Zoekresultaten

1. M

Baby 4,5 maand drinkt niet alles op

Dat is zo! Dankjewel ?
  2. M

Sorry, misschien ben ik niet helemaal duidelijk.? We maken 180 cc aan en dat word dan met poeder erbij 210 ongeveer.
  3. M

Tot 3 weken geleden dronk hij gemiddeld 935 ml per dag.... nu drinkt hij gemiddeld tussen de 760 en 830 op ? dus dat is een beetje het rare eraan...
  4. M

Hallo allemaal, Sinds 2 weken zijn wij over gegaan naar 4 flessen om de 4 uur. Dit ivm ons zoontje een week lang zijn flessen niet meer op dronk (kreeg toen 5 flessen van 210 cc). Nu krijgt hij 4 flessen van 210 cc aangeboden, maar ook deze drinkt hij niet helemaal op soms ?. Nu denken wij...
  5. M

7 weken zwanger en Corona

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook corona gehad. Was verkouden, wat last van me oogkassen 2 dagen en moe. Ik ben op 18 nov bevallen van een gezonden zoon. Mijn placenta is nog na gekeken en niks van te zien dat ik corona heb gehad of dat mijn zoontje het zwaar heeft gehad. Ook heeft...
  6. M

Misselijkheid week 14

Oh wat naar! Ik ben nu 13 weken zwanger en heb inmiddels ook al even primperpan. Ik zit op een randje van nog geen uitdroging, maar net niet helemaal top. Waar het eerst alleen kokhalzen was is het nu ook overgeven sinds gisteren en hou geen drinken of eten meer binnen... ik probeer nu...
  7. M

Zwanger en laten vaccineren corona

Hallo allemaal, Wilde toch even ook mijn verhaal kwijt. In heb corona gehad toen ik 9 weken zwanger was. Nu waren mijn klachten: verkoudheid, moe en pijnlijke oogkassen. Doordat ik waarschijnlijk ook het HG heb was het even pittig, maar mijn huisarts en verloskundige verzekerde mij dat mijn...
  8. M

Zere rug

Oh wat fijn dat de echo goed was!! ? denk dat ik ook wel advies zal krijgen
  9. M

Groepsapp uitgerekend November 2021

@Gi ik heb ook geen idee hahaha, misschien staat er uitleg op Google?
  10. M

Zere rug

Oh wat leuk dat je maandag je eerste echo hebt! Ik heb hem de 30e pas. Ben erg benieuwd wat je verloskundige als advies geeft!
  11. M

Zere rug

Hey, Ik ben nu inmiddels ruim 5,5 week zwanger en heb sinds 2 dagen last van mijn rug. Vanaf mijn midden rug tot naar mijn onder rug en was benieuwd of meer meiden hier last van hebben?
  12. M

Uitgerekend november 2021

Bedankt voor de tip! :-) Gelukkig weet ze wel van mijn eerdere miskraam en weet ze ook wel dat we het weer gingen proberen
  13. M

JessieJM Ik begrijp je gevoel heel goed! Ik heb precies het zelfde met een hele goede vriendin die in een ivf traject... wat je zegt je gunt het hun ook zo erg..
  14. M

Hey DG, Mijn beste vriendin weet het. De familie gaan we het na de 1e echo vertellen als alles goed is en de rest denk ik na de termijn echo. En jullie?
  15. M

@spookie wat fijn dat de echo goed was! :-)
  16. M

AvdS ik heb standaard een kan met drinken staan in me zicht ? hierdoor gaat er elke dag wel een hele kan met drinken erin! Voor onderweg heb in altijd een flesje bij me
  17. M

Goedemorgen! Haha ja dat plassen herken ik ook! Mijn buik is ook al best wel op gezet en einde dag moet mijn knoop los. Mijn stoelgang wisseld, maar er zit nooit een lange tijd tussen! Ik heb 30 maart mijn eerste echo en ben nu 5 weken zwanger .
  18. M

Hey, even een vraagje. Heeft er iemand nog meer last van honger in de nacht? Of heeft iemand eventueel handige tips wat dan bv. Bij je te hebben zodat je niet uit bed hoeft ?
  19. M

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! :-) Hier alleen tussen de middag echt wel extra slaap nodig ? last van zere borsten en me broeken die einde middag niet meer lekker zitten. Voor de rest voel ik me eigenlijk wel goed!
  20. M

Groepsapp uitgerekend November 2021

Hey, ik sluit me graag aan ? Ben ook begin november uitgerekend. 30 maart staat me eerste echo gepland
  21. M

Hier geen nesteldrang, maar eerder tussen de middag wel 2 uur slapen ? snachts een x plassen
  22. M

Ja, precies het zelfde einde middag moet ik of iets anders aan of me broek op los haha! Nog wel me eigen bh aan. Kijk het nog even een weekje aan en dan koop ik een andere broek denk ik
  23. M

Hey, ik ben even benieuwd of er nog meer van jullie net als ik last hebben van spijkerbroeken die al niet meer echt lekker zitten bij je buik?
  24. M

Goedemorgen allemaal! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Graag sluit ik mij aan bij deze groep! Begin deze week een positieve test en vandaag een clear blue test gedaan en stond 2-3 weken zwanger! Begin dit jaar een miskraam gehad, dus erg dankbaar dat het zo snel alweer is gelukt...
  25. M

Uitgerekend augustus september '21

Hallo, gefeliciteerd allemaal! Ik ben morgen 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Volgens onze berekening begin september uitgerekend. Helaas als kwaal wat lichte bloedingen, die maken me wel erg onzeker! Volgens de verloskundige heb ik waarschijnlijk een goed door bloede baarmoedermond. 5...
  26. M

Eerste keer zwanger, tips en weetjes zijn welkom. Welke vitamine D?

Dankje! Ik had inderdaad die van Yummygums gezien. Foliumzuur slik ik inderdaad al die van davitamon de zuig variant ?
  27. M

Dankje! Vanmorgen contact gehad met de verloskundige en de eerste afspraak is gemaakt :-)
  28. M

Hallo allemaal, Alles is nog een beetje nieuw en onwennig voor mij haha. Zwanger van de eerste en ben nu 4 weken zwanger, erg pril allemaal! Ik kreeg het advies om vitamine D te slikken. Nu zie ik veel verschillende... zelf ben ik niet echt een held met pillen slikken dus dat word nog wat...
Terug
Bovenaan