Zoekresultaten

1. G

Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hi Melissert, Denk dat jij dan ook met een dag of 6 erna een terug plaatsing hebt.... oh spannend hoor je eerste ivf denk dat het altijd spannend blijft haha ....  Wij hebben er 1 in België gedaan bij het uz Gent maar dat was bijna het zelfde als hier alleen 1 dag eerder terug plaatsen ze waren...
  2. G

Niks te danken hoor ? ja bij mij wel.ligt eraan hoe oud je embryo is.... ja rare bijwerkingen he iedereen reageert er anders op Toevallig zojuist alweer ongesteld geworden dat was wel erg snel nu dus ga ze morgen bellen wanneer ik de echo ga krijgen wel gek idee weer maar we gaan ons best weer...
  3. G

Aaaah zwindo dat is wel een fijn vooruitzicht effe lekker op vakantie ? probeer er toch van te genieten dan kun je straks weer vol goede moed verder ?   @melissert ik heb 10 e dag een echo gehad toen was het al goed genoeg voor de terug plaatsing dat was op dinsdag mijn embryo was 5 dagen oud...
  4. G

Aiii zwindo ,   Wat jammer nu had het je echt gegund ? dacht is er iig 1 zwanger van ons .....  ik hoop dat je ook snel weer mag...  Ik heb het in juli en augustus ook zo gehad zelfs zonder terug plaatsing zelfs 1 x een kwartier na de test allemaal bloed ...ik denk dat ik ook ongesteld ga worden...
  5. G

Hi dames,   Ik heb vanmorgen negatief getest helaas op naar deze maand hopelijk is dat de maand dat het gaat lukken.... Hoop dat het bij jou goed zit zwindo ? hopelijk morgen nog betere test maar streepje is in ieder geval al iets?    
  6. G

Wow zie nu je foto is toch echt een lijntje hoor ?
  7. G

Hi zwindo,    Wat een goed nieuws ik heb altijd geleerd een streepje is een streepje toch? Hopelijk wordt ie steeds iets donkerder en dat t toch is goed gegaan.... wij wachten echt tot morgen dan heb ik.zekrrheid anders ga ik ze zo morgen weer halen..... ga je morgen weer testen? Ik denk dat je...
  8. G

Dankje famke dat is lief van je ....   Zwindo wat spannend he ik heb me eigen vanmorgen ook kunnen inhouden ga er morgen ook nog 1 doen..... hopelijk word je niet ongesteld ? ga duimen voor je    Liefs ramona 
  9. G

Aiiii zwindo wat balen he, Ik heb vandaag ook negatieve test gedaan, me arts gesproken maar die gaf aan dat het nog steeds positief kan worden .... vandaar dat ze zeggen beter niet testen. Maar ze snapte het wel.... we houden gewoon nog even moed ok? ? wie weet hebben we beide geluk en een iets...
  10. G

Aiiii dat zou ook een goed teken moeten zijn toch? Ik heb gisteravond een halve minuut ofzo beetje buikpijn gehad al hoewel ik het ook niet als heftig wil noemen..... verder ben ik ook beetje grieperig sinds zondag al hoop dat ik de kleine er niet uit heb gehoest ? ok miss dat ik er vrijdag...
  11. G

Hi zwindo,    Ja echt bizar he .... hoeveelste dag zou het hcg in je lichaam moeten zitten? Ik durf niet te testen nog ? vermoeidheid blijft aanwezig echt zo lastig verder niet echt kwaaltjes.... wanneer ga je weer testen? Ik hoop dat t beide positief is..... duimen maar  Groetjes Ramona 
  12. G

Hi sorry voor de late reactie ik ben nog steeds aan het wachten het is nog vol te houden... slaap veel ben echt zo moe van die hormonen ? jullie dit ook gehad?    Hoe is het wachten bij jou? Laat het snel volgende week zijn dat weten we meer zo spannend he....   Groetjes 
  13. G

Fijn dat jjj t minder heftig hebt en het omzet in iets positiefs ? nee ik ga niet heel veel van te voren testen hoor dan maak ik mezelf gek met mijn zoon toen heb ik 1.dag eerder getest dus ik denk volgende week zaterdag ga doen ik kan niets beloven ? jjj wachten echt tot de test dag?   Groetjes...
  14. G

Oeeee spannend hoor..... ja klopt ik heb het met medicatie omdat ik laatst een rare cyclus had 10 x terug voor echo en bloedprikken voordat ze wisten wanneer me eisprong was dus niet echt een succes. Maar of die pillen nu een succes zijn weet ik niet haha wat kan een mens moe zijn ervan zeg...
  15. G

Hoi zwindo,  Wat een heftig verhaal zeg wat jullie hebben mee gemaakt al.... en een sterrenkindje lijkt me het heftigst wat je mee kan maken in je leven....   Gelukkig dat je het weer kon opbrengen om te beginnen aan t traject. Balen is die pcos he heb het ook..... laatste poging 4 had ik 44...
  16. G

Hoi hoi ,   Wat spannend weer dan he, ja klopt heb ook proynova 3 per dag en 3 per dag de vieze balletjes.... mijn eisprong was 3 mnd geleden erg in de war toen ik de terug plaatsing had ben 10 x naar het umc geweest omdat ze niet wilde groeien me eicellen? Nu dus met medicijnen maar pfff wat...
  17. G

Jaaaa is super spannend weer het liefste test ik elke dag.... ? iig nog 1 weekje geduld en dan kan het gek worden beginnen... zit jjj ook in een terug plaatsing?   Groetjes Ramona 
  18. G

Hoi wat leuk dat je een berichtje terug stuurt. Ja lastig he die wachtweken.... is 2e terug plaatsing van de 4e ivf. Heb eerdere 3 x maar 1 verse embryo gehad die ook niet top waren toen. Heb jjj ook met hormoonpillen? En ustrogan? Wat een vermoeidheid komt erbij kijken zeg.....  Ja ik ga denk...
  19. G

Hoi allemaal,   Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. Ik heb gister me terug plaatsing gehad van een blastocyste spannend. Heb in 2019 een zoon mogen krijgen super fijn.  Wij zijn al 10 jaar in mmm. Ik heb in maart 2021 een bbz gehad ik was spontaan zwanger eileider is...
Terug
Bovenaan