Zoekresultaten

1. L

Zwanger worden na een miskraam

Wij moesten wel wachten omdat mn baarmoeder nog niet schoon was. Die cyclus was een week langer dan normaal. De cyclus erna korter maar ook nog niet normaal. Daarna weer gaan proberen en gelijk zwanger. Geef jezelf de ruimte en rust die je nodig hebt! 
  2. L

Salami eten tijdens zwangerschap?

Het probleem is dat je niet weet of die 1 of 2 broodjes kwaad gaan doen. Dat hangt er vanaf of er nét listeria op aanwezig is. Of je het risico wil nemen moet je zelf weten.
  3. L

Korte femur

Bij ons ook korte femur waardoor ik een groeiecho moet en alles er verder goed uit ziet(zag). De waardes zeggen mij ook niets, welke p? Wij zijn beide niet zo lang en de baby zit nog boven 5percentiel dus de verloskundige maken zich geen zorgen. Wat zeggen ze bij de echo's?
  4. L

Januari 2023

Ik moet nog 2 weken wachten...inmiddels wel een 3D echo gehad waar ze er niet naar gekeken hebben maar ook die mevrouw/verloskundige zei dat ik me over deze meting echt geen zorgen moet maken. Dus het lukt wel redelijk om er niet de hele dag over in te zitten. Wij zijn inderdaad ook beide korte...
  5. L

Januari 2023

Omdat de beentjes aan de korte kant zijn willen ze dat in de gaten houden. Ook meer omdat het "netjes" is om te doen dan dat ze zich zorgen maken...Ik snap jou idee ook wel. Soms weten we te veel, terwijl er niks aan de hand is. Ik heb me er wel zorgen over gemaakt en soms spookt het nog door...
  6. L

Januari 2023

Hoi IsaV, oorsprokelijk zat ik in februari draad maar vooruit gezet naar net januari. Maar wij moeten een 30 wkn groeiecho laten doen.
  7. L

Woede door schoonmoeder

Ik snap je helemaal, het eerste wat wij naar ons hoofd kregen was of we niet te lang gingen wachten met de volgende....Mijn vriend kan het aardig naast zich neerleggen maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee. En ondertussen doe ik eigenlijk alsof er niks aan de hand is. Het is wel verteld dat...
  8. L

Ervaringen bloedprikken

Als het prikken zelf je tegen staat maakt het niet heel veel uit of ze 1 of 10 buisjes afnemen. De naald zit er alleen wat langer in. Het viel mij mee en ik hou er ook echt niet van.
  9. L

Miskraam

Ik heb het in februari gehad en mocht gewoon zelf kiezen hoor. Afwachten, medicatie of curretage. Ze zei wel dat ze curretage nu liever als laatste optie doen, omdat toch wel bekend wordt dat het complicaties kan hebben. Maar als ik dat zou willen kon ik het gewoon krijgen. Dus praten als...
  10. L

7 weken af en toe steekjes links

Ik heb ook regelmatig allerlei dingen gevoelt in die periode. Ook wat steekjes en soort mensturatiepijn. Het hoeft niet aan beide kanten te zijn. Bij mij is alles nog steeds goed! Ik snap je gevoel ik was (en ben soms) ook zo onzeker. Sterkte met wachten en geduld hebben tot de eerste echo!
  11. L

zwanger door seks 1 dag na positieve ovulatietest

Bij een positieve ovulatietest is je eisprong 1-2 dagen later en kan hij nog tot 24 uur daarna bevrucht worden. Je zou dus gewoon nog goed zitten.
  12. L

Dochter vernoemen naar opa

Antoinette?
  13. L

Ovulatie na miskraam

Ik werd na 5 weken ongesteld dus daarop afgaande heeft het ongeveer 3 weken geduurd tot ik een eisprong had.
  14. L

Vroege echo, erg bezorgd

Maar verder is toch helemaal niet erg? Het zou logischer zijn als je je zorgen maakt als je minder ver zou zijn. Dat is soms een teken dat het mis gaat.
  15. L

wanneer eisprong na miskraam

Ik deed geen ovulatietesten maar werd 5 weken na mijn miskraam ongesteld. Dat betekend dat ik inderdaad ongeveer 3 weken na de miskraam een eisprong heb gehad. Volgens mij was het ook ongeveer 2 weken dat de zwangerschapstest bij mij weer helemaal negatief was.
  16. L

Februari baby's 2023

Ik zou een groepsapp ook leuk vinden! Vorige keer ook in gezeten maar uit gegaan omdat ik toen een miskraam had. Ook leuk omdat we zo dicht bij elkaar zitten!
  17. L

Ik snap er niks meer van? Ovulatietesten ..

Je testlijn moet echt net zo donker zijn als de controlelijn dan is hij pas positief. Ik had ook altijd twee lijntjes. Maar ik heb ook maar 1 maand ovulatietesten gebruikt want ik werd er ook helemaal gek en onzeker van.
  18. L

Ik snap er niks meer van? Ovulatietesten ..

Ben je niet te laat begonnen met testen? Want normaal is een ovulatietest 1-2 dagen voor je daadwerkelijke ovulatie positief.
  19. L

Februari baby's 2023

Gebruiker261; Ik snap je helemaal. Eerst leef je naar die positieve test, heb je die val je in het andere. Heel normaal hoor die onzekerheid! Probeer je er niet al te veel in te laten meeslepen, maar ook te accepteren dat je onzeker mag zijn. De kans dat het goed gaat is groter! Je kan ook...
  20. L

Februari baby's 2023

Gefeliciteerd met je positieve test nicolee!   Hier ook weeig gevoel en misselijk op momenten. Ook wel last van mn buik, raar gevoel. Vermoeidheid was vorige week erger (ik stortte rond 1 uur volledig in) maar toen was ik ook nog flink verkouden, eens kijken hoe het deze week loopt. Het gaat wel...
  21. L

Februari baby's 2023

Pannenkoekplantje fijn dat het wachten jou goed af gaat! Ik kan me ook wel voorstellen dat het wat afleiding geeft als je al een kindje hebt ? We zitten inderdaad allemaal dicht op elkaar! 
  22. L

Februari baby's 2023

Ik zit precies op de grens januari/februari. Ik heb ook een miskraam gehad en de 22ste de eerste echo. Super spannend en wachten op de echo lijkt wel eeuwen te duren ?
  23. L

Ervaring met echo met 7 WK niets te zien

Sterkte! Het zullen spannende dagen worden om te wachten! Het hangt er denk ik ook vanaf hoe regelmatig je cyclus is, en of je ovulatiedatum dus betrouwbaar is.
  24. L

Januari 2023

Heel veel sterkte Manon! Ik weet dat het echt voelt als een klap! Geef jezelf rust en ruimte.  Ik sta niet op de lijst maar zal op de gaan jan/feb ergens zitten.  Ik zat de vorige keer ook in een whatsapp groepje maar ik heb nu het idee dat ik echt veel later ben dan de rest, iedereen zit begin...
  25. L

Januari 2023

Wat fijn nieuws!    Elke dag is te veel. Eigenlijk is het een nieuw wachtbankje elke keer ? Ik probeer het voordeel er maar van in te zien dat als het op 8 weken goed is dat meer zegt als met 6. Met fijn dat jij met 6 én 8 mag Radijsje! Hopelijk vliegt de tijd een beetje.
  26. L

Januari 2023

Tikanw: ik duim dat je goed nieuws krijgt vandaag! Ze hebben bij mij de eerste echo pas op 8 weken gepland. Ik zie nu even niet hoe ik dat ga volhouden. Ik hou het nu al niet meer en ik zit nog niet eens op 5 weken. Je denkt wat maakt die ene week uit. Maar na een MA wil je gewoon weten of het...
  27. L

Vroege zwangerschapstest betrouwbaar?!

Ik had 2 dagen voor NOD een vrij donkere test. De dag erna met de gewone ook echt een goede positieve. Ze zijn betrouwbaar!
  28. L

Zwanger na miskraam

Ik snap je gevoel ik ben ook net weer zwanger na een miskraam. Er is geen grotere kans dat het fout gaat dan anders. Maar onzekerheid snap ik helemaal, die heb ik ook.
  29. L

Januari 2023

Ik mag me voorzichtig aansluiten voor ons eerste kindje. Ik heb net een vrij donkere positieve vroege test gehad (2dagen voor nod). Ik ben wel wat voorzichtig omdat mijn vorige zwangerschap een MA was. De test is nu wel al donkerder dan de test van vorige keer, terwijl dat op nod was (was ook...
  30. L

Nod in mei

Babythree hoe gaat het bij jou? Heb je al een nieuwe test gedaan? Ik heb net een vroege test gedaan (2dagen voor nod). Ik hield het echt niet meer. Ik merk echt dat de miskraam erin gehakt heeft, wat een onzekerheid. Maar, de test was echt duidelijk positief. We zijn weer zwanger!  
Terug
Bovenaan