Zoekresultaten

1. R

NOD juni 2023

@zeeuwsmeisje gefeliciteeeeerd!
  2. R

NOD juni 2023

Hier gisteren positief getest, niet verwacht (zit al een week ziek thuis). Dus ben voor mijn gevoel meer aan het "overleven" dan ik bezig was met een zwangerschap. Hopelijk snel beter en kunnen genieten. 
  3. R

NOD juni 2023

Hoihoi, Ik sloot vorige keer aan in Nod maart, toen in 1 keer "proberen" een positieve zwangerschapstest. Helaas bleek bij de echo dat er geen hartactiviteit was. Moeten opwekken met medicatie 14 april. Precies 30 dagen daarna mijn menstruatie gekregen. Verwachtte nod is 11 juni (mijn vriend en...
  4. R

Uitgerekend november 2023?

Hier vandaag onze eerste echo gehad. Helaas zonder hartactiviteit. Ik schatte mezelf op 7wkn en 3dgn. Nu kan het zijn dat ik er naast zit en korter zwanger ben. Moeten volgende week terugkomen om te kijken of het hartje dan wel klopt. We gaan een lange en onzekere week tegemoet helaas.
  5. R

@Rebs  ik snap dat je het door de eerdere miskraam spannend vindt. Hopen dat deze baby lekker warm mag blijven zitten. Pff een HG zwangerschap lijkt me vreselijk. Ik heb een emetofobie (fobie voor overgeven). Dus ik vind het hele zwanger zijn sowieso al heel spannend. Telkens als ik misselijk...
  6. R

@juultjeiszwanger Gefeliciteerd !  dat je nog geen klachten hebt betekent niet zoveel. In deze weken verdubbelt het HCG dus die klachtjes komen nog wel. Geniet er nog van! Ik had betreft het slechte slapen gelezen dat dit door progesteron wordt veroorzaakt. 
  7. R

Wat betreft mijn zwangerschap: Dit was onze eerste ronde, dus veel geluk gehad dat het zo snel mocht gebeuren.  Wij hebben het nog niemand verteld en weten nog niet goed wanneer we dit willen gaan doen. Qua kwaaltjes; ik slaap slecht, ben vermoeid. Heb pijnlijke borsten, grotere tepels. Zo af...
  8. R

Jaa ik slaap verschrikkelijk. Vannacht om de 2 uur wakker. En klaarwakker door honger. Ben ook erg vermoeid. Dit was een van de eerste tekenen van mn zwangerschap
  9. R

Hoihoi! Gefeliciteeeeerd allemaal! Ik sluit me hier graag ook aan. Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben. Het is ons eerste kindje. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik op 13 november uitgerekend. Heb nog geen echo gepland bij de VK. 
  10. R

NOD maart 2023

Ja dankjewel! echt heel onwerkelijk de eerste ronde raak❤️
  11. R

NOD maart 2023

Dankjewel! Jaa heeeel bizar. Kan het nog even niet geloven ook. Wij hadden allebei deze maand corona dus verwachtte er niet zoveel van.  Ik wens jou veel geluk! Dat je ook maar snel een positieve test in handen mag hebben
  12. R

NOD maart 2023

@breezy dankjewel! Ik had dit niet verwacht gezien we allebei deze maand corona hadden. Maar zo zie je dat het alle kanten op kan gaan. Ik wens jullie allemaal heel veel geluk ??
  13. R

NOD maart 2023

Hoihoi, Ik heb zojuist een test gedaan omdat ik tonijn wilde gaan eten en bedacht dat dit niet wordt aangeraden wanneer je zwanger bent. En hier zag ik een tuurstreepje. Een clearblue test gedaan en deze gaf aan zwanger 1-2 wkn. Super blij maar heel onwerkelijk allemaal.
  14. R

NOD maart 2023

Sorry ik heb een aantal dagen terug hier een berichtje gepost maar niet gevraagd of ik hier zou mogen aansluiten. Is dit mogelijk? Ik ben Rosie, 24 jaar en dit is onze eerste ronde. Mijn spiraal is in december verwijdert en ik heb in februari voor het eerst een volledige cyclus gehad.  Mijn...
  15. R

Innesteling gevoeld en na 1 week nog negatief getest

Hier heb ik op 9dpo roze afscheiding gehad en menstruatiekampen. 3 dagen later een test gedaan maar negatief. Mijn nod is over 2 dagen dus ik wacht dat af. Heb je in de tussentijd alweer getest?
  16. R

NOD maart 2023

Mijn Nod verwacht ik 6 maart. 2 dagen geleden getest. Negatief. Op 9dpo roze afscheiding gehad en menstruatiepijn. 
Terug
Bovenaan