Zoekresultaten

1. M

Spelen met Duplo

Wij hebben een bal vol duplo, maar heb een deel 2e hands gekocht. Wij hadden boerderij en een paar losse dingen. Heb toen een gewone set erbij gekocht, maar veel zijn kleine of speciale blokjes. Ik wilde gewoon van die 16 punts blokjes zodat je meer kunt bouwen. Uiteindelijk op marktplaats...
  2. M

Telkens ziek door op vang, ouders helaas ook

Jup, pik vrijwel alles mee wat hij mee nam (heel fijn in de coronatijd). Als hij verkouden is kan ik er bijna de klok op gelijk zetten dat ik volg. Hij is nu 2, zelfs corona heeft hij meegenomen? Over 4 weken gaat onze jongste ook naar de opvang. Dan zal t wel helemaal feest worden..
  3. M

Help veel bloedverlies

Wat verschrikkelijk nieuws. Sterkte! Ik heb ook een vroege miskraam gehad. Meteen in de ronde erna zwanger. Geen menstruatie gehad. Mocht ook meteen zwanger worden en de 1e dag van de bloeding werd gezien als 1e dag van de menstruatie.
  4. M

Iemand ooit 2 weken na menstruatie weer ongesteld geworden?

Heb ik ook gehad meerdere keren. Uiteindelijk doorgestuurd naar de gyneacoloog en die gaf aan dat dat nog van mijn prikpil kwam (bijna een jaar ervoor voor het laatst laten zetten) dat ik gewoon nog last had van al die hormonen. Heeft een paar maanden geduurd en toen was het over. Had je...
  5. M

Luiers kruidvat maat 1 verschillend

Gevonden! https://community.24baby.nl/forum/baby/kruidvat-luiers-xm4BoY Dit is een oude, de nieuwe heeft niet z'n uiltje en staat meer in het midden "new born"
  6. M

Luiers kruidvat maat 1 verschillend

Voorheen hadden ze andere luiers. Toevallig vandaag nog oude gevonden bij mijn schoonvader, weet alleen niet meer precies hoe ze eruit zien. Anders zou je echt de luier zelf even moeten vergelijken. (Kan op internet geen oude vinden)
  7. M

3e zwangerschap heel anders.

Hier 2 jongens en beide zwangerschappen zo anders. Bij de 1e nergens last van gehad en bij de 2e zo beroerd geweest de eerste weken. Dus bij ons zei het niks?
  8. M

derdehands rook

Lastig begrijp je dillema. Mijn schoonvader rookt zelfs waar de kleinkinderen bij zijn. Heb hier veel gezeur over gehad met mijn partner, maar die wil zijn vader niet verbieden om in zijn eigen huis te roken. Omdat we hem maar eens in de paar weken zien heb ik t los gelaten. We hebben nu een...
  9. M

Uitgerekend april 2022 met tabel

Heb een mailtje gestuurd?
  10. M

Baby’s van maart/ april 2022

@mylwen, dat is wel echt heel lullig dat ze dat niet meer hebben doorgegeven! Is ze inmiddels wel opgeknapt? Zijn jullie ook nog positief getest?
  11. M

Baby’s van maart/ april 2022

Hallo allemaal! Ik schreef al mee in het april staartje, maar Lewis tipte dat jullie hier actief zijn? Heb al een mailtje gestuurd voor het app groepje. Gezellig!!?
  12. M

Striae (na zwangerschap)

@wonderAn zoals mijn moeder dan zegt: dan moet je dat niet doen? Ik denk dat ik het type ben wat nog een en buikje zal houden. Ga in elk geval beginnen met smeren van bio oil en nog even wachten tot ik weer mag sporten. Heb er eigenlijk een hekel aan, maar t gaat niet vanzelf? Bedankt...
  13. M

Striae (na zwangerschap)

Ik las dat volgens mij 70% van de vrouwen striae krijgt, maar je ziet het bijna bij geen enkele zwangere buik (lang leve social media?). Ben "blij" om te horen dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Buiten de striae blijft de buik dan ook een beetje rimpelig? Als ik nu mijn huid naar...
  14. M

Striae (na zwangerschap)

Hallo allemaal, 4 weken geleden ben ik bevallen van een schat van een jongen. Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij de 1e weinig last van striae, een heel klein beetje op t einde. Maar nu..? Rond om mijn navel zit ik helemaal vol met striae. Heb in deze zwangerschap heel stom bijna niet gesmeerd...
  15. M

@mylwen zou er bijna een moord voor doen om een nacht door te slapen? Hopelijk werkt het afbouwen op deze manier. Zeker als ze gedurende de dag wat meer krijgt. Komt ze nu ook netjes om de 4u of is de wisselend? Kijk wat fijn dat een paar kilo al is gelukt! Heb je het idee dat je de jurk nog...
  16. M

Corona en zwanger

2x corona gehad in 1 zwangerschap. De 1e keer is waarschijnlijk de delta variant geweest rond de 16/17 weken. De 2e keer de omicron met 34 weken. Ben de 1e keer zieker geweest. Vooral veel hoesten, 2e keer beetje verkouden. Na de 1e keer heb ik groei echo's gehad en alles was goed. Heb nu een...
  17. M

@mvdf oh in een stapelbed nog wel haha. Ligt de oudste er ook bij? Val je ook wel eens in slaap met Farah aan de borst? Dat is wel weer lekker aan borstvoeding. Zit soms al te knikkenbollen met de fles? Was het nog leuk bij het zwemmeertje? Wel lekker dat het daar niet zo mega heet is. Was...
  18. M

Nou niet normaal. Nu is hij wel geboren met 3800 gram dus dat scheelt ook wel. Jou dochter was ook veel lichter bij de bevalling toch? En is ook een meisje dat scheelt ook wel. Heb nu vooral dunne shirtjes aan gedaan en dan verder geen lakentjes of dekentjes overdag. Vannacht alleen onder een...
  19. M

Wat trekken jullie ze eigenlijk aan met dit weer? En waar slapen ze onder? Heb nu steeds een rompertje met korte mouwen en dan dunne shirtjes met lange mouwen. Vind korte broekjes en t-shirtjes weer iets te veel van t goede. Hij is pas 3 weken oud
  20. M

@mvdf hahaha tot 2x toe je sleutels vergeten in korte tijd? Gelukkig kan je je "ik ben aan het ontzwangeren" kaart gebruiken? Maar dan is borstvoeding zeker wel handig ja. En als je snel wil beginnen met voeden. Zitten aan beide zoveel voor en nadelen. Hoeveel weegt Farah nu? Ben van de week...
  21. M

Koud of warme fles?

Wij doen altijd lauw volgens mij. Je moet dan aan de binnenkant van je pols voelen en als het hetzelfde voelt is t goed. Volgens mij is dat lauw. Poeder lost ook gewoon op. We roeren er alleen wel met een staafje doorheen. Je mag zelfs de klaargemaakte voeding na een uur nog geven. Dus dan is...
  22. M

@mvdf nee hoesten of niesen niet. Hij zit vooral vol slijm/snot. Gisteren leek het minder te worden nadat hij flink wat slijm uitgespuugd had, maar vannacht had hij er weer veel last van. Maar hij is verder niet benauwd dus dat is wel fijn. Ik heb m eigenlijk nog niet zoveel boven laten...
  23. M

@mvdf idd en anders is het straks ook weer een drempel om haar terug te krijgen op haar eigen kamertje. Haha iedereen snapt t wel als je als een zombie rondloopt met 2 kids? Vind dat toch altijd weer even zoeken met die billencremes wat nou werkt. Fijn dat ze geen last lijkt te hebben van de...
  24. M

Ze zei het niet lullig ofzo, meer op een medelevende manier. Maar het zetten me wel weer aan t denken. Ik had ook striaie op mn benen, dus ben er wel mee bekend. Alleen bij de 1e weinig last van gehad en nu zit ik rondom mn navel helemaal vol. Maar m'n buik groeide ook een keer zo hard. Dat...
  25. M

De eerste lading kleren gaan terug? Zie nu ook pas hoe erg mijn figuur ook veranderd is. Was niet de slankste, maar had wel een taille. Nu is het gewoon recht naar beneden lijkt t wel?
  26. M

@mylwen, dat lijkt me idd met een keizersnede helemaal minder prettig. Ook omdat dat litteken natuurlijk onder de buik zit waar in dit geval 9 van de 10 broeken op uit komen? mag je inmiddels al wel sporten zo na de keizersnede? Pas je nog enigzins je jurk? Of is je figuur ook veranderd? Moeten...
  27. M

Heb trouwens maar allerlei kleren besteld? heb nog steeds zwangerschapsbroeken aan omdat er nog een flink buikje zit. Heb nu maar wat jurkjes besteld in de hoop dat ik het een beetje kan verbergen. Zeker nu met dit lekkere weer? Kunnen jullie al wat meer je eigen kleren aan?
  28. M

@lewis. Hoe gaat het met je kleine meisje en met jouzelf? Ook weer opgeknapt? Trek je het nog een beetje zo in het ziekenhuis? Vervelend met 2 kids he dat de volgende ook gewoon weer wakker is om 6/7u? Merk dat dat op dit moment het meeste opbreekt, maar zo te lezen hebben jullie dat ook...
  29. M

Tips brandend maagzuur

Volle chocomel wilde bij mij ook wel eens helpen. Ik heb een periode rennies geslikt, maar dat werkte ook niet meer voldoende. Ben toen gaviscon drank gaan gebruiken, dat voelde ook in mijn slokdarm heel prettig aan omdat die drank daar langs loopt. Dat werkte toen nog wel (gebruikte...
  30. M

Ben bang dat hij misschien spruw heeft? kan het niet goed zien, maar er lijkt achterin een lichte witte aanslag op z'n tong te zitten. Weet niet of dat van de melk vandaan komt of spruw. Dus maar even in de gaten houden. Verklaard wel z'n slechte drink gedrag. Zit nu weer een fles te geven na...
Terug
Bovenaan