Zoekresultaten

1. K

2,5 jaar, alles willen wat mama niet wil

Bedankt voor jullie reactie! De volledig open vraag heb ik inderdaad nog niet gesteld. Ik zal dat eens proberen en kijken waar hij mee komt. verder ga ik eens kijken hoe ver hij komt met smeren e.d. Met aankleden doe ik het wel regelmatig, en resulteert dan ook in een gefrustreerde peuter omdat...
  2. K

2,5 jaar, alles willen wat mama niet wil

<p>Hoihoi,</p><p>ik post niet zoveel, maar kom er even niet uit en ben erg benieuwd naar jullie mening hoe om te gaan met het volgende:</p><p>mijn zoontje, bijna 2,5, wil uit principe niet wat mama wil. Niks geks natuurljjk op deze leeftijd, dus ik stel heel braaf...
  3. K

NOD oktober 2019

Hoi allemaal, Even geleden dat ik me hier heb gemeld. Ik heb 8 oktober mn NOD, al bijna? de dag er voor gaan we voor een weekje naar een vakantiepark. Had me verheugd op een weekje zwemmen, dus hoop nu dubbel dat ik deze maand niet ongesteld word! Heb niet alles teruggelezen van deze maand. Zijn...
  4. K

NOD juli 2019

Helaas hier weer door voor de volgende ronde. Had nog totaal geen tekenen dat ik ongesteld zou worden, maar vanmorgen toch ineens gekomen. 2 dagen te vroeg. Nu wel wat krampjes. succes voor degenen die nog moeten wachten??
  5. K

Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Hoi dames, even een off topic vraagje, omdat hier wel allemaal dames zijn die eerder zwanger zijn geweest en zijn bevallen.  Ons ventje is nu 15 maanden, heb hem tot 9 maanden borstvoeding gegeven en ben sinds januari dit jaar weer ongesteld. Direct redelijk regelmatig (cyclus tussen 26 en 29...
  6. K

NOD juli 2019

Hoi dames, ik ‘mag’ mij ook hier melden. Duurt nog even en de nod die ik heb ingevuld kan nog veranderen.
  7. K

NOD juli 2019

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje NOD 1 juli? – Fishy – 24jr – ronde 2 – 2e kindje  NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje NOD 4 juli – Rompertje –...
  8. K

Nod juni

Helaas toch door naar de volgende maand. ?
  9. K

Nod juni

Wat fijn niennnn! Na zo’n nare periode, dan nu weer positief nieuws. Logisch dat het nog even moet bezinken. Geniet lekker van dit moment. En succes de komende weken, ik kan me zo voorstellen dat die naast heel leuk ook heel spannend kunnen zijn. groetjes
  10. K

Nod juni

Wat een hoop positieve berichten dames! Gefeliciteerd allemaal! ik wacht nog even een paar dagen op mn NOD (27e). ik heb gisteren en vandaag het idee alsof ik af en toe een hele lichte toeschietreflex voel in mn borsten. Zoals ik dat had bij het borstvoeding geven, maar zo licht dat ik twijfel...
  11. K

Nod juni

Weet niet of t nou perse symptomen zijn van een eventuele zwangerschap, maar ik merk deze week t volgende: Vanaf vorige week zondag MOE en onwijs veel lucht in m’n buik. Dinsdag hele dag hoofdpijn en last van m’n buik. Vanaf woensdag voel ik me beter, maar ik blijf moe, steeds wat lichte krampen...
  12. K

NOD 20/21/22/23 juni

Heb trouwens mn nod pas 27e, maar ik geloof dat de nod juni steeds leer verlaten word. Dus ik lees/schrijf hier even mee.
  13. K

NOD 20/21/22/23 juni

Ik droeg voorheen altijd voorgevormd met beugel. Ik heb bij m’n eerste zwangerschap veel sportbh’s gedragen. Later vond ik voorgevormd zonder beugel. Sindsdien draag ik niets anders meer. Vind het nu zo verschrikkelijk, die beugels? Moet ik wel bij zeggen; met een cup b, eind zwangerschap c, heb...
  14. K

Ons zoontje is nu 15 maanden. De zwangerschap verliep heel soepel, bevalling iets minder, werd uiteindelijk keizersnede. En hij doet sindsdien alles volgens t boekje. Echt een blij ei. hopelijk kunnen we binnenkort uitkijken maar een tweede kindje. 
  15. K

Oef dat lijkt me heel pittig, als je kindje zo veel huilt. Dan kan ik me voorstellen dat je denkt ‘kan alleen maar meevallen’.  Ik denk inderdaad ook wel dat bepaalde dingen al zo normaal zijn geworden, dat dat wat minder moeite en energie kost. Maar het zijn er wel twee? het zal heus goedkomen...
  16. K

Hier ook voor een tweede, nu 3e ronde. 27e is NOD, dus vol spanning aan t afwachten. Ons zoontje was/is echt super makkelijk, dus maak me wel een beetje zorgen hoe het met een tweede zal zijn. Dat t dan gigantisch tegen zal vallen? hoe is dat bij anderen? Was de eerste heel relaxed of juist heel...
  17. K

Nod juni

Hoi allemaal, heb nog een nieuwe NOD deze maand; 27/6. Dacht begin van de maand dat ik er wat relaxter over was deze keer, maar blijft toch weer spannend en lijkt wel een eeuwigheid te duren tot de 27e.  Nog meer mensen rond die tijd?    Groetjes
  18. K

Nod juni

Hey dames, helaas net wat rood/bruinverlies. Ga er van uit dat ‘t deze ronde klaar is. Viel wel ff tegen net. Overmorgen nod eigenlijk, had ‘t nu nog niet helemaal verwacht. Had ook nog nergens last van gehad. Nu wel wat buikkramp. hoe staat het er bij jullie voor? Tulpelientje; ik heb geen...
  19. K

Nod juni

Dat heb ik ook Anky! ik zou in een (voor mij) normale cyclus ook al ongesteld moeten zijn nu, maar om de een of andere reden liet mijn eisprong deze maand op zich wachten. Dus nog een paar daagjes langer wachten. Spannend wel hoor?
  20. K

Nod juni

Hallo allen,  Ben nieuw op dit forum, ik sluit mij direct even aan bij jullie lijstje.  Groetjes, Kleine 1 juni – Anky – 31 jaar – ronde 1 – 2e kindje 1 juni - Kleine - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 3 juni – Knufeltjeeee 7 juni – JoHanna – ronde 13 8 juni – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 8 –...
Terug
Bovenaan