Zoekresultaten

1. K

Wit slijm, begin zwangerschap?

Dan is het idd je eisprong
  2. K

Wit slijm, begin zwangerschap?

Blijft een oplossing voor en dat is een zwangerschspstest... wanneer is je nod?
  3. K

Nod februari

Naar mijn weten kan je nog bijna alles doen na je eisprong. Mocht de bevruchting zijn gelukt blijft dat onder bijna alle omstandigheden zitten
  4. K

Nod februari

Ik gok aan de hand van mijn slijm dat mijn sprong rond de 17e was. 16e geklust dus ik hoop op superzaadjes... Gisteren beide te moe, nu heb ik ook een fikse verkoudheid te pakken dus dan denk je daar ook niet meer aan. 16e waren het net de niagrawatervallen en nu net de sahara... Maar heerlijk...
  5. K

Eisprong of nog niet?

Ik zit met hetzelfde maar ben al een paar rondes verder en ken ondertussen mijn lichaam wel weer wat beter. Ik zou 18e ovulatie hebben. Vorig weekend begonnen met slijm. Dit hield bijna tot de 18e aan. Vandaag leek het bijna de sahara en was het wat er nog was haast korrelig. Ik las opninternet...
  6. K

Nod februari

+1 al zijn wij zon beetje net begonnen
  7. K

Gewoon even zeuren

Pff met mn werk een nieuwe cliënt. Haar dochter is april uitgerekend en kwam net toevallig langs. Jaloersmakend omdat we nu zelf ook aan het proberen zijn...
  8. K

Zwanger worden

Pfff hopen voor jullie dat het toch nog vanzelf wil maar ik vind het raar dat de artsen nog niets willen doen terwijl ik overal lees dat ze dat normaal na een jaar al doen.
  9. K

Nod februari

Verwachte ovu datum 18e. Al sinds begin deze week helder slijm. Zou vanavond dan het moment zijn geweest? Dacht ook wel last te hebben gehad van mijn buik vandaag. We gaan er gewoon weer voor deze ronde! Misschien heel suf maar bij zon winkeltje een maansteen gekocht die ik veel bij me ga...
  10. K

Gewoon even zeuren

Jij eerder als mij Monnikje. Dan voel ik me schuldig want wij zijn nog maar net begonnen en ik heb altijd gezegd vroeg, op mijn 25e te starten met proberen zodat er nog alle tijd voor is. Dus mag ik eigenlijk nog lang niet klagen...
  11. K

Gewoon even zeuren

Jij eerder als mij Monnikje. Dan voel ik me schuldig want wij zijn nog maar net begonnen en ik heb altijd gezegd vroeg, op mijn 25e te starten met proberen zodat er nog alle tijd voor is. Dus mag ik eigenlijk nog lang niet klagen...
  12. K

Gewoon even zeuren

Jullie zijn lief, dit had ik echt even nodig. Dankjulliewel! 
  13. K

Gewoon even zeuren

<p>En dan moet het deze week dè week zijn dat er weer iets "kan" gebeuren.</p><p>Per maand laat ik het al meer los dst er wat kan gebeuren want per maand heb ik minder geduld. En per maand zijn er nog meer vrouwen om me heen zwanger.</p><p>Het is nu een soort...
  14. K

Vraagjes

<p>Vandaag heel veel helder slijm. Verwachte datum eisprong de 18e. Door medicatiegebruik kan dit weleens wisselen volgens de arts. Moet mijn ei dan nog komen denk ik of is ie al geweest? Zou later in de week klussen nog helpen?</p><p>Vriendlief had zijn kruit te snel...
  15. K

Alcohol na eisprong

Wat voor jezelf goed voelt. Zon test zegt soms niet alles. Het kan altijd eerder of later zijn. Alleen jij kan beslissen wat goed voelt.
  16. K

Nod februari

Ja veel plassen klinkt toch ook als zwanger samen met dat afvegen.@ B&B pff lijkt me heel dubbel... ik had het een halfjaar op hold gezet denk ik... of er niet zo actief op een forum mee bezig. Had het zelf denk ik niet gekund zo snel alweer proberen. Maar aan de andere kant is het ook weer heel...
  17. K

Nod februari

<p style="text-align: left;">Was er hier al een topic over?</p><p>Anders bij deze ?</p><p>Mijn volgende menstruatie staat voor 1 februari. Met oud&nieuw ongesteld geworden dus kon ik lekker aan de prosecco.</p><p>2019 wordt ons jaar, we gaan voor...
  18. K

NOD januari 2019

Weer heel veel kleine kwaaltjes, ik wordt haast gek van mijn hormonen. Mijn baarmoeder lijkt wel anders als anders te voelen, wat niets zegt volgens internet. Ik ben veel en vaak moe of ik heb een energie uitbarsting. Ik heb ook een onwijze puistjes uitbarsting. Qua humeur trek ik vooral mensen...
  19. K

Wat kan je lichaam je voor de gek houden

Sommige mensen denken helaas niet zo goed na...Ik hoop ook iedere maand dat het raak is. Sinds ik van de pil af ben heb ik overal last van en net als ik denk zal het, blijkt het toch nog niet zo te zijn.Tenzij er een medische oorzaak voor is zou ik zeggen dat je lichaam er vanzelf een keer klaar...
  20. K

Zwanger worden ronde 5: moet ik mij zorgen maken?

Je hoeft je nog nergens zorgen over te maken. De meeste vrouwen raken binnen een halfjaar natuurlijk zwanger. Geef je lichaam tijd. Je bent waarschijnlijk ook nog aan het ontpillen. Als je nog meer zekerheden wil zou je je tempratuur kunnen bijhouden en ovulatietesten doen. Ik ben ook augustus...
  21. K

Kinderwens & zorgverzekering

Ik dacht dat het gewoon vanuit basis werd vergoed? 
  22. K

Hoe weet je dat je er klaar voor bent?

Ik en mijn vriend zijn beide helft eigenaar van ons koophuis maar hebben verder ook nog niets op papier staan... Die eerste sprong, stoppen met anticonceptie is het allerengst. Daarna moet je gewoon af en toe diep blijven sdemhalen en tegen jezelf zeggen dat je het super doet en het allemaal...
  23. K

NOD januari 2019

Ik ben deze week ook ongesteld geworden, hoopte ook op een mooie kerstverassing. Stom he dat je dan extra teleurgesteld bent? Of zijn er meer die dat extra jammer vinden? Kerst dat is toch gezelligheid en alles. Maar nieuw jaar nieuwe kansen. Wij gaan pas naar ronde 4.
  24. K

Iemand om mee te praten.

Ik zou sowieso wel meer mensen willen leren kennen. :) Misschien meer info doorgeven? Het zou leuk zijn er contacten aan over te houden naast dat zwanger willen worden de enigste overeenkomst is. Bijv: Leeftijd: 25 Kindje nr? : 1 Provincie: Noord-holland In de buurt van: Hoorn Werkt in...
  25. K

Tips bij zwanger worden

O wat super, wij zijn ook augustus begonnen. Hoe gaat jullie cyclus? Mijne is of een week te laat of een week te laat en kondigt zich aan met heel veel misselijkheid en meer ellende. Ze zeggen maak je niet te druk maar door al die gierende hormonen is dat toch heel lastig. Net een hele week...
  26. K

NOD november 2018

Nou het is weer hetzelfde als september. Mijn lichaam wil me vanalles doen geloven maar de test bleef weer witter dan wit... Dus wordt ik het deze dan wel volgende week....   
  27. K

NOD november 2018

Tenzij licht bloedverlies erbij hoort ?... Vriendlief steunt me daarin totaal niet. Je maakt je er veel te druk om. Makkelijk praten... Voelde zo dichtbij...
  28. K

NOD november 2018

Ik wil eigenlijk morgen testen maar durf niet... Maandag dus roze afgeveegd en gisteravond dacht ik wat bloed te zien. Maar nog steeds niet ongesteld. Mijn vorige menstruatie was 23-10. Dus als er wat zit lijkt me dat nu wel zichtbaar. Maar ik durf niet te testen want dat ik aug laatste x pil en...
  29. K

NOD november 2018

Nog geen Truus. Even gisteravond paniek, dacht dat ik wat bloed verloor. Ik hoop zo dat ons het gegund is zo voor kerst...
  30. K

Wachten op NOD, wie nog meer?

Nog nergens te bekennen dus nu echt overtijd... Alleen last van de falafelschotel van gister... ?
Terug
Bovenaan