Zoekresultaten

1. M

Ovulatie

Hi meiden, Wij willen zwanger raken van nr 2! Eind november een miskraam gehad en vanaf nu weer ovulatie een beetje aan het bijhouden.. ik wilde nog niet starten met ovulatietesten en het even op z'n beloop laten. Maar nu dacht ik gisteren aan mijn afscheiding te merken dat mijn ovulatie...
  2. M

Help!

Hee meiden! Ik weet me geen raad... Eind november heb ik een miskraam gehad na 6 weken ongesteld geworden en hierna gelukkig vrij regelmatige cyclussen gehad rond 30 dagen! Nu afgelopen maand een cyclus 49 dagen Ik heb nu geen idee wanneer m'n ovulatie zal zijn en voor ovulatietesten vind...
  3. M

Action test streepje?

Ik zie inderdaad een streepje. De testen van de action zijn bij mij altijd hagelwit!
  4. M

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@TanTan ik snap je helemaal! Heel toevallig dat we dezelfde NOD hebben, we wachten nog gewoon in spanning af en hopen op een positieve test!!
  5. M

Wat duurt wachten laaanggg Wat is jullie Ervaring met vroege Zwangerschaptesten?
  6. M

@Saarttje Heeel herkenbaar dat had ik vorige maand maar toen toch helaas ongesteld geworden? @Madeliefjeee Spannend wanneer ga je testen!! @Tantan welkom wat spannend! @Laurie en heb je vandaag weer getest? Voorzichtig gefeliciteerd! Wij beginnen nu weer aan de wachtkamer...
  7. M

Wanneer gemeenschap

Hallo lieve meiden, Wij zijn bezig voor ons tweede kindje en we zijn bezig met de ovulatietesten volgens berekening zou ik morgen mijn eisprong hebben. Afgelopen vrijdag kreeg ik een knipperende smiley op de ovulatietesten. Tot vandaag nog steeds een knipperende smiley dus ik denk morgen...
  8. M

Gefeliciteerd!! En spannend weer allemaal Hier weer begonnen aan een nieuwe ronde ovulatietesten dus we zijn weer lekker bezig spannend allemaal weer
  9. M

Ik ben in augustus gestopt met de pil, eind november helaas een miskraam gehad, dus ik hoop dat het snel weer mag lukken!
  10. M

Ik duim allemaal met jullie mee! Helaas heeft de ongesteldheid doorgezet, weer door naar de volgende ronde! :(
  11. M

@HasiE Voorzichtig gefeliciteerd! Ik ben zojuist opgestaan en heb een kleine spotting. Dus nu even afwachten of dit innesteling is of een menstruatie die begint..
  12. M

@HasiE Spannend!! Ik duim mee voor je! Hier al sinds begin vd week pijnlijke borsten.. als in echt pijnlijk haha Zou ik teveel hopen? Normaal zijn ze wel gevoelig maar dit voelt anders dus ik heb wel stiekeme hoop en kan niet wachten om te testen
  13. M

Spannend allemaal meiden! Voor degene op het wachtbankje ik duim voor jullie mee! Zelf erg onzeker omdat ik denk dat we net te vroeg of net te laat gemeenschap hebben gehad rond mijn ovulatie, dus het is echt in spanning af wachten wat er het weekend gaat gebeuren! Het liefst haal ik een early...
  14. M

Wij sluiten ons ook graag aan. Ik hoop zwanger te worden van ons 2e kindje! Eind november helaas een miskraam gehad. Nu weer vol goede moed verder. Zaterdag een positieve ovulatietest gehad en maandag ochtend gemeenschap gehad in de hoop nu dat dit voldoende is geweest *Fingers crossed* als ik...
  15. M

Gemiste kans?

Hallo meiden, Ik had gisteren een stilstaande smiley met de clearblue test. Gisteren is er helaas geen gemeenschap geweest Heb ik nu deze maand mijn kans gemist of zou vandaag nog voldoende zijn? Ik hoor het graag Liefs Tessa
  16. M

Clearblue ovulatietesten/nod?

Hai meiden! Ik ben gisteren begonnen met cb ovulatietesten de paarse. Gisteren een leeg rondje, vandaag tot mijn schrik al een stilstaande smiley. Vandaag en morgen maar aan de slag dus;) Wanneer zouden Jullie denken dat mijn nod is en dus wanneer ik zou kunnen testen?
  17. M

Ongesteldheid blijft uit maar negatieve test

Ik heb het met mijn laatste cyclus ook gehad, 2 januari ongesteld geworden dus ik ging er vanuit 7 februari opnieuw ongesteld te worden, maar mijn menstruatie bleef maar weg huisarts gebeld en die adviseerde mij ook 1 keer per week te blijven testen, nou je raadt het al meerdere testen...
  18. M

Ervaring clearblue ovulatietesten

Wij hebben dus gisteren "geklust" ik hoop dat dit voldoende is geweest, vandaag is het helaas niet gelukt..
  19. M

Ervaring clearblue ovulatietesten

Hai meiden even een vraagje. Maandag ben ik gestart met ovulatietesten die paarse van clear blue Maandag en dinsdag had ik een leeg rondje Gisteren een knipperende smiley En vandaag al een stilstaande smiley? Nog nooit eerder zo snel m'n ovulatie gehad. Ik ga bijna twijfelen of dit wel...
  20. M

Vrouwen zwanger na corona vaccin?

Hallo meiden! Nieuw hier in deze topic. Hoe staan jullie tegen over de booster prik? Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik wil deze maand gaan starten met ovulatietesten. 6 januari heb ik m'n afspraak staan voor de boosterprik, ergens ga ik toch ineens twijfelen. Herkenbaar?
  21. M

Help a mom out

Hallo lieve meiden, Ik heb op 27 november een miskraam gehad. Hiervoor wilde ik heel graag een tweede kindje. Nu is er twijfel.. wil ik wel een tweede kindje wanneer wil ik nu eigenlijk een tweede kindje, ben ik bang? Kunnen jullie me hieruit helpen, ik ben in de war Help a mom out!
  22. M

Advies

Hai meiden! Ik had gisteren ochtend een positieve ovulatietest. Gisteren avond hebben we het dan ook gezellig gemaakt! Adviseren jullie vandaag nogmaals te klussen?
  23. M

Ervaringen zwangerschaptest

Wie heeft er goede ervaringen met de zwangerschapstesten van de action?
  24. M

Ovulatietesten

Wij zijn van m'n zoontje na gebruik cb ovulatietesten gelijk zwanger geworden maar ik dacht even een goedkopere versie te gaan gebruiken haha!
  25. M

Borst- of flesvoeding?

Hai! Ik zou vooral doen waar jij je goed bij voelt. Bij mijn zoontje ben ik ook direct begonnen met het geven van flesvoeding en nooit borstvoeding geprobeerd. Ik had er geen gevoel bij en had er eigenlijk ook geen zin in. Hij is nu 2 en kerngezond. Ieder z'n eigen gevoel en ik zou je vooral...
  26. M

Ovulatietesten

Hai meiden! Welke ovulatietesten raden jullie aan welke het meest betrouwbaar zijn. Xxxx
  27. M

Strippen / bevalling

Dit gevoel had ik ook sochtends en toen savonds ben ik bevallen! Dus wie weet ik duim mee voor je
  28. M

App groep

Jaaa zeker!
  29. M

Wegblijven menstruatie na stoppen met de minipil?

Hai! Ik had haast het zelfde toen wij begonnen met zwanger worden van ons eerste kindje. Augustus gestopt met de pil, september ongesteld, oktober helemaal niet ongesteld geworden inwendig onderzoek en al gehad maar helemaal niks.. november wel ongesteld en december was ik zwanger. Dus...
  30. M

Beginnen of niet?

Thanks! Dit zetje had ik echt even nodig hahaha
Terug
Bovenaan