Zoekresultaten

1. M

Waar krijg je energie van tijdens zwangerschap

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben bijna7 weken zwanger en ga morgen op vakantie. Ik vlieg vanaf keulen duitsland en moet dan vannacht om 3 uur in de auto naar het vliegveld. Zonder er over na te denken heb ik blikjes redbull gekocht zodat ik goed wakker word voor de auto rit. Maar...
  2. M

uitgerekend februari 2019

@chantal teunissen  Precies, ik ben al begonnen met mijn brief en denk dat dit een goed idee gaat zijn.  
  3. M

Onverwachts zwanger, vriend twijfelt

Vandaag echo gehad 6 weken en 1 dag zwanger. vruchtje zat tegen de rand aan dus wilde niet goed op de echo zichtbaar worden, verloskundige kon wel vertellen dat het vruchtzakje en voor wat ze van het vruchtje kon zien het er voor 6 weken goed uit zag  Ober 2 weken weer een afspraak en dan zien...
  4. M

@Chantal Teunissen. Ik wilde je net gaan berichten. Echo was goed 6 weken en 1 dag zwanger. Mooi vruchtzakje te zien maar het vruchtje zat tegen de wand aan "geplakt"hierdoor kon ze inwendig en uitwendige echo niet het vruchtje goed zien of een hartje. 25 juni weer een afspraak dan ben ik 8...
  5. M

Onverwachts zwanger, vriend twijfelt

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik ben er afgelopen week achtergekomen dat ik zwanger ben. Vandaag ben ik 6 weken. Het was even flink schrikken omdat ik gewoon de pil slik, 23 jaar ben en mijn vriend 25.</p><p>Voor mijn was de schrik minder dan voor mijn vriend, ik ben erg...
  6. M

@Chantal Teunissen  Net achter gekomen dus, Gefeliciteerd!! Heel erg bedankt he!!
  7. M

Ga ik doen. Dinsdag middag 14:40 echo, heel zenuwachtig hoop zo op een hartje. Dankjewel Chantal! Word vervolgt!  Wanneer mag jij voor een echo?
  8. M

@Chantal Teunissen Ik had ook gezien dat ik best wel wat kindgebonden budget krijg alleen krijg je dat ook wanneer je thuis woon bij je ouders? En je vriend eventueel wat dagen bij je is?(mocht hij zich toch bedenken) ik heb het feesten en uit gaan ook echt gehad. Kijk liever lekker een filmpje...
  9. M

@Chantal Teunissen Hoe was jou woon-werk-school situatie toen je 23 was? Ik woon nog thuis en in februari ben ik klaar met een opleiding die ik Vorig jaar nog even gestart ben. Mijn vriend is 25 en begint net met een BBL opleiding waarbij hij wel geld gaat verdienen en hij speelt in een band en...
  10. M

@Chantal Teunissen Hoe was jou woon-werk-school situatie toen je 23 was? Ik woon nog thuis en in februari ben ik klaar met een opleiding die ik Vorig jaar nog even gestart ben. Mijn vriend is 25 en begint net met een BBL opleiding waarbij hij wel geld gaat verdienen en hij speelt in een band en...
  11. M

@chantal Teunissen  Dankjewel voor je reactie. Heb ik ook aan gedacht maar ik ben zo bang dat hij niet terug komt. Hij houd van me en ik beteken alles voor hem maar ik ben toch bang als ik hem zo in het diepen gooi het helemaal fout gaat tussen ons. Vind alles zo moeilijk en iedereen hier...
  12. M

@chantal Teunissen  Dankjewel voor je reactie. Heb ik ook aan gedacht maar ik ben zo bang dat hij niet terug komt. Hij houd van me en ik beteken alles voor hem maar ik ben toch bang als ik hem zo in het diepen gooi het helemaal fout gaat tussen ons. Vind alles zo moeilijk en iedereen hier...
  13. M

Dank jullie wel @mama-M89 en @buddie. We gaan volgende week eerst op vakantie en dan daarna staat er een afspraak gepland. Ik hoop dat hij in de vakantie inziet dat dit voor mij echt geen optie is en dat we de afspraak afbellen. Wilde wel op vakantie gaan omdat we sws geen annuleringsverzekering...
  14. M

Mijn  vriend zat gister huilend naast me. Hij wil het echt niet... Ik vind dit zo erg!maar alleen ga ik het niet redden, ik ben 23 en woon nog thuis. IK HEB het nu al moeilijk met het idee dat ik het weg moet laten halen. Ik ben sterk tegen abortus. Moeilijkste keuze uit mijn leven dit 
  15. M

Mijn  vriend zat gister huilend naast me. Hij wil het echt niet... Ik vind dit zo erg!maar alleen ga ik het niet redden, ik ben 23 en woon nog thuis. IK HEB het nu al moeilijk met het idee dat ik het weg moet laten halen. Ik ben sterk tegen abortus. Moeilijkste keuze uit mijn leven dit 
  16. M

Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen en ben vanaf de 5e week al misselijk en licht in mijn hoofd. Mijn vriend is ineens veranderd van gedachten en weet niet of hij er wel klaar voor is. Was onverwacht zwanger. Ik vind ik erg moeilijk omdat ik het wel heel graag wil houden en ik niet tegen mijn zin...
  17. M

Uitgerekend in januari

Dankjewel Rozenblaadje! ik ben zeker blij en na gesprekken met mijn vriend zijn we er wel over uit dat we het willen houden! volgende week verloskundige daar heb ik heel erg zin in, hier kan ik dan ook al mijn vragen nog stellen want ik heb er een hoop.  ondanks dat het totaal niet gepland was...
  18. M

Uitgerekend in januari

oke super dankjewel voor je infromatie @fortybutfabulous  zolang we niet samen op 1 adres wonen is hij niet mijn toeslagspartner. 
  19. M

Hoi dames! Ik heb al lekker zitten chatten in een andere groep maar zag ineens dat het de januari groep was en ik ben februari uitgerekend haha. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Rond 4 februari uitgerekend als het goed is. Ik heb dinsdag al een afspraak bij de verloskundige omdat ik de pil slik en...
  20. M

Hoi dames! Ik heb al lekker zitten chatten in een andere groep maar zag ineens dat het de januari groep was en ik ben februari uitgerekend haha. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Rond 4 februari uitgerekend als het goed is. Ik heb dinsdag al een afspraak bij de verloskundige omdat ik de pil slik en...
  21. M

Uitgerekend in januari

Hoi meiden  Ja waren gister wel even in shock. Gister heel veel gepraat en ook stiekem wel blij geweest. We hebben besloten als we dinsdag bij de verloskundige te zijn geweest de definitieve beslissing maken. Ik heb hem al gemaal en mijn vriend denkt ook wel dat hij het ook wil alleen eerst hard...
  22. M

Uitgerekend in januari

Hallo dames! Ik kwam er vandaag achter dat ik zwanger ben 5 weekjes op weg. Totaal niet gepland, slik netjes elke avond de pil op de zelfde tijd. Ik heb een relatie van bijna 2 jaar. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Ik wil het kindje houden want ik ben echt tegen abortus en ik weet zeker dat...
Terug
Bovenaan