Zoekresultaten

1. M

Ervaring meerijdplankje met zitje? Of andere oplossing 2 kids mee wandelen

Ik had precies dit dilemma. Wij hebben nu gekozen voor het meerijdplankje van joolz zelf. Daar steekt niet zover uit, dus je kan er nog prima achter lopen. En de rem kan nog gebruikt worden van de wagen. Ik wilde in eerste instantie ook met een zitje. Maar die steken veel verder uit, dan loop je...
  2. M

Wat doen jullie met jullie andere kind(eren) tijdens bevalling/kraamtijd?

Tja, je moet doen wat voor jullie goed voelt natuurlijk. Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kan wel ieder moment bevallen van onze 2e. Mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden. Maar ik moet er niet aan denken haar 2 weken uit logeren te doen. Tijdens de bevalling gaat ze uiteraard naar mn moeder...
  3. M

Tips gezocht voor buitenspeelgoed

Een schommel is volgens mij nog niet genoemd. Zet je kind erin en je gaat er met een stoel voor of naast zitten. Met je voet kun je de schommel steeds duwen. Kind blij, mama kan zitten  ? Mijn dochter vindt t heel leuk iig. 
  4. M

Douchen/bad drama

Wat vervelend dat het zo om is geslagen.  Misschien kun je het baby badje weer proberen, maar dan op de grond of in de badkuip. En zo met een washandje wassen. Of wellicht de wasbak vullen met water als die groot genoeg is. 
  5. M

Hoe weet je of schoenen nog goede maat zijn?

Als je het zooltje niet eruit kan halen. Kan je ook een rietje in dezelfde lengte van het voetje knippen. Rietje leg je in de schoen en zo zie je precies hoeveel ruimte je over hebt
  6. M

Mei 2021 ❤

Ja mailen kan naar: babymei2021@gmail.com Kom erbij, kom erbij :). Ik kijk nog af en toe hier, maar vind het zo lastig bij te houden haha. Fb veel makkelijker. Ik zal even de beheerder attenderen dat er gemaild is 
  7. M

Mei 2021 ❤