Zoekresultaten

1. M

omgaan met verdriet dood geboren kind

Sterkte en een knuffel 
  2. M

Jongens naam

Idd guus ❤️ over 15 dagen komt er hier een guus bij ?
  3. M

43 jaar en zwanger

Ik ben 38.. 
  4. M

Oktober 2020❤️

Mien mien 15 okt en verwacht een jongentje
  5. M

Oktober 2020❤️

Misschien is het leuk alle uitgerekende Dara en geslacht(mitst je het delen wilt) op een rijtje te zetten? Hier word de baby kamer groen.. Mint en donker muren taupe en meubels wit aankleding nijntje.. Mooie ixi gekocht van nijntje en zag een tip voor vloerkleed van de lidl! Dank daarvoor! 
  6. M

Compacte Voedingsstoel babykamer

Ik heb hem van de lidl zit lekker ben benieuwd hoevaak ik hem gebruik straks.. 
  7. M

Kinderwagen aanschaffen

Ik heb de quinny zapp flex plus gekocht en dan de Rachel zoë edition..  Erg fijn klein en wou hem omdat ik geen Wandelwagen meer wou  Dit is een mix tussen buggy en wandelwagel. Kan reiswieg op.. Blij mee.. 
  8. M

Tweedehands kinderwagen

Een showmodel anders? 
  9. M

Alleen vandaag newborn luiers kruidvat

In de winkel
  10. M

Alleen vandaag newborn luiers kruidvat

<p>1+1 gratis 4.50 voor 2 pak nr 0,1,2 </p>
  11. M

Oktober 2020❤️

Een jongen maar zat bij de vorige 2 ook fout.. Wij willen het niet weten  Heb al jongen en een meisje en blij dat het naar 1, 5 jaar gelukt is.. Afspraak ixci Stond al maar toch spontaan zo gelukt ? Krijg een geplande keizersnede. Dus boy or girl verassing is dan wel leuk.   Ik vind het geen...
  12. M

Oktober 2020❤️

Biscuitje  9 maart! Zijn er toevallig al dames naar de 9mnd beurs geweest?? 
  13. M

Oktober 2020❤️

Hier dinsdag met afvegen wat bloed aan mijn papier dit was naar 3 keer vegen ook weg verder geen bloed meer gehad  Maar de symptomen die ik zondag en maandag had("hoofdpijn onwijs zere tempels en stevige borstwn) zijn ook een stuk minder wel gisternacht en vanacht als ik wakker werd beetje...
  14. M

Oktober 2020❤️

Hier dinsdag met af
  15. M

Mama's (2 be) in Twente gezocht.

Even je mail adres neerzetten kunnen d emeiden je mailen  Ik ben 38.. Vast te oud haha 
  16. M

Oktober 2020❤️

Hallo allemaal  GEFELICITEERD!!   Ik sluit mij ook graag aan! 14 Feb een positieve test! We waren het al een jaar aan het proberen, waren al bij de fertiliteit kliniek. Januari een foam echo gehad en meteen daarna bingo! Afspraak voor iui stond al als ik menstruatie kreeg, ik geloofde niet meer...
  17. M

1 jaar bezig en nu?!..

Hoi, Inneem 2018 laatste prikpil gehad ik ben 37 mijn man met 40 Ik heb 2 kinderen uit een eerder huwlijk Zwanger worden was daar geen probleem.  januari feb en maart lange cyclus daarna 28-25 vaak positieve ovulatie testen precies plannen en gezellig maken maar helaas..  in mei had ik 3 dagen...
  18. M

Pijn achter schede

<p>hallo ,</p><p>mijn Nod is 31 okt. </p><p>Heb sinds donderdag avond ontzettende pijn achter mijn schede/schaambot </p><p>ik dacht eerst menstruatie kramp.maar dit voelt wel heel anders is ook niet met een paracetamol weg te...
  19. M

NOD oktober 2019

NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje   NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje NOD 4okt --Mienmien—37jaar—Ronde  9– 3de kindje Nod 6...
  20. M

NOD september 2019

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje   Nod 5 sep  Mienmien 37 jaar-  ronde 8 -3de kindje- NOD 6 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam...
  21. M

Zwanger worden na de prikpil

Gefeliciteerd gebruiker !!
  22. M

De huisarts zei tegen mij dat het wel den jaar kan duren voor het helemaal uit je lichaam is .  Ik heb de laatste in sep 2018 gehad feb eerste menstruatie maar lange cyclus  nu laatste 2 keer 24 dagen cyclus  heb ook teunisbloemolie geslikt   
  23. M

Helaas een hele heftige pijnlijke menstruatie  korte cyclus dit keer 21.. 
  24. M

Sanestar gefeliciteerd ! Spannend hoor!    Gebruiker: die oli gebruiken vrouwen om hun cyclus goed te regelen en de ongemakken van de menstruatie word wat minder er is woe een topic over de teunisbloemoli.. erg intresant  wij zijn ouder (38+40)  de gynocoloog wou ons volgende maand baar een...
  25. M

Ja hopen is wat we kunnen  zou je de prikpil weer nemen?  Ja ik heb ook gemeten en teunisbloemolie  geslikt  kan eigenlijk niet anders  Nod zou de 18 de zijn  vind heel frustrerend allemaal  ik zou volgende maand naar de gun mogen en door gestuurd mogen worden ma de kliniek maar weten niet of we...
  26. M

Ik heb in sep 2018 laatste gehad  feb ongesteld  In mei positief getest maar toch ongesteld nu nog 4 dagen voor nod  vind vreselijk lang duren ben er ook al helemaal klaar mee  heb geen gedult 
  27. M

Wel of niet ?

Ik ben een beetje perplext  ik heb de huisarts gebelt en die zegt dat ik van wel moet uitgaan  laatste menstruatie 27-4  Ik laat het allemaa wel nu  mals het is het zo en anders word ik van zelf ongesteld !  Was even benieuwd wat jullie zouden zeggen! 
  28. M

Wel of niet ?

Aankomende zaterdag 
  29. M

Wel of niet ?

<p>Hallo, </p><p> </p><p>ik heb maandag met action test ligt streepje getest </p><p>gister 2 streepjes de Kruidvat </p><p>vandaag de clearbleu met wekenindicator    Vetste ; stond er niet zwanger ?</p><p> </p><p>hoe...
Terug
Bovenaan