Zoekresultaten

1. E

Willen jullie meekijken?

Hoi Christaaa, Hoe bedoelt u niet recht? Ik zie namelijk ook heel vaag een streepje zoals de controle streep.
  2. E

Willen jullie meekijken?

Hallo allemaal, Zouden jullie misschien met mij mee willen kijken? Ik heb een hele onregelmatige cyclus, laatste jaar om de 13 dagen ongesteld en dan 10 dagen hevig ook nog. Ik heb deze test van de Action vanochtend rond 10:45 gedaan. Ik denk dat ik mezelf helemaal gek maak. Alvast super bedankt.
  3. E

Willen jullie meekijken?

Hallo allemaal, Zouden jullie misschien met mij mee willen kijken? Ik heb een hele onregelmatige cyclus, laatste jaar om de 13 dagen ongesteld en dan 10 dagen hevig ook nog. Ik heb deze test van de Action vanochtend rond 10:45 gedaan. Ik denk dat ik mezelf helemaal gek maak. Alvast super bedankt.
  4. E

6 dagen overtijd

Hoi allemaal, Ik heb een vraag.. ik ben 6 dagen over tijd. Ik had op de dag dat mijn menstruatie moest beginnen lichte "menstruatie" krampen dus ik dacht het gaat beginnen. Maar niet! Nog steeds niet ongesteld heb vanochtend een test gedaan maar deze was negatief. Verder heb ik nog geen...
  5. E

Zindelijkheidsbox

Hallo Dijker, Wij hebben het eerst ook zonder motivatie middelen geprobeert maar helaas werkte dat niet, ook praten niet. We hebben ook al speciale boekjes over potje plassen maar dit stimuleert ook niet om op de pot te gaan. Op de kinderdagverblijven zijn ze ook al bezig maar ook zonder...
  6. E

Zindelijkheidsbox

Hallo allemaal, Mijn zoontje van 3,5 jaar is nog niet zindelijk, plast en poept helaas nog niet op het potje. We hebben al veel geprobeerd van voorlezen tot stickers plakken en cadeautjes maar helaas niks stimuleert hem. Hij geeft ook niet aan als hij moet plassen of poepen. Ik heb al tips op...
  7. E

Heel veel vallen

Hallo LucJe, Nee hij klaag niet over pijn, ja nu omdat hij zijn knieën zo kapot heeft. Ja er zijn andere medische klachten waardoor hij een achterstand heeft zoals TOS.
  8. E

Heel veel vallen

Hallo allemaal, Ik heb een vraag. Het valt mij op dat mijn zoontje van bijna 3 jaar heel erg veel valt. Zijn schoenen Nike zijn goed, niet te groot of klein. Als hij gewoon loopt valt hij, met rennen, spelen, springen. Ik hou al in de gaten of het hij dan moe is maar dat is niet het probleem...
  9. E

anders ongesteld sinds zwangerschap en bevalling...

Ja, mijn zoontje is net 1 jaar en hier is het ook heel anders. Voorheen met de pil was ik 5 dagen ongesteld en ook best heftig, veel buikpijn en krampen. Nu (slik na geen pil meer n bevalling) is het nog maar 1 a 2 dagen amper ongesteld (1 tampon per dag), bijna geen krampen en geen buikpijn...
  10. E

Baby 11 mnd schreeuwt/gilt

Dat merk ik hier ook, hij wil praten maar het lukt hem nog niet.   Ik kreeg vrijdag commentaar in een supermarkt dat mijn zoontje zo schreeuwde, zelfs een klant liep met haar handen voor de oren lang en keek mij heel boos aan en zeggend, jemig wat schreeuwd jou kind zeg. Antwoord: Weet ik en ben...
  11. E

Baby 11 mnd schreeuwt/gilt

<p>Mijn zoontje van 11 mnd schreeuwd/gild vreselijk bij alles wat hij doet. Het gegil is zo erg dat ik geregeld piepende oren heb, zo hoog is het geluid. Ik heb al dingen geprobeerd zoals rustig blijven praten tegen hem, hem afleiden met iets, verhaaltje vertellen maar daarna begint hij...
  12. E

Baby kan moeilijk slikken

Kokhalzen doet hij niet, hij doet alleen zijn hoofd naar achter en met ademen piept hij. TJF: bedankt voor de tips, dit wist ik niet 
  13. E

Baby kan moeilijk slikken

<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Misschien dom maar ik ben best angstig, bang.</span></p><p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida...
  14. E

Koemelkallergie?

Misschien kun je de verzekering bellen hoe het zit met de vergoeding, heb ik ook gedaan en kreeg toen duidelijke uitleg ook ivm terug betalen.   
  15. E

Koemelkallergie?

Wij zitten bij Zilverenkruis.   Bij mij heeft de huisarts de testen gedaan, hier nooit bij de kinderarts geweest.  
  16. E

Koemelkallergie?

Mijn zoontje nu 4,5 maanden krijgt Nutrilon Pepti. Wij krijgen het 100% vergoed van de verzekering. 
  17. E

Advies maat luier

Hij heeft nu merk Kruidvat, Pampers sluiten niet aan bij hem.   Dat heb ik hier met het merk Pampers, sluit niet aan op het lichaam.
  18. E

Advies maat luier

Net naar de AH hier geweest en helaas hebben ze maat 2 eigen merk niet meer, uit het assortiment gehaald kreeg ik te horen.
  19. E

Advies maat luier

Vreemde hier is dat hij s nachts nergens last van heeft. Om 22:00 laatste verschoon ronde en dan tot 9:00 slapen en wordt droog wakker. Hij lekt alleen overdags door, denk door het hele vele bewegen wat hij doet. 
  20. E

Advies maat luier

Mijn zoontje is prematuur en dtsmatuur geboren vandaar nu nog maat 2.   Ja dat is hier nu ook het probleem, met 1 uur alles nat.    
  21. E

Advies maat luier

<p>Hallo allemaal.</p><p>Mijn kleine man heeft luier maat 2 aan maar met +- 2 uur is hij doorgelekt, dit gebeurd niet elke keer. Maatje 2 past hem perfect, maat 3 is best ruim en de sluiters gaan ver over elkaar heen. Mijn mannetje is 20 weken oud, weegt rond de 6000 gr en is...
  22. E

Ritme opbouwen

Nee zover ik weet niet.   Bij geboorte 2150 gram 2 weken gelden 3135 gram.          
  23. E

Ritme opbouwen

Klopt, hij is te vroeg geboren en met een groeiachterstand.   Nu 110 cc   Hier slaapt hij geregeld niet tussen de voedingen door en is gerust 5 a 6 uur achter elkaar wakker.  Hij krijgt continu zijn volledige voeding. Speen tuft hij uit en wandelen doen we ook elke dag maar maakt niks uit.   Ik...
  24. E

Ritme opbouwen

<p>Hallo mama’s, </p><p>Mijn zoontje is 6 weken en weegt +/- 3135 gram. Ik merk dat we nog totaal geen ritme hebben overdags en dat ik dat moeilijk vind om dit te vinden/maken.</p><p>Onze dag start om 6 uur opstaan en naar beneden. Tussen 6:00 en 6:30 krijgt hij...
  25. E

Luier probleem

klopt Pampers heeft preemie maar die worden niet verkocht, alleen voor ziekenhuizen zij Pampers tegen mij. Het  ziekenhuis wil deze niet door verlopen aan ons, hebben we al gevraagd. Toen we naar huis mochten was hij 2060 gram en +- 46 cm maar het meten is niet goed gegaan in het ziekenhuis want...
  26. E

Luier probleem

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn kleine man is een prematuurtje en hierdoor heb ik een probleem met luiers. We hebben nu de luiers van de Kruidvat en dan maat newborn 0 extra smalle maar deze zijn hem te groot. Zijn plas loopt als hij veel bewogen heeft zo langs de randen zo zijn...
  27. E

Baby’s geboren in september

Septmamatobe, hier ook herkenbaar. Naar de bevalling ongeveer 4 dagen veel bloed verloren daarna "bijna" niks meer. Nu naar 2 weken heel veel slijm met iets bloedverlies, denk dat het mijn eerst menstruatie is, hiervoor nooit gehad alleen door pil gebruik. 
  28. E

We gaan vanavond een andere fles met speen proberen. We hebben 2 nieuwe uitgekookt klaar liggen, 1 met 4 kleine gaatjes en 1 met een iets groter gat van Avent.   
  29. E

Hallo allemaal, Ik wil me hier ook graag melden als dat mag want ik loop tegen een probleempje op.   Ik was op 26-10-2019 uitgerekend maar mijn zoontje is al op 28-09-2019 geboren en met een groeiachterstand van 2 a 3 weken. Ik heb een prematuur baby die het gelukkig super goed doet.   Mijn...
  30. E

Wanneer weer starten pil

Net kwam de VK nog even onverwachts langs om te kijken bij de kleine man en heb ik het gelijk gevraagd. Ik mag in principe gelijk weer beginnen met de pil.
Terug
Bovenaan