Zoekresultaten

1. G

Sneller een buik bij de 2de

kinderen hebben netzo als honden en katten dingen soms eerder in de gaten dan wijzelf
  2. G

Met welke dingen had jij moeite tijdens je zwangerschap, maar vond je lastig om hardop te zeggen?

ik had moeite met er voor te zorgen dat ik een goed passende bh kon vinden want tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten 3 maten gegroeid ! dus ik moest regelmtig van bh maat wisselen en dan moest ik er ook meteen weer 3 van hebben
  3. G

heerlijk om zwanger te zijn

ik vind het heerlijk om zwanger te zijn , ook omdat ik dan veel grotere borsten heb
  4. G

Straks 3 kinderen onder de 3!

44 is ook te oud om nog kinderen te krijgen , mijn moeder was 45 toen ik geboren werd met allerlij vervelende gevolgen voor mij
  5. G

Straks 3 kinderen onder de 3!

het ligt er maar met aan hoe fijn je het vind om zwanger te zijn er zijn genoeg vrouwen die het heerlijk vinden om weer zwanger te zijn
  6. G

Ongesteld na bevalling

sinds mijn bevalling ben ik heviger ongesteld dan voorheen ik gebruik nu de dikste tampons en die moet ik echt wel om de 3 a 4 verwisselen en ik doe ook altijd nog een groot maandverband in mijn slip tegen het doorlekken het komt er eigenlijk op neer dat ik steeds als ik moet plassen ook mijn...
  7. G

Klein leeftijdsverschil tussen 2 kinderen en een naam

ik was aan het tellen en ik kwam er achter dat mijn moeder en mijn tante ook 21 maanden scheelden
  8. G

Eerste keer ongesteld na bevaling

ik ben nu onregelmatig ongesteld , maar als ik ongesteld ben dan verlies ik enorm veel bloed nu draag grote dikke maandverbanden in mijn slip en om de 2 uur mijn tampon verwisselen en nog lekt mijn tampon de eerste 2 a 3 dagen door momenteel gebruik ik als ik ongesteld ben soms wel 2 a 3...
  9. G

Wanneer weer ongesteld

het duurde bij mij 2 maanden , maar de eerste keer weer was ik zwaar ongesteld . veel bloedverlies om de 2 uur een dikke tampon verwisselen en ook nog een maandverband in mijn slipje
  10. G

Bloeden 4 weken na bevalling

2 maanden na de bevalling werd ik weer ongesteld en ik verloor weer veel bloed dus meteen weer aan de dikke tampons en dik maandverband gegaan
  11. G

Eerste keer ongesteld na bevaling

na de geboorte van mijn eerste kind , verloor ik toen ik weer voor de eerste keer ongesteld werd enorm veel bloed , ik kon om de 2 uur mijn tampon verwisselen , en gelukkig had ik nog kraamverband , dus dat heb ik ook nog een paar dagen gebruikt zodat ik niet kon doorlekken
  12. G

Borstvoeding

ik heb mijn kindere alleen maar borstvoeding gegeven
  13. G

Voedings-BH

ik draag altijd een bh , nu met mijn borstvoeding heb ik voedings bhs met beugel , dat vind ik toch wel prettig maar slapen met een bh dat doe ik nooit
  14. G

Baby wijst moeder af

misschien heeft ze wel gewoon heel weinig slaap nodig , want anders valt ze vanzelf wel in slaap
  15. G

Unisex namen

wat voor een mensen zijn dat die bedacht hebben om hun dochter robin te noemen ? robin is een echte jongensnaam . joost is een beetje discutabel ; maar die man van de pravicie waakhond , die heet aleid en aleid , dat is echt een meisjesnaam . (treintje)
  16. G

Jongen of meisje?

als je borsten heel groot worden dan is de kans vrij groot dat het een jongen wordt
  17. G

afzakkende zwangerschapsbroek

het enige probleem met die spijker broeken met een grote buiband is dat er altijd van die hele kleine zakjes in zitten waar je amper een bataalpasje of een sleutel in kan doen
  18. G

geen gevoelige/grotere borsten

mijn borsten beginnen al flink te groeien ik ben 20 weken en ik heb al 2 maten groter
  19. G

Enorme borsten... hoe lang gaat dat duren?

ik heb er helemaal geen last van ! ik vind het heerlijk dat ik na mijn zwangerschap veel grotere borsten heb !
  20. G

Enorme borsten... hoe lang gaat dat duren?

ik had nooit van die grote borsten , maar sinds ik zwanger ben zijn ze echt veel groter geworden dat scheelt nu echt wel 3 maten ! ik had eerst een b en nu d , maar ook de omvangsmaat is 1 maat groter geworden ik heb nu echt enorme borsten , en eigenlijk hoop ik dat ze na de borstvoedings...
  21. G

Grote kinderwens voor een derde

dat kan ik me goed voorstellen want ik vind het ook heerlijk om zwanger te zijn
  22. G

Wel of niet voor een 2e gaan.

dat was voor mij geen vraag , want ik wilde nog minimaal 2 keer zwanger worden ik vind het namelijk heerlijk om zwanger te zijn
  23. G

afzakkende zwangerschapsbroek

ik wordt er gek van .ik heb inmiddels al een hele dikke buik maar wat ik ook doe , mijn broeken blijven afzakken en ze zitten gewoon te laag als ik geen lange trui aan trek dan zie je gewoon mijn onderbroek
  24. G

Waarom zou je altijd zwanger willen zijn?

ik wordt het liesfst zo snel mogelijk opnieuw zwanger
  25. G

moeder met dochter van 18 opnieuw zwanger

ik werd opnieuw zwanger terwijl ik al een dochter van 18 had mijn dochter wist niet wat haar overkwam
  26. G

5 kinderen

als ik zwanger ben voel ik me gewoon heel fijn
  27. G

5 kinderen

ik vind zwanger zijn ook heerlijk , na dat ik het kind er heb uitgeperst wil ik het liefst zo snel mogelijk weer zwanger gemaakt worden
  28. G

Waarom zou je altijd zwanger willen zijn?

ik vind het heerlijk om zwanger te zijn , mijn mooie wijde kleding en mijn grote buik aan de buitenwereld laten zien en niet te vergeten mijn veel grotere borsten voordat ik de voor de eerste keer zwanger werd had ik een kleine b-cup maar toen ik eenmaal zwanger was werden mijn borsten zowat...
  29. G

2e menstruatie na bevalling heel heftig

ik ben toch altijd al heftig ongesteld , dus als ik ongesteld ben dan draag ik altijd al dikke tampons en een groot maandverband in mijn slip, , maar de eerste keer na mijn bevalling moest ik echt het nog weer het kraamverband er bij pakken en moest ik ook nog bij kopen , want het duurde ook...
Terug
Bovenaan