Zoekresultaten

1. K

Uitgerekend november 2021

Wauw heel heftig maar super goed dat je het benoemd en besproken hebt. En wat fijn dat je schoonfamilie ook je hierin steunt. Ik herken het humeur ook wel... Ben sneller geïrriteerd en als er iets met mijn kids is of dat er raar of naar op ze gereageerd word of gedaan word via app of real...
  2. K

@ Kim ja Berner plons heet dat op Facebook en kost je maar 5 euro in totaal. Wij gaan ook voor het eerst heen. Die van ons heet Luxor en word 1 op  21 augustus @eva gefeliciteerd met jullie nieuwe woning en heel veel voor plezier alvast en straks klus plezier En gemeenschap we proberen het...
  3. K

Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen dat is wat ik graag wil. Thuis is niet handig als we dan in ene snel naar het ziekenhuis moeten dan duurt het te lang voor we er zijn. @kim wij hebben ook een Berner sennen die word in augustus 1. Gaan jullie ook naar die Berner plons in Apeldoorn in...
  4. K

Als mensen vragen of ze aan mijn buik kunnen voelen zeg ik ze gewoon dat als ik zit er vrij weinig gevoeld nog kan worden van buitenaf maar als ik ga liggen dan kan het wel mits ik het wil anders geen ongevraagde handen aan m'n buik . De kinderen op m'n werk gaan soms luisteren en handjes...
  5. K

Heel herkenbaar maagzuur en kramp blegh zo niet leuk! Maar hoort erbij inderdaad... Hier ben ik nu 3 kilo in totaal aangekomen dus ik zeg altijd wat er niet aankomt hoeft er ook niet meer af haha ? Verder vandaag ook 21 weken en gaan bijna op vakantie heb er nu al zin in
  6. K

Eigenlijk niet dat soort opmerkingen gehoord alleen dat ik echt al mooi groei hahahaaha. Verder was alles goed met ons kleintje bij de echo. Ook wij hebben de naam vast staan. De tweede naam word vernoemd naar de vader van mijn man die overleden is toen mijn man net 17 was geworden.
  7. K

Hier maandag de twintig weken echo gehad ben vandaag precies 20 weken haha. Moet alleen vandaag even terug om de SEO af te maken daar de kleine op gegeven moment in m'n bekken schoot en zich dus niet meer goed liet zien ??? ach mag ik nu zo nog even opnieuw gluren naar binnen haha. Verder...
  8. K

Ik zit wel rond te kijken voor zwangerschap zwemmen of iets , cursus had ik me ingeschreven alleen nu doen ze via de verloskundige aan centering pregnacy en dan heb je bijneekomsten met de vk en andere dames en is het eigenlijk hetzelfde als een cursus dus daar doe ik nu aan mee. Ook voor...
  9. K

Wat fijn leli dat alles goed was. Wij hebben maandag avond de echo dus ben heel benieuwd ook of het nog steeds een jongetje is haha ?. En vaccinatie kan je alleen voor je zelf bepalen toch dus hartstikke goed dat je je niet laat ompraten. Zelf heb ik het wel gedaan maar ja dat is meer de...
  10. K

Aahhh superfijn Kim
  11. K

Zo daar was ik weer had een update op mijn telefoon gehad maar kon deze app niet meer in maar nu wel weer gelukkig ? Zoals het er nu uit ziet wil ik mijn verlof Laten ingaan met de herfstvakantie. Dan ben ik bijna 35 weken. Maar eerst lekker vakantie straks kijk ik wel naar uit. Met het...
Terug
Bovenaan