Zoekresultaten

1. D

Uitgerekend februari 2022

Hey meiden!  zoals ik jullie heb verteld hebben wij afgelopen maandag een echo gehad. Daarop was wel hartactie te zien, maar nog maar 70 slagen per min. Dit kan betekenen dat het hartje pas net is gaan kloppen, maar het kan ook zijn dat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld. Vanmorgen heb ik...
  2. D

Ongeduldig, eerste echo

Wat fijn om te horen Tess!! Lekker genieten van je zwangerschap! Ik hoop nog steeds op 22 juli een harder kloppend hartje te zien! 
  3. D

Ongeduldig, eerste echo

@Veerr  wat verdrietig nieuws ? heel veel sterkte! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn! 
  4. D

Ongeduldig, eerste echo

@Eefjepeefje ik heb 22 juli een nieuwe echo staan. Ik hoop heel erg dat het te maken heeft met een late innesteling, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld. Ik probeer het een beetje van me af te zetten, maar ik merk dat dat heel lastig is! 
  5. D

@Niesss we hebben nu 22 juli opnieuw een echo om na te gaan of het hartje inmiddels sneller klopt. Ze schatte nu dat ik pas 4 maart uitgerekend ben. Als ik dit terug reken, dan zou dat wel exact overeen komen met de innesteling die ik meen gevoel te hebben, maar ik weet niet precies vanaf...
  6. D

Afscheiding/ echo trage hartklopping ?

@Beliseli hoe is het bij jou nog afgelopen? Ik heb zojuist mijn eerste echo gehad en daar ben ik ook bijna 1 week terug gezet. Het hartje klopte nog maar erg rustig, dus de verloskundig gaf aan dat het echt nog 2 kanten op kan gaan. Ik heb geen bruin / rode afscheiding gehad maar maak me wel...
  7. D

Ongeduldig, eerste echo

Hey meiden! ik kom net terug van de eerste echo. Ik dacht zelf 7+1 weken zwanger te zijn, maar ik ben nu terug gezet naar 6+4. We hebben een kloppend hartje gezien, maar het klopte nog wel traag. De verloskundige gaf daarom aan dat het echt nog twee kanten op kan gaan. Ik ben zwanger geworden in...
  8. D

Hey meiden! ik kom net terug van de eerste echo. Ik dacht zelf 7+1 weken zwanger te zijn, maar ik ben nu terug gezet naar 6+4. We hebben een kloppend hartje gezien, maar het klopte nog wel traag. De verloskundige gaf daarom aan dat het echt nog twee kanten op kan gaan. Ik ben zwanger geworden in...
  9. D

Ongeduldig, eerste echo

Zijn er al meiden die hun eerste echo hebben gehad? Ik moet nog even wachten tot as maandag, maar het begint nu wel al dichterbij te komen. Ik merk dat de tijd in het weekend sneller voorbij gaat en maandag ochtend kan ik meteen om 8:30 komen!! 
  10. D

Echo 7 weken(?)

@YvetteDek hoe was je laatste echo nog geweest? Heb je inmiddels een hartslag kunnen zien? 
  11. D

Ik merk dat het voor mij ook goed werkt om iets te ondernemen. Ik heb het idee dat als ik in bed blijf liggen de misselijkheid alleen maar erger wordt. Vanmorgen was ik vrij en omdat ik misselijk was ben ik langer in bed blijven liggen. Ik heb vanmorgen voor de eerste keer moeten spugen. Daarna...
  12. D

Hier gaat ook alles goed! Ik heb een stuk minder last van steekjes rond mijn schaambeen. Heb nu sinds 3 dagen wel last van ochtend misselijkheid, maar ik hoef gelukkig niet te spugen. Ik merk ook dat ik echt veel meer trek heb ik hartige dingen dan in zoetigheid. Voorheen had ik elke dag wel...
  13. D

embryo te klein of eerder zwanger?

Jeetje wat heftig zeg :( heel veel sterkte! Hopelijk mag je weer snel zwanger zijn. 
  14. D

@FleurBo bij mij exact het zelfde. Ik heb 12 juli de eerste echo, maar voel ook nog geen symptomen. De eerste week had ik gevoelige borsten, maar nu blijf ik er op duwen in de hoop iets te voelen haha. Ik voel nu echt bijna niets. Mijn tepels zijn af en toe een beetje gevoelig, maar dat heb ik...
  15. D

Eerste echo

Hoi Ienieminie,  Ik snap dat je je verhaal even kwijt moet en dat de eerste echo misschien anders is gegaan dan verwacht. Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie en hoe lang duurt je cyclus? Misschien heeft jullie kleintje zich gewoon pas laat ingenesteld? Ik heb over 1,5 week mijn...
  16. D

Hoi Lorraine! Wat fijn om te horen dat alles gewoon goed was! Ik kan me voorstellen dat je nu een stuk geruster bent dan voor de echo! Ik ben ook erg blij dat wij met 7-8 weken al mogen komen voor de eerste echo! 
  17. D

Ongeduldig, eerste echo

Ik lees ook graag mee als jullie zijn geweest!! 
  18. D

@ Carolinerkj: Ik lees online dat bij 50% van de vrouwen bloedverlies ervaart tijdens de zwangerschap. Waarschijnlijk heb je dit al gelezen en stelt je dit nog steeds niet gerust. Ik moet zeggen dat de steekjes die ik voel momenteel ook de enige symptomen zijn. De eerste week had ik echt last...
  19. D

Ongeduldig, eerste echo

ohh spannend! dat is inderdaad al bijna! Ik mag 12 juli langskomen voor een eerste echo. De verloskundige dacht dat ik dan 8 weken zou zijn. Ik heb echter een lange cyclus, dus ik denk zelf dat ik dan nog maar 7 weken ben. Gelukkig mag ik om 8:30 al langs komen, dus ik hoef niet de hele dag...
  20. D

Ongeduldig, eerste echo

Ik ben ook echt super ongeduldig! Ik merk dat ik ook gewoon heel onzeker ben. Voor mijn gevoel zal een echo met een kloppend hartje de onzekerheid wegnemen. Ik heb 12 juli de eerste echo en kan echt niet wachten. Concentreren op het werk is ook lastig merk ik :P 
  21. D

Bedankt voor jullie reactie meiden! Ik ga proberen om het een beetje los te laten. Over precies 2 weken heb ik de eerste echo, dus nog even geduld hebben. 
  22. D

@Lorraine heel erg bedankt voor je reactie! Ik zal inderdaad even teruglezen. Ik ben er ook gewoon zo erg mee bezig. 
  23. D

lichte buikkramp / steekjes te hoogte van schaambot

<p>Hey meiden!</p><p>Ik ben nu iets meer dan 5 weken zwanger. Ik merk dat ik nog super onzeker ben. Ik heb gelukkig nog geen bloedverlies gehad, maar ik heb wel regelmatig lichte buikkrampen / steekjes ter hoogte van mijn schaambot (dus echt ter hoogte van mijn schaamstreek)...
  24. D

Gefeliciteerd allemaal! Ik merk echt dat ik nog enorm onzeker ben. Zijn er meer meiden die weinig klachten hebben, maar wel af en toe lichte buikkrampen voelen / steekjes ter hoogte van het schaambot? Ik heb nog geen bloedverlies gehad, maar ik ben nog nooit eerder zwanger geweest, dus ik weet...
  25. D

Hallo meiden! Ik wil me graag aansluiten bij jullie. Ik had afgelopen zaterdag een positieve test in handen! We hebben afgelopen maand een HSG-onderzoek laten doen, waardoor mijn eisprong later is gekomen. Ik weet daardoor niet exact wanneer mijn menstruatie zou moeten komen, maar als ik 15...
  26. D

Verminderde zwangerschaps kwaaltjes normaal?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Ik ben nu dus ongeveer 4-5 weken zwanger. Mijn NOD was afgelopen vrijdag. Tot en met zondag had ik enorme last aan mijn borsten (voelde als blauwe plekken) ik heb het idee dat...
  27. D

Symptomen weg, toch zwanger?

Bedankt voor je reactie! Dat plukken herken ik haha. Gisteren voelde het echt alsof ik blauwe plekken op mijn borsten had. Dit is nu een stuk minder en dat maakt me enorm onzeker! Helaas kan ik er toch niets aan doen en zal ik de eerste echt af moeten wachten! 
  28. D

Symptomen weg, toch zwanger?

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>Afgelopen maand hebben we het HSG onderzoek gehad en daarbij was alles goed! Eigenlijk had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar mij ovulatie was deze maand ook later. Als ik kijk naar wanneer ik een positieve ovulatietest had, dan...
  29. D

Gevoelige tepels, maar negatieve action test

<p>Hallo allemaal,</p><p>Sinds een week heb ik nu super gevoelige tepels. Dit heb ik normaal gesproken nooit voordat ik ongesteld moet worden. Ik moet vrijdag ongesteld worden en heb vanmorgen een early test van de action gedaan. Deze is echter negatief. Ik zie nu wel een...
  30. D

Buikpijn sinds ovulatie

Ik heb precies het zelfde. Ik heb een week geleden ongeveer mijn eisprong gehad en sinds dien steeds steekjes links en rechts onder in mijn buik (voor mijn gevoel bij mij eierstokken), maar ik durf niet te zeggen wat het betekend..
Terug
Bovenaan