Zoekresultaten

1. T

Januari 2023

Hoi allemaal, ik denk ik ga ook eens een forum opzoeken om ervaringen te delen en in eerste instantie even mijn verhaal te kunnen doen. Want wat is het spannend om zwanger te zijn! Ik heb gisteren bij 8w+4d een goede echo gehad gelukkig :) Volgens een online berekening zou ik dan ongeveer 17...
  2. T

"De dames die al wat langer wachten....."

Wat een inspannende dag is dat voor jou geweest Fleurbo. En begrijpelijk dat je gaat malen en je hoofd overuren maakt. Maar wat fijn dat de terugplaatsing heeft plaatsgevonden. Nu ook op het wachtbankje dus, heel veel succes komende weken!
  3. T

Lolita wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Heel begrijpelijk dat je zo’n dag wat gelukstranen hebt gelaten, zeker als je de hoop al verloren was. Veel succes met wachten tot de echo de 19e! Fijn om hier ook zo wat positieve verhalen te lezen, ergens natuurlijk dubbel omdat ik zeg ook zo graag...
  4. T

Leenjoo wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Nu lange 3 weken wachten tot de echo, spannend! Hoop dat je een mooie echo te zien krijgt :)   Lovetennis ze hebben mijn amh waarde gemeten, en die was te laag voor iemand met mijn leeftijd. Blijkbaar zegt dat iets over dat mijn voorraad eitjes lager...
  5. T

Zo ik ben even een weekje afwezig geweest. Vorige week had ik stiekem toch wel wat goede hoop, uiteindelijk kon ik niet tot donderdag wachten en heb ik woensdagochtend een test gedaan: negatief. En prompt werd ik 2 uur later ook ongesteld. Ik was vreselijk teleurgesteld..  het is niet anders...
  6. T

Carolinerkj Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws voor jullie! Nu weer spannend tot de echo maar wat super om dat plusje te zien verschijnen! Lovetennis klinkt positief, goede bms en zeker 2 goede eitjes. Hopelijk kan het vrijdag gebeuren en dan duimen voor een geslaagde poging!
  7. T

Het zitten op het wachtbankje begint me nu toch wel wat stress op te leveren, ik probeer zo veel mogelijk te ontspannen maar vind het moeilijk om niet de hele tijd alleen maar bezig te zijn met wat ik voel of denk te voelen etc. Donderdag mag ik testen, maar gisteren en vandaag heb ik wat licht...
  8. T

Fleurbo Het insemineren ging goed, merkte daar eigenlijk weinig van gelukkig. Vervelend dat jij daar andere ervaringen mee hebt! Alleen de dag erna enorm opgeblazen gevoel en steken in mijn eierstokken, dat zwakte de dagen erna steeds verder af maar ik voelde me wat raar. Ik vond het zelf wel...
  9. T

@Carolinerkj Spannende 2 weken ook voor jou dan! Steeds dat wachten hè, gekmakend ;) Pff ik heb deze ochtend echt last van mijn buik, soort opgeblazen gevoel en steken ter hoogte van mijn eierstokken lijkt het. Gisteravond dacht ik al de eisprong te voelen maar nu voelt het echt vervelender en...
  10. T

Hoi allemaal!   @zwindo Goed om te weten dat er bij ivf meer kansen onder 1 poging kunnen vallen, dat wist ik niet. Toch mezelf daar nog eens beter op inlezen, al houd ik voorlopig hoop dat het niet tot ivf hoeft te gaan komen. Vervelend dat je cryo het niet overleefd heeft en de zwangerschap...
  11. T

Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum (en heb sowieso nog nooit via een forum meegepraat). Hoop dat ik mezelf hier even mag introduceren en wat gelijkgestemden tref om ervaringen en angsten etc mee uit te wisselen. Ik ben 37 en inmiddels meer dan een jaar aan het proberen om zwanger te...
Terug
Bovenaan