Zoekresultaten

1. G

Corona

Wij hebben begin juli voor de 2e keer corona gehad. Onze jongste was toen nog geen 2 maand. Wel samen thuis gebleven, maar geen bijzondere maatregelen. Uiteindelijk waren er drie van de zes (beide ouders en oudste dochter) positief... Weinig klachten, hooguit een beetje verkouden.
  2. G

Kinderwens op 39e

Wij hadden al 3 dochters (inmiddels 14, 10 en 8), toen ik augustus vorig jaar onverwachts zwanger bleek. Inmiddels is ons 'cadeautje' 3 maanden en ben ikzelf vorige maand 40 geworden. Ook nu is het net zoveel (of misschien nog meer) genieten als bij 1e! ?Succes!
  3. G

Te weinig aankomen

Wij hebben nu 4 kids (14-10-8 en 3 mnd). Bij alle zwangerschappen weinig aangekomen (tussen de 4 en 7 kg) en kerngezonde kindjes gekregen. Zolang de verloskundige tevreden is, hoef je je niet (onnodig) druk te maken... Fijne zwangerschap gewenst!
  4. G

Voortekenen bevalling

Niet altijd voortekenen hoor! Half mei '22 ben ik bevallen van ons 4e kindje. Donderdagavonds nog gewerkt tot 21.00 uur (koopavond eigen winkel). Niks aan de hand, dus lekker gaan slapen. Tegen 02.15 uur werd ik wakker (man wakker gemaakt om 03.15) en om 05.35 uur is onze dochter (zonder VK en...
  5. G

Meisjes naam

Miriam(14), Marjolein(10), Esmee(8) en Rhodé (11 weken) ?
  6. G

Ongepland zwanger

Wat fijn dat je het nog uitstel kon geven! Zoals in andere reacties ook al te lezen, ben ik bang dat jouw partner niet inziet wat een abortus met jouw (moeder)gevoel kan en gaat doen. Sorry, maar ik zeg het toch (alleen om je te waarschuwen): dit zijn narcistische trekken en dat is heel...
  7. G

Ongepland zwanger

Wat een nare situatie! Kijk eens op de volgende site en neem eventueel contact op met één van deze professionals: https://www.vbok.nl/ Twee weken geleden hebben wij een lief dochtertje gekregen (ik ben bijna 40, stabiele relatie), ruim 8 jaar na onze 'jongste'. Vanaf de geboorte is ze niet...
  8. G

Stokke Tripp Trapp?

14 jaar geleden kochten wij een Tripp Trapp na de geboorte van onze 1e dochter. Daarna volgden nog 2 meiden (nu 10 en 8). Nog elke dag gebruiken wij de stoel en afgelopen vrijdag is ons 4e wondertje geboren, dus we hopen nog lang plezier te hebben van de Tripp Trapp. Ook nu is de newborn set...
  9. G

Uitgerekend mei 2022

@Piioenroos ook van harte gefeliciteerd hoor!! Ik had een flitsbevalling ?. Verloskundige gebeld om 5.05 en bevallen om 5.34 uur... Toen ik met baby op bed lag, hoorden we haar (auto) aankomen... gelukkig alles goed verlopen!
  10. G

Uitgerekend mei 2022

Inmiddels is ook onze 4e dochter op 13.05.22 thuis geboren, zonder verloskundige en kraamverzorgster ?. Nu heerlijk genieten van dit wonder! (uitgerekende datum was 06.05.22).
  11. G

zwanger & energie

Hier nu 38+3 zwanger (van de 4e en bijna 40!) en nog volop aan het werk in eigen winkel. Nog steeds genoeg energie en weinig klachten, alleen 's avonds moe maar dat is dus niet zo gek... Geniet lekker van je zwangerschap en blijf zo lang mogelijk doen wat je kunt, dat houd je fit!
  12. G

Niet kunnen lopen..

Inderdaad, denk ook zwangerschaps ischias! Sommige dagen (nu 36+2) ook heel veel last van, zeker na het opstaan... Vanuit de rug, via bil naar de kuit... In beweging blijven is het beste!
  13. G

Met hoeveel weken bevallen?

1e keer 41+3, 2e keer 40+2, 3e keer 40+6. Nog volop aan het werk (nu 36+1) in eigen zaak, dus ben benieuwd hoe het nu gaat lopen. ?
  14. G

Meisjesnaam 3e dochter!

Wij hebben ook 3 meiden, zó leuk!! Onze oudste heet Miriam... Zelf ook nog op zoek naar mooie (normale) namen voor ons 4e wondertje! ?
  15. G

1e bevalling overtijd, 2e bevalling ook?

1e ??41+3 2e ?40+2 3e ?40+6 Nu bijna 27 weken zwanger? van de 4e, dus ben benieuwd hoe het deze keer loopt… Overigens van alledrie spontaan thuis bevallen….
  16. G

Beste zwangerschapspanty

Deze zijn fijn!! Verkrijgbaar in 20 en 60/70 denier. Tip: koop niet te klein! https://www.online-hoeden-kopen.nl/a-55113170/marcmarcs-marianne/trasparenze-zwangerschapspanty-per-due-60-denier-zwart/#description
  17. G

Praatgroepje, wie gaat er ook voor een 3e?

Hoi hoi, Wij verwachten ons 4e kindje begin mei '22. Een mooi cadeautje, want onze jongste is inmiddels 8 jaar. Zelf ben ik 39 (dus ook niet meer de jongste ?), maar gelukkig verloopt alles prima en ben ik bijna 24 weken zwanger.
  18. G

Zwanger geworden na corona

Hoi, mijn man en ik hebben beide in mei dit jaar corona gehad, beide gevaccineerd in juni 21 en in augustus spontaan zwanger!!! Onze jongste is 8, dus was een hele verrassing maar zeer welkom! Morgen 19 weken zwanger ?
  19. G

Zwanger na pfizer vaccin?

21 juni '21 Pfizer vaccinatie gehad. Hoef maar 1 prik, omdat ik half mei '21 corona heb gehad. Morgen (onverwachts) 14 weken zwanger van ons 4e kindje! Ik ben 39 (de jongste is net 8) en voel me prima. Alles controles tot nu toe ook helemaal oké.
  20. G

Vaccinatie en zwanger worden

Half mei 2021 heb ik Corana gehad (bijna geen klachten) en 21 juni vaccin gehad. Je hoeft dan maar 1 prik. Eind juli gewoon ongesteld en inmiddels ruim 12 weken zwanger van ons 4e kindje! Best een verrassing aangezien onze meiden 13, (bijna) 10 en 8 jaar zijn. Dus vrij snel na corona én...
  21. G

Uitgerekend mei 2022

Hoi hoi, Ik meld me hier ook, want ondertussen zijn wij bijna 10 weken zwanger van ons 4e kindje!! Best een verrassing aangezien we 3 dochters hebben van 13, 10 en 8.... Voorlopig uitgerekende datum is 8 mei 2022, 1e echo met ruim 8 weken (kloppend ?je), 2e echo gepland op 18-10.... spannend!
Terug
Bovenaan