Zoekresultaten

1. L

NOD November 2020

Lieve dames, maandag 26 oktober had ik een positie ovulatietest. Ik ga er dan altijd vanuit dat ik er twee dagen bij op moet tellen en dan twee weken. Dat ik nu 11 november mijn NOD heb. Ik heb sinds gisteren opgezwollen borsten en op avond gevoel ballonnetje in mijn buik, beetje opgeblazen...
  2. L

NOD November 2020

Belgo Germano, Dat gevoel heb ik ook elke maand. Hopelijk gaat het ons nog lukken. Ben net 40 geworden en zijn al paar jaar bezig. Miskraam tussendoor gehad. Verder wel gezond beide. Ik dacht altijd niet meer na mijn 40 ste maar nu het zover is doet het verdriet als wij niet doorgaan. Het is...
  3. L

NOD November 2020

Mama van LenN , super gefeliciteerd. Hoop op een mooie zwangerschap voor jou
  4. L

NOD November 2020

Fiew gefeliciteerd wat super.  The big dreams, misschien lukt het de volgende keer wel. Wij begrijpen jou allemaal heel goed. Elke maand denk je voel ik wat, zal het nu en dan komt toch die stomme ongesteldheid door en maakt je dan weer verdrietig en onzeker. Tenminste dat ervaar ik elke maand...
  5. L

NOD November 2020

Hoi Dexxie, ik ben augustus 2019 begonnen met zwanger proberen te raken. In december positieve test maar in januari met 7/8 weken een miskraam. Ik weet niet precies welke ronde nu. Maar wat superleuk dat wij gelijk staan. Hoop zo voor ons allemaal dat het lukt. Soms vindt ik het ook wel spannend...
  6. L

NOD November 2020

Hoop zo dat ik 1 deze dagen positief nieuws hoor van jullie. Sommige zitten al dicht bij de NOD. Ik pas op 11 november. Ik duim alvast
  7. L

NOD November 2020

Ik heb dat ook hoor dat op moment de NOD in de buurt kom ik toch niet kan wachten met testen. Ik koop de early testen van action die zijn enigszins wel betaalbaar. Elke maand denk ik......niet eerder testen ....maar hou het dan toch niet vol. Helaas tot nu toe negatief. Op 1 of andere manier is...
  8. L

NOD November 2020

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal op mijn bericht. Het doet mij echt goed en duim voor jullie mee dat het voor ons allemaal mag lukken
  9. L

NOD November 2020

Belgo Germano, het is net of ik mijn verhaal lees. Wat naar voor je wat er is gebeurd en inderdaad je weet nu dat het wel mogelijk is, maar miskraam is niet leuk natuurlijk. Ik duim voor je dat het mag lukken allemaal
  10. L

NOD November 2020

The big dreams. Wat lief van je. Dank je wel
  11. L

NOD November 2020

Gefeliciteerd
  12. L

NOD November 2020

Ja zo opgelucht. ?
  13. L

NOD November 2020

Dank je wel ?
  14. L

NOD November 2020

Eefje peefje, dank je wel
  15. L

NOD November 2020

Lieve dames. Ik was afgelopen zomer wat meer actief op de forum en nu ik gerustgesteld ben door de gynaecoloog ben ik weer terug. Ik ben 40 en heb een moeilijke tweede bevalling gehad met veel complicaties 10 jaar geleden. Mijn man en ik willen graag voor een derde gaan, maar de angst leeftijd...
  16. L

Proberen zwanger te worden na twijvels

Ik begrijp jouw gevoel heel goed. Maar het feit dat je toch het hebt geprobeerd deze maand zegt dat je gevoel toch wel graag wil.....maar de angst neemt overhand...tenminste bij mij heel erg ook door mijn leeftijd. Verstand en gevoel botsen. Gisteravond dacht ik wij moeten er maar mee stoppen...
  17. L

Proberen zwanger te worden na twijvels

Ik herken het ook..ik ben net 40 geworden en mijn man en ik willen nog graag een kleine. Wij zijn nu twee jaar verder met proberen en hebben begin dit jaar miskraam gehad. Ons verstand zegt zou je het nog wel doen ivm leeftijd etc. Mensen die het weten zijn snel negatief.....waar begin je aan. ...
Terug
Bovenaan