ben ik nou gek of zie ik een lichte teststreep? Ben nu 6 dagen overtijd maar 2 dagen geleden testte ik negatief.
  6. O

Ben ik zwanger?

Ja precies, dankjewel! Ik test me dan inderdaad over een paar dagen weer
  7. O

Ben ik zwanger?

Dag dames, Ik ben nu 5 dagen overtijd, nod was 15 december. Maar twee zwangerschapstesten geven aan dat ik negatief ben en dus niet zwanger. Wel is het zo dat ik deze test nog niet met ochtendurine heb afgenomen. Wellicht morgen nog een keer testen en dan met ochtendurine. Het was een test...
  8. O

NOD November 2020

Ik lees veel positieve verhalen!! Voor een ieder die een positieve test heeft, gefeliciteerd ❤️❤️ wegens prive omstandigheden slaan wij deze maand en wellicht ook volgende maand over. Ik was nog niet zo lang en fanatiek bezig en had onlangs kennisgemaakt met dit forum. Ik ga voor nu ff offline...
  9. O

NOD November 2020

Hey allemaal, Ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden. Dus ik doe mee met de nieuwe ronde. Ik verwacht de NOD van november rond de 20e
  10. O

NOD oktober 2020

@Elfje- Ik kom net kijken haha, de 1e ronde op naar ronde 2 ??
  11. O

NOD oktober 2020

Balen...
  12. O

NOD oktober 2020

Helaas ook ik ben vanochtend ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde
  13. O

NOD oktober 2020

Een hele mooie en duidelijke test! Gefeliciteerd ??
  14. O

NOD oktober 2020

@AstridLynn Wauw ik zie ook een licht streepje!!! Hopelijk is die over een aantal dagen heel duidelijk! Gefeliciteerd 
  15. O

NOD oktober 2020

@mamadtje en @kimmiex wat balen !!! We hadden het zo gehoopt. Sterkte en veel success volgende maand ?
  16. O

NOD oktober 2020

Gefeliciteerd @lillylove !! Wat een goed nieuws.  
  17. O

NOD oktober 2020

Dat zou wel geweldig zijn ja ? laten we het hopen! Hoe lang ben jij al bezig als ik vragen mag? Ik las dat jouw NOD morgen moet zijn?
  18. O

NOD oktober 2020

@Mamasterretje Spannend. Laten we hopen op een positieve uitslag! Ben je al lang bezig? 
  19. O

NOD oktober 2020

Hoi Kimmiex, Dankjewel. Ja, eerste ronde! Ben al langer gestopt met de pil, maar sinds deze maand zijn we bewust bezig 
  20. O

NOD oktober 2020

Hoi dames,   Ik ben nieuw in de groep! Probeer ook zwanger te worden. Het is nu 7 dagen dpo en ik verwacht mijn NOD op 27 oktober! Sinds vandaag de hele dag al lichte menstruatiekrampen.. 
Terug
Bovenaan