Zoekresultaten

1. S

Uitgerekend Januari 2022

Woensdag de 20 weken echo gehad, deze was goed. We krijgen weer een jongetje dus een echt jongenshuishouden. Moet er nog erg aan wennen maar komt wel goed. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en voel de kleine nog niet. Bij mijn eerste zoontje was dit met 24 weken dacht ik.
  2. S

Uitgerekend Januari 2022

Hoi Dames, Gefeliciteerd en leuk voor degene die het al weten! Vandaag 17 weken precies. We wilde wachten tot de 20 weken echo op 11 aug maar hebben a.s. vrijdag een geslachtsbepaling echo. We hebben januari dit jaar onze zoontje mogen verwelkomen en hebben samen zo'n sterke wens voor een...
  3. S

Covid19 vaccinatie

Achteraf teruggerekend heb ik een astrazanica gehad 4 dagen voor bevruchting. Ik ben nu 13 weken zwanger, op 1-4 heb ik de vaccinatie gehad (bevruchting waarschijnlijk 5-4). Ondanks dat ik in de zorg werk (geriatriefysiotherapeut in het verpleeghuis) kreeg ik geen moderna of pfizer. Dit was in...
  4. S

Uitgerekend Januari 2022

Hoi Hoi,   Hierbij even een update: 24-6 de echo gehad, uitgerekende datum is bijgesteld naar 5 januari 2022. Een dag later gelijk laten bloedprikken voor de algemene controles en de NIPT. Wat betreft vaccinaties, ik heb 1-4-2021 een astrazenica gehad. Ondanks dat ik in de zorg werk...
  5. S

Uitgerekend Januari 2022

@ Gebruiker10328640. Ja dat is idd gek dat het inderdaad veel verschilt. Ik heb gelukkig (even afkloppen) geen obstipatieklachten. 
  6. S

Uitgerekend Januari 2022

Hoi Dames,   Fijn dat er al een FB groep is aangemaakt, ik heb me daar ook voor aangemeld! Op 2 mei een positieve test in handen en 27 mei een echo gehad, ik zit op 8 weken en 1 a 2 dagen. Dat kon ze niet precies zien. Voor ons wordt het de 2e, onze zoon is 17 januari 2021(!) geboren, dus die is...
  7. S

Jonge moeders drechtsteden

Hoi, Ik ben 17-1-2021 moeder geworden van een zoon! Leuk om wat contact in de regio te leggen!
  8. S

Januari 2021❤️

Wat een fijn bericht Anouk! En fijn van alle andere 20 weken echo's! Ik heb de 20 weken pas over anderhalve week en voor mijn gevoel duurt een eeuwigheid, haha. Na de 20 weken echo ga ik ook pas shoppen. Op de pretecho van 16 weken had de verloskundige een jongen op het briefje geschreven (man...
  9. S

Januari 2021❤️

Het wordt een jongen!
  10. S

Januari 2021❤️

Het wordt een jongen!
  11. S

Januari 2021❤️

Ik had me vergist! Dacht vandaag echo te hebben maar bleek alleen controle! Gelukkig zaterdag de pretecho gepland, dus hoeven niet lang te wachten. Maar zo stom!  De verloskundige vertelde dat het voelen van de baby meer als een fladderend of ploppend gevoel wordt omschreven. Ik heb er zelf geen...
  12. S

Januari 2021❤️

Hoi Dames, Ik ben niet zo een forum ganger, maar lees om de zoveel tijd wel mee! Ik ben heel blij met de Facebook groep! Morgen hopen we te horen wat het word,  we hebben een hele sterke voorkeur. Maar of dat klopt, we gaan het zien. Ben tot nu toe nog niet zo zenuwachtig geweest! @Zwaantje: De...
  13. S

Januari 2021❤️

Hoi Dames,   Ik ben nieuw op het forum. Op dit moment ben ik 15 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste kleintje! Het eerste trimester ben ik, op vermoeidheid en veul plassen na, goed door gekomen. Nipt test hebben we gedaan en deze was goed :) Volgende week donderdag hebben we de 16 weken echo...
Terug
Bovenaan