Zoekresultaten

1. D

Uitgerekend augustus

Ik wil ook wel op de lijst; 14 augustus 
  2. D

Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd iedereen! En voor de vrouwen die nog in spanning zitten heel veel sterkte!  De spanning herken ik en gelukkig hebben wij afgelopen dinsdag een positieve termijn echo gehad.  In juli afgelopen jaar een gemiste miskraam gehad. Bij 9 weken de eerste echo en toen bleek het hartje niet...
  3. D

uitgerekend februari 2019

@Palmboompje  Je zou het bijna denken hè ? Ik had wel het gevoel dat het daardoor langer bleef hangen. Maar dat kan ook meer de vermoeidheid zijn.  Mijn eigen berekening zegt 8 weken, maar ben erg benieuwd wat de verloskundige zegt. Allemaal erg spannend zo’n eerste keer en je geen idee hebt wat...
  4. D

@palmboompje  Ik ben ook onwijs grieperig geweest, hield ook maar niet op. Vandaag zeiden ze op mijn werk nog ben je nou nog steeds verkouden ?  Ik ben ook erg moe, ik ga graag op tijd naar bed. Maar als ik de verhalen van sommige van jullie hoor, dan valt het bij mij nog mee ?  Van alle geurtje...
  5. D

@ Kimbly & @ MarsieK  Heftig hoor! Ik hoop dat jullie ondanks alles toch kunnen genieten van jullie zwangerschap!   @lyjam  Wat fijn dat het wegtrekt en alle kwaaltjes juist toenemen!     
  6. D

Ik ben ook wel benieuwd of er nog leuke ideeen zijn om het de familie te vertellen. 
  7. D

Hoi Marianne,  ik heb mijn eerste afspraak op 3 juli staan. Dan ben ik via mijn eigen berekening bijna 9 weken.  Ik kon kiezen bij de verloskundige; of een vroege echo of een geslachtsbepalingecho met 15 weken. Deze echo’s zijn niet standaard en worden dus niet vergoed, maar hun hebben dan het...
  8. D

XxElsemarie Ik zit idd in het onderwijs. Dit zijn sowieso al erg drukke en vermoeiende tijden, dus die extra vermoeidheid helpt niet mee ?  Ik heb een kleuterklas en jij?    Ik heb gelezen dat je de buikspieren tot 3 maanden gewoon kan trainen, daarna mogen alleen de schuine buikspieren. Maar...
  9. D

@lyjam ik sport ook gewoon door. Ik doe zo’n 3x in de week bootcamp buiten. Maar ik merk nu al dat het niet zo makkelijk gaat als voorheen. En ik ben pas 7 weken! Maar ik wil het wel zo lang mogelijk volhouden, natuurlijk wel aangepast, maar dat is hierbij goed mogelijk!  @marsieK fijn dat alles...
  10. D

@ MarsieK  we zijn druk op zoek en anders gaan we ook eerst huren.  Ik heb gelukkig geen krampen ‘s nachts. Lijkt me ook erg vervelend, want dan ben je al zo moe en dan slaap je ook nog een slecht.  Ik vind de krampen ook wel erg spannend, je vraagt je dan toch af of alles wel goed gaat.   
  11. D

@ Momami het zou moeten lukken, de huizen gaan snel en er komt weinig, maar we houden goede hoop en anders gaan we eerst iets huren.  Maar geeft best wel wat spanning! 
  12. D

Hoi allemaal,  Gefeliciteerd allemaal!  Ik dacht ik ga me toch maar aanmelden, na het lezen van al jullie verhalen.  1 juni een positieve test gehad, na een paar dagen overtijd te zijn en in de ontkenning geleefd te hebben. Erg leuk, maar ook erg spannend!  Ik vind het nog steeds moeilijk te...
Terug
Bovenaan