Zoekresultaten

1. L

Februari 2021

Wat leuk! Jij mag dus een weekje eerder komen. Hoop dat het allemaal goed is voor jou.  Die groeiende borsten heb ik nog niet zo last van. Ik had vorige zwangerschap wel twee cupmaten erbij, maar nu een cupmaat minder dan wat ik vroeger had (volgens mij door borstvoeding geven denk ik..). Dus...
  2. L

Februari 2021

Ik heb 16 juli mijn eerste vitaliteits echo! Volgens mijn berekeningen ben ik 21 feb uitgerekend. Dus dat is nog wel lang wachten... Met 8-9 weken. En dan ook twee weken later termijnecho. Met mijn eerste zwangerschap had ik met 6-7 weken al een eerste echo. Dat vond ik toch wel fijn om te weten...
  3. L

Februari 2021

Ik meld me ook aan! Vandaag positieve test in handen gehad. Zwanger nu van een tweede. Super spannend toch weer.
  4. L

Zwangerschapstest

Duidelijk positief! Gefeliciteerd! Ik heb morgen ook NOD! En vandaag ook getest (kon ook niet wachten).. https://www.mupload.nl/img/wmwaeoa.jpg
  5. L

NOD juni

Toch net even een ander testje gedaan en die was overduidelijk. Ik kon niet wachten tot morgen ochtend en dit is dus met middag urine. https://www.mupload.nl/img/wmwaeoa.jpg  
  6. L

NOD juni

@Danielleeeex ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad. Ik dacht dat ik daarom niet zwanger was. Een week later toch maar getest en bleek ik dus al even zwanger te zijn.    @NoorSW wat goed hoe je erin staat! Kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen.   Vandaag weer...
  7. L

NOD juni

Ja! Morgen weer even testen kijken of hij dan duidelijker is. En dan hopen dat het allemaal goed is. Vind dat allemaal wel heel spannend. 
  8. L

NOD juni

Astrid-Lynn Zondag is mijn NOD! Is het een early test die je hebt gedaan? 
  9. L

NOD juni

Even delen hoor! Vandaag 12 dpo en een heel licht streepje met de Sensitest. Zou het dan deze keer echt raak zijn? 
  10. L

Zwanger worden in 2020

@Sylvestertje Dat ziet er wel echt uit als een positieve uitslag! Gefeliciteerd! Ik kan me helemaal voorstellen dat je graag wilde testen. Ik ben benieuwd of ik echt kan wachten tot mijn NOD.   @Saarr ik hoop met je mee dat voor jou het ook geldt eerste keer meteen raak!   
  11. L

NOD juni

@ AlisaAimee en @ Lamulux, ik ga ook gelijk met jullie op! Volgende week zondag is ook mijn NOD. Zeker spannend! Geduld is niet mijn sterkste eigenschap ;)
  12. L

Zwanger worden in 2020

@Belgogermano Ik leef met je mee. Wel heel sterk van je hoe je er nu in staat, met vooruit kijken.  @Saarr Spannend die eerst poging! Welkom op het wachtbankje.. Is het je eerste kindje? Hoop met je mee dat het lukt!
  13. L

NOD juni

@Daniee XX ik zou het gewoon gezellig maken vanavond. Ik heb ergens gelezen dat het 12 uur lang vruchtbaar is en dat het een paar uur duurt voordat de zwemmers arriveren. Dus er is volgens mij wel nog een kans!
  14. L

NOD juni

He! Ik meld me hier ook.. Ik zag al wat berichtjes van meerdere die op het wachtbankje zitten. Mijn NOD is 14 juni, dus nog iets meer dan een weekje wachten..  Hopelijk dit keer raak. Ik heb al een dochter van bijna twee en al meerdere pogingen gedaan voor een tweede.  Deze keer voor het...
  15. L

Zwanger worden in 2020

Voor mij nu de eerste ronde met ovulatietesten. Ik heb die van sensitest gebruikt. Geen idee of de ervaringen daar positief bij zijn. Maar bij mij gaf hij het wel duidelijk aan. Na de piek voelde ik ook wel snel de eisprong. Dus denk dat het wel het juiste moment aangaf. Vanaf 14 juni kan ik...
  16. L

Zwanger worden in 2020

He, nieuw hier! Vorig weekend ovulatie gehad (getest met ovulatietesten). Nu begint het wachten.. Vind dat zo lastig! Hopelijk volgend weekend niet ongesteld. Nu de vierde poging, hoop dat het gaat lukken. Nog meer mensen die het wachten zo lastig vinden?
Terug
Bovenaan