Zoekresultaten

1. S

NOD begin augustus

Ik ben vooral heel misselijk.. herkende het meteen van m’n vorige zwangerschap. Toen wist ik het eigenlijk al.. meteen een test gedaan haha
  2. S

NOD begin augustus

Ik heb vanavond een test gedaan en deze was positief!! De streep was nog niet heel donker, maar wel duidelijk een streep. Was natuurlijk ook s avonds.. dus morgenochtend nog een keertje testen! @gebruiker10375037 gefeliciteerd! Hoe gaat het?
  3. S

NOD begin augustus

Mijn nod is 7 of 8 augustus.. wij hebben een zoontje van 3,5 ? Deze maand de eerste keer ovulatie in de gaten gehouden, ben heel benieuwd of het meteen raak is ?
  4. S

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik weet ook nog steeds niet wat wij gaan doen haha. Nu eerst maar wachten tot de ongesteldheid voorbij is en dan beslissen. Bij ons speelt ook nog dat ons zoontje in december 4 jaar wordt.. het lijkt mij dan zo veel voor hem in 4 weken. Sinterklaas, verjaardag, kerst, naar school én ook nog...
  5. S

Hier ook slecht nieuws.. vannacht al ontzettend krampen en net ongesteld geworden. Had het ook niet meer verwacht deze maand, voelde al niet echt goed meer. Ik twijfel of ik komende ronde er echt voor wil gaan. Ik zou dan uitgerekend zijn in december. Ons zoontje is ook al in december jarig...
  6. S

Wat jammer dat het bij heel veel van jullie niet gelukt is ? @caramel hopelijk heb jij vanochtend een positieve test
  7. S

@HasiE ik snap jou helemaal haha! Ik heb ook nog ovulatietesten liggen en had ook al bedacht dat ik die eerst ook probeer haha.. en dan bij op mijn nod een ‘echte’ test. Wel heel jammer dat ie negatief is! Hopelijk morgen goed nieuws ?
  8. S

@loise jaa, ik let nu overal op.. ik moet het echt een soort van loslaten haha en gewoon afwachten ☺️
  9. S

@loise Oh jeetje, heftig! Ik had vrijdag een positieve ovulatietest en gisteravond ineens menstruatiekrampen.. zijn nu weer weg. Vroeg me af of dit wat kon zijn of dat het wel te vroeg is om iets te voelen ?
  10. S

Ik ben benieuwd.. hebben jullie ook innesteling gevoeld/ klachten gehad?
  11. S

Wij hebben deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Blij dat we dat hebben gedaan want mijn ovulatie was veel eerder dan ik had gedacht.. de twee cyclussen hiervoor waren 34 en 38 dagen, deze is korter. Ik probeer pas te testen op 5/6 maart.. vorige keer ook eerder getest en was...
  12. S

Zijn jullie ook altijd zo ongeduldig? Ik kan echt niet wachten totdat ik kan testen..
  13. S

Leuk! Ik heb een zoontje van 3 en ben sinds oktober bezig voor een 2e. Mijn Nod is denk ik 5 maart.. hopelijk goed nieuws deze maand!
  14. S

Overtijd, maar negatieve test

<br />
Terug
Bovenaan