Zoekresultaten

1. M

Ervaring meerijdplankje met zitje? Of andere oplossing 2 kids mee wandelen

Ik had precies dit dilemma. Wij hebben nu gekozen voor het meerijdplankje van joolz zelf. Daar steekt niet zover uit, dus je kan er nog prima achter lopen. En de rem kan nog gebruikt worden van de wagen. Ik wilde in eerste instantie ook met een zitje. Maar die steken veel verder uit, dan loop je...
  2. M

Wat doen jullie met jullie andere kind(eren) tijdens bevalling/kraamtijd?

Tja, je moet doen wat voor jullie goed voelt natuurlijk. Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kan wel ieder moment bevallen van onze 2e. Mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden. Maar ik moet er niet aan denken haar 2 weken uit logeren te doen. Tijdens de bevalling gaat ze uiteraard naar mn moeder...
  3. M

Tips gezocht voor buitenspeelgoed

Een schommel is volgens mij nog niet genoemd. Zet je kind erin en je gaat er met een stoel voor of naast zitten. Met je voet kun je de schommel steeds duwen. Kind blij, mama kan zitten  ? Mijn dochter vindt t heel leuk iig. 
  4. M

Douchen/bad drama

Wat vervelend dat het zo om is geslagen.  Misschien kun je het baby badje weer proberen, maar dan op de grond of in de badkuip. En zo met een washandje wassen. Of wellicht de wasbak vullen met water als die groot genoeg is. 
  5. M

Hoe weet je of schoenen nog goede maat zijn?

Als je het zooltje niet eruit kan halen. Kan je ook een rietje in dezelfde lengte van het voetje knippen. Rietje leg je in de schoen en zo zie je precies hoeveel ruimte je over hebt
  6. M

Mei 2021 ❤

Ja mailen kan naar: babymei2021@gmail.com Kom erbij, kom erbij :). Ik kijk nog af en toe hier, maar vind het zo lastig bij te houden haha. Fb veel makkelijker. Ik zal even de beheerder attenderen dat er gemaild is 
  7. M

Mei 2021 ❤

babymei2021@gmail.com hier kun je naar mailen en je facebook naam doorgeven, dan word je toegevoegd door diegene :) Wij wachten de termijnecho af met vertellen. Ik doe mijn dochtertje een T-shirt aan met hoera ik word grote zus. En dan kijken hoelang het duurt voordat mensen het door hebben haha
  8. M

Mei 2021 ❤

Leuk idd dat steeds meer mensen aansluiten. Gefeliciteerd allemaal!  Erg verdrietig voor degene die al weer weggevallen zijn in dit topic:( Ik was vorige week op vakantie en vanaf deze week is de misselijkheid echt toegeslagen. Van ellende weet ik het soms niet waar ik het zoeken moet. Vandaar...
  9. M

Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd! Spannend! Ik heb ook de 22e de eerste echo. Kan niet wachten. Iemand hier heeft al een fb groep gemaakt, je kan even mailen naar babymei2021@gmail.com En dan je fb naam vermelden, zodat zij je toe kan voegen
  10. M

Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd!  Weet je man het al? Hoe reageerde hij?
  11. M

Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd vlindertje! We hebben al een fb groepje opgericht, misschien vind je het leuk om daar aan te sluiten. Email adres staat geloof ik op de 2e pagina om je aan te melden:)
  12. M

Mei 2021 ❤

Dat ik meteen met de billen bloot moet haha ? Nee ja vind t opzich niet zo spannend, maar ik had hem liever uitwendig gehad. 
  13. M

Mei 2021 ❤

Bij mij lopen de testen nu eindelijk wel wat op. Maar nog geen knallers hoor. Dus snap de zorgen. Ik durf nu wel steeds meer een beetje voorzichtig wat meer te geloven.  Ja zou leuk zijn als jullie bij het fb groepje komen ? Wij hebben de 22e echo. Nog zo lang wachten. In de mail staat dat ze...
  14. M

Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd Basje! Ja toch fijn die digitale test voor de bevestiging. Ik had t anders ook niet geloofd. Het besef kwam sowieso een paar dagen later, dat het geen verbeelding is.  Wij gaan het pas vertellen na de 2e echo waarschijnlijk. Dus rond 12 weken. Als ze het niet eerder raden. Ik ben...
  15. M

Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd mivd en poepiemonstermama! Spannend mivd. Hopelijk worden je testen nog wat duidelijker.  Leuk poepiemonstermama, dat het zo'n verrassing was. Leuk weer overal over nadenken en doen. Nu nog even geheim houden ja, wij ook hoor. Alleen 2 vriendinnen weten het al.
  16. M

Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd mellie! Spannend de eerste. Ik zou morgen meteen bellen. Dan weet je waar je aan toe bent. Wanneer je de eerste echo hebt. En meestal geven ze je nog wat informatie over voeding, vitamine etc. Die weet je wrs al, maar is nooit weg natuurlijk.  Ik bel dinsdag voor een afspraak want...
  17. M

Mei 2021 ❤

Ik heb je een mailtje gestuurd. Wat vervelend dat jij ook geen fijne zwangerschap hebt gehad. Ik hoop dat het je deze keer toch bespaard blijft. Ellensaar en k ook gefeliciteerd. Leuk dat jullie ook al een kindje hebben
  18. M

Mei 2021 ❤

@muurbloempje. Ja erg he dat wachten! Dat herinner ik me van de eerste. Ik had toen geen idee, ik belde de vk dat ik zwanger was. Oke over 3 weken mag je langskomen. Huh?! 3 weken! Wat moet ik in die tussentijd doen dan. Leek wel 3 maanden, zo langzaam ging het voorbij. Herkenbaar hoor, die...
  19. M

Mei 2021 ❤

Ook gefeliciteerd!  Spannend allemaal he. Ik denk ook dat de kans groter is dat we in april bevallen dan in mei haha. Ik vind het nu bij een 2e ook weer heel spannend. Blijft het allemaal wel goed gaan enzo. Maar het is iig niet meer nieuw voor me.  Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt? Ik...
  20. M

Mei 2021 ❤

<p>Hallo dames,</p><p>Zijn er al meerdere die hier voorzichtig willen aansluiten?</p><p>Ik had gisteren een positieve test. Wel een hele hele lichte streep nog. Ik heb 4 verschillende testen gedaan. 1 test was zelfs negatief. Maar de digitale van clearblue zei toch...
  21. M

Welke zwangerschapstest

Dankje! Nee ik had nog geen symptomen. Ik had het dus niet verwacht. Bij mn vorige zwangerschap had ik al meteen na mn nod heel veel symptomen (lees kotsmisselijk). Maar die komen misschien nog deze week, het is nog heel pril.  Ik testte eigenlijk alleen maar om t uit te sluiten, dat ik zeker...
  22. M

Welke zwangerschapstest

Dankje!
  23. M

Welke zwangerschapstest

Omg omg omg ik geloof het bijna niet! Kruidvat gehaald. Ik dacht doe eens gek, ik geef ook meteen mn geld uit aan zo'n dure digitale. Kruidvat gedaan, een heel licht lijntje, ga je meteen weer twijfelen of t echt is of verbeelding. Maar die clearblue kan niet duidelijker zijn toch :D Oke even...
  24. M

Welke zwangerschapstest

Ja dit was binnen de 5 minuten. 2 foto's gemaakt met verschillende licht inval haha.  Ik ga zo even naar de kruidvat. Wat kun je toch gestrest raken van zoiets hahaha. Had gisterenochtend wel wat oud bloed bij t vegen, dus ik was er al vanuit gegaan dat mn menstruatie begonnen was. Maar de rest...
  25. M

Welke zwangerschapstest

Dankje! Kruidvat zit in de buurt ja.  Hier is de foto, die heb ik ook nog binnen aflooftijd gemaakt. Maar ik denk echt dat t meer een soort schaduw streep is, of hoe noem je dat.. 
  26. M

Welke zwangerschapstest

<p>Hi, even een vraagje, sorry als het al 100x gesteld is.</p><p>Welke zwangerschapstest is het meest gevoelig/betrouwbaar? </p><p>Vandaag is mn nod. Had donderdag al getest, maar negatief. Vandaag weer getest. En ik lijk een hele, hele lichte streep te zien. Maar...
  27. M

Baby 8 maand geen brood

Hier exact hetzelfde. Op een gegeven moment heb ik het los gelaten. Ik heb t brood gewoon voor dr neergelegd en ben verder gegaan met mn eigen ding en heb er geen aandacht aan besteed. En opeens pakte ze stukjes en die gingen het mondje in. Dan at ze nog maar een kwart boterham, maar ze at iig...
  28. M

Baby gaat huilen van bepaalde geluiden

Mijn dochter van 9 maanden gaat heel hard huilen als ik ga stofzuigen. Wel raar, want vanaf de geboorte hebben we gewoon dr stofzuiger gebruikt waar ze bij was. Toen was er nooit iets aan de hand. Laatste maanden raakt ze ervan overstuur. Geen idee waar het aan ligt of hoe het komt dat ze voor...
Terug
Bovenaan