Zoekresultaten

1. E

Juni 2021

ik lees af en toe mee en ik merk dat ik het niet helemaal bij hou?!    wat fijn ook al die goede echo's, ik hoorde hier ook iemand over een garnaaltje, ik kon het woord niet vinden hoe ik het eruit vind zien maar inderdaad lijkt wel een garnaaltje! En kweet niet of @jackyy nog meeleest maar wat...
  2. E

Juni 2021

En oja (vergeet ik te vragen, mn zwangershapsvergeetachtigheid is nog steeds aanwezig van mn vorige kindje haha)  ik las iets over een app van dit forum? Ik lees nu ook via de website maar misschien werkt de app beter in mijn geval? Heb er wel eens naar gezocht maar kon het niet vinden..
  3. E

Juni 2021

-  Nici, 38j, uitgerekend 02/06 – Minni, 31j, uitgerekend 02/06 – Nelle, 37j, uitgerekend 04/06 – Mivdw, 26j, uitgerekend op 04/06 – Leonie, 28j, uitgerekend 05/06 – Esmee, 33j, uitgerekend 06/06 – CherryBlossom, 28j, uitgerekend 08/06 – Elcy, 28j, uitgerekend 09/06 – Kim, 43j, uitgerekend 11/06...
  4. E

Juni 2021

Hoihoi, wat een berichten in volgens mij 1 week tijd! Heb alles vanaf blad 25 ff terug gelezen. Een hoop nieuwe weer,gefeliciteerd! Hier vandaag 6 weken, en weer denk ik... pffft lijkt wel alsof ik 15 weken zwanger ben dat gevoel heb ik. De zwangerkwaaltjes beginnen nu wel te komen.. misselijk...
  5. E

Juni 2021

Gefeliciteerd allemaal! Er zijn er weer een hoop bijgekomen! @Kindersurprise, ik niet gelijk daarna hoor, even paar dagen gewacht. Om gewoon even te kijken of het echt wel zo is. Mn cycles is dan ook vrij regelmatig dus 4 dagen overtijd is al een bevestiging extra voor mij. – Nici, 38j...
  6. E

Juni 2021

Hoihoi, wat een hoop berichten weer int weekend! En nieuwe mensen weer ook: gefeliciteerd allemaal!?? hier allemaal prima, nog steeds hetzelfde qua kwaaltjes, weinig tot geen. Je voelt wel dat je lichaam veranderd ja, Alleen wat vaker plassen en wat drukkend gevoel, wat gevoeligere borsten en...
  7. E

Juni 2021

@happynrtwee! Gefeliciteerd hoor! @cherryblossom, nou super dat het nog steeds positief is! @BabyG haha tis zo schattig allemaal die babykleertjes. Ik moest van de week even wat kopen voor een zus bij de prenetal, en toen dacht ik ineens, huh, dit kan ik eigenlijk ook straks voor onze kleine...
  8. E

Juni 2021

Gefeliciteerd Leoniexx, gebruiker10178823 en Latinus! Leuk al die ideeën over hoe je 't gaat vertellen, dat filmpje en de taart ook! Maar moet inderdaad wel een beetje passen bij iemand, anders hebben ze het meteen door. Ik vind t steeds lastiger om 't niet te vertellen. Terwijl ik het nog maar...
  9. E

Juni 2021

@cocomimi Gefeliciteerd!!
  10. E

Juni 2021

@esmee, vannochtend vond ik t aardig wat, maar nu neemt het af, dus zal inderdaad wel zo'n innestelingsbloeding geweest zijn. @pukje, pfft nu al zo beroerd, das inderdaad lastig om voor je te houden dan. Nou inderdaad, kzou t hier ook wel van de daken willen schreeuwen?. Ik denk volgende week...
  11. E

Juni 2021

@esmeeBeverwijk alleen al 4 dagen beetje drukkend gevoel bij buik. Verder niet. Khad bij mn vorige zwangerschap ook nog niet zoveel kwaaltjes, of eigenlijk geen kwaaltjes dus dat kan wel hoor, dat begon bij 6/7 weken pas! Had jij bij je vorige zwangerschap anders dan?  ik maak me namelijk nu...
  12. E

Juni 2021

@BabyG, ik bedoelde dat ze misschien gelijk denken dat je corona hebt ofzo! Of misschien dacht je dat ook dat ik dat bedoelde?!  Ja als het voor het goede doel is, maar ik zit dus ook een beetje met dat puntje van roddels, en ik woon ook nog eens op een kruispunt waar het hele dorp eerst langs...
  13. E

Juni 2021

@Pukje bij mij was cycles altijd wel regelmatig. Jou niet? Vervelend die maagpijn! Moeders voor moeders weet ik nog niet, vorige keer niet meegedaan, kzou is even moeten kijken hoe het precies in zn werk gaat! En wat betreft een zomerbaby, is wel leuk ja! Alleen alst heel warm is ist zo...
  14. E

Juni 2021

Ik doe ook voorzichtig mee! Gisterenochtend getest met idee dat ik gewoon ongesteld werd.. tenminste zo voelde ik me. Je wilt het toch weten om maar gewoon van die onzekerheid af te zijn. 2 streepjes, al geloofde ik het niet:). Gisterenavond nog maar een keer getest voor de zekerheid met een...
Terug
Bovenaan